vBulletin 4, iso päivitys. Palauteketju.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%

Pidetäänkö user infossa kirjoittajan ikä?

• Ei

Votes: 0 0,0%
  • Kyllä

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
No aika vitun huono tää sitten...
En nyt sano, että kaikki päivitykset on ollut huonoja mutta tämän viimeisimmän ison päivityksen jälkeen tuntuu että Pakkiksen luettavuus ja käytettävyys on huonontunut. Tiedetään että et voi vaikuttaa siihen että minkälaisen päivityksen he kasaavat mutta silti marisen.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
En nyt sano, että kaikki päivitykset on ollut huonoja mutta tämän viimeisimmän ison päivityksen jälkeen tuntuu että Pakkiksen luettavuus ja käytettävyys on huonontunut. Tiedetään että et voi vaikuttaa siihen että minkälaisen päivityksen he kasaavat mutta silti marisen.

Mun mielestä tämä taas on parempi kuin koskaan, mutta ehkä olen sitten vajaakäyntinen.

Zone-sarja -42%
Tuossa uudet viestit ketjussa kellonajoissa ei näy viimeistä minuuttia... empä tiiä onko sillä väliä mutta tällanen huomio.

edit: siis kohdassa viimeinen posti...

pakkis.webp

Tohon tyyliin. Tekee sekä operalla että chromella... ja windows on käyttis...

Venytäppä sitä selainta.

Se on koko ruudun levyinen. Tosin tää on vanha läppäri jossa ihan perinteinen ruudun koko, ei laajakulma...

edit: anyway, ennen päivitystä kellonaika näkyi kokonaan. Mutta niinku sanottu niin eipä tuo mua haittaa..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Google cromella pakkotoisto ei aukea, pelkkä valkoinen ruutu. Firefoxilla pelittää. Selvähän se ettei voi tukea kaikkia miljoonaa selainta... Aika yleinen tuo crome kuitenkin?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom