vBulletin 4, iso päivitys. Palauteketju.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Pidetäänkö user infossa kirjoittajan ikä?

• Ei

Votes: 0 0,0%
  • Kyllä

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
OK, pitäis käydä useammin, niin ei olis aina yli 10 sivua uusia^^

Mark all forums read naviska löytyi lopulta ylhäältä valikosta

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ei kyllä ole, vai onko ne isontuneet joillain? Mä läimäsi sinne yhteen arvoon ihan hervottoman lukeman kun vitutti. Ei vaikuttanut.
Tavallaan on. Eli jos painaa tosta oikean ylälaidan "Switch editor mode":sta, niin kirjaimet muuttuu todella suuriksi.

jokos se indexointi on läpi? tää tahmaa vieläkin vähän tää palsta..? Ja mulla ja Elastolla ainakin toi view post nappi on ihan perkeleen tumma kun se tulee noiden poistettujen viestien alalaitaan.. se on siis ihan musta, eikä tekstiä näy siinä napissa.

Joko tuota tyhjää tilaa saa posteista pois vai pitääkö se itse muokata jotenkin?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niin onhan tää nyt vähän naurettavaa kun ruudulle mahtuu kaksi lausetta kerrallaan...

8143010478557456393orig.jpg

Yhtä lailla tota tyhjää oli aiemmassakin leiskassa. Nuo avatarit ja userinfot venyttää sitä. Ainoa ratkaisu siihen on siirtää ava ja userinfo vaakatasoon, mikä ei ainakaan mun mielestä ole parempi ratkaisu.

No vaikka se olisi vaakatasossa niin ei se tekisi edelleenkään sitä avatarin viemää tilaa yhtään pienemmäksi, jos tuo nyt vie mielestänne niin paljon tilaa niin heittäkääpä kuvaa vanhasta foorumista missä oli 2 postia ja yhtä isot avatarit. Eli niinkuin sahaaja tuossa sanoi niin avatarit on aina vieny tilaa.

No siis kun tuota sigua siirrettiin ylöspäin, niin ei se kelvannut. Nyt siitä on se turha pois alhaalta ja enää siitä saa pois tyhjää vain ottamalla kaikki infot pois. Kai nyt jokainen tajuaa tässä vaiheessa, ettei tossa vie tilaa kuin nuo infot. Ja tosiaankin, ei sekään kelvannut kun siirrettiin sigu heti tekstin jälkeen. Eli näillä mennään.

Zone-sarja -42%
Oliskohan tuo liian tyly, jos nuo palkit vetäis kaikki punaiseksi? Zekatkaa forumin etusivu. Vois olla ihan pirtsakka.

aika pirtee, ehkä pitäisin sen tummasävysenä kuitenkin :P
Mun mielestähän tässä ei oo ollu mitään ihmeellisempää vikaa missään vaiheessa, jos nyt ei lasketa noita pieniä fontti juttuja mitä on jossain välissä ollut. Ihmiset tuntuu vaan valittavan aika herkästi.

Back
Ylös Bottom