vBulletin 4, iso päivitys. Palauteketju.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Pidetäänkö user infossa kirjoittajan ikä?

• Ei

Votes: 0 0,0%
  • Kyllä

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
Mites tuo merkintä, jossa on omat postaukset ketjuun? Voisiko sitä saada erilaiseksi? Nyt on vaaleanvihreä viiva oikealla alhaalla. Ei tahdo oikein erottua. Tälläsen pistin merkille.

Onko yhden postauksen kokoa mahdollista muuttaa? Vaikka olisi vain yksi rivi tekstiä, niin sigu alkaa vasta avatarin, iän ja yhteystietonappuloiden jälkeen. Esim Miken viestit vie mun näytöllä melkein yhden sivun.

Pikavastauksen kirjoituskentän fontti on aika pientä.

Onko yhden postauksen kokoa mahdollista muuttaa? Vaikka olisi vain yksi rivi tekstiä, niin sigu alkaa vasta avatarin, iän ja yhteystietonappuloiden jälkeen. Esim Miken viestit vie mun näytöllä melkein yhden sivun.
Tää tosiaan vähän häiritsee, ja jotenkin hidastaa, kun ei voi "silmäillä" useita posteja samaan aikaan, kun jo yksi postaus täyttää lähes koko sivun.

Jostain syystä Operalla V. 10.10 ei Uudet viestit-haku pelitä kuin kerran, sen jälkeen se hakee samaa tulosta eikä uudet viestit tule näkyviin. Välimuistin poisto tai Operan sammutus auttaa seuraavaa hakua.

Tälläisen ilmoituksen tekee kun klikkaan Uudet viestit-painiketta ensimmäisen haun toteuduttua: Search took 0.01 seconds; generated 2 minute(s) ago.

Jatkoin klikkailua ja nyt Search took 0.01 seconds; generated 7 minute(s) ago.

Niinkin suuri asia pisti silmään kuin että etusivun uudet viestit osion "go to the last post" minipainike viestin perässä ei toimi, vie ensimmäiseen postiin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko tämä nytten virallinen ulkoasu foorumille?

Noita siguja on aika hankala erottaa tekstistä kun ei ole viivaa erottamasta sitä kenttää tekstikentästä.
Eli onko mahdollista saada reunat tekstikentän, sigujen ja ton "info" (missä on nimi jne) välille.

Onko tämä nytten virallinen ulkoasu foorumille?
Ei vielä, nappulat pitää vaihtaa parempiin. Samoin kunhan alkavat modaajat tuunaamaan ulkoasuja, niin voi sitten vaihtaa lennosta kerralla parempaan. Vaikkakin olen aina luettavuuden kannalla, eli pyrin aina tekemään mahdollisimman luettavan forumin. Koskaan ei siis tule mitään paskafonttia, pyöreitä reunoja, valkoista tekstiä mustalla taustalla jne. Alkaa tämä olemaan näinkin jo ihan luettavissa kunhan saan namiskat vaihtoon. Pitäisi fonttikokojen sekä paddingien olla sopivassa kuosissa.

Noita siguja on aika hankala erottaa tekstistä kun ei ole viivaa erottamasta sitä kenttää tekstikentästä.
Eli onko mahdollista saada reunat tekstikentän, sigujen ja ton "info" (missä on nimi jne) välille.
Korjattu.

Muistaako kukaan niitä punaisia nappuloita tarkemmin kun meikällä on pää jumissa tästä säätämisestä? Eli joissain ketjuissa ei ollut laisinkaan mitään iconia edessä. Ne joihin oli itse vastannut, oli merkitty, samoin lukitut oli merkitty. Oliko näin?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom