vBulletin 4, iso päivitys. Palauteketju.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Pidetäänkö user infossa kirjoittajan ikä?

• Ei

Votes: 0 0,0%
  • Kyllä

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
Nyt se on vaaleampi, mutta pistetäänkö headerin tausta myös vaaleaksi? Sitten taas sanotaan, että yleisilme on liian vaalea.

Toi vaaleus tulee varmaan siitä kun itse ainakin jos mietin aikasempaa foorumia niin siellä hallitsevat värit oli musta,punainen ja valkoinen. Tämä taas näyttää silmään jostain syystä todella mustavalkoiselta. En tiedä mistä tälläinen fiilis tulee mutta eilen vaan selatessa yhtäkkiä tuli mieleen mikä näissä väreissä hämäsi.

Toi vaaleus tulee varmaan siitä kun itse ainakin jos mietin aikasempaa foorumia niin siellä hallitsevat värit oli musta,punainen ja valkoinen. Tämä taas näyttää silmään jostain syystä todella mustavalkoiselta. En tiedä mistä tälläinen fiilis tulee mutta eilen vaan selatessa yhtäkkiä tuli mieleen mikä näissä väreissä hämäsi.

Noihin kaikkiin tummiin vaakapalkkeihin oli aikaisemmin niitattu punainen borderi, saa sen nytkin.

Vielä pitää kitistä pikavastauslaatikosta, Fonttia isommaksi.

Pudotuslaatikko ei toimi nickistä klikkaamalla, kuitenkin menee profiiliin kun painaa oikeella ja avaa uuteen välilehteen.

Vielä pitää kitistä pikavastauslaatikosta, Fonttia isommaksi.

Pudotuslaatikko ei toimi nickistä klikkaamalla, kuitenkin menee profiiliin kun painaa oikeella ja avaa uuteen välilehteen.

Joo, vastauslaatikon fontti etsinnässä.

Selaimen ominaisuus tuo pudotuslaatikko. Safarilla funkkaa.

Ihan hyvä että välillä sivuja uudistetaan, mutta...

Ei tämä värimaailma ole mistään kotoisin. Kun lähtee sivun ylälaidasta alaspäin katsomaan niin palkit ja tekstit riitelee pahasti keskenään.

Samoin skaalaus ei pelaa. Minulla on pieni läppäri ja vain 1025 pikseliä. Foorumi ei mahdu sivulle ilman sivu skrollia.

En myöskään löydä viesteistä lähetysaikaa!!

Onko muilla tällaista ongelmaa notifications-valikon kanssa? Selaimena Opera 10.10

Itsekin tässä Operan asetusten kanssa tapelleena, kannattaa tarkistaa asetukset. Kuten esim välimuistin päivitystiheys (Tarkista asiakirjat: Aina, Tarkista kuvat: 5 h), ja sivustokohtaiset asetukset; Asetukset - Lisäasetukset - sisältö - Muokkaa sivustokohtaisia asetuksia, katso ettei ole aiempi versio siellä kummittelemassa.

Tsekkaas toi sivustokohtaiset asetukset, sillä lähti mulla pelittämään. Oli vaan ovelasti piilossa ne asetukset.

Kaikki asetukset säädetty niin. Ei ole kunnossa valikko. Ja onhan siinä selkeästi vikaa, jos ennen päivitystä ei mikään törröttänyt näillä asetuksilla ja nyt törröttää.

Mihin hävinnyt kirjautumisessa se nappi, ettei tarvi luurilla surffatessa kirjautua joka kerta uudestaan sisään. Vai onko multa jäänyt jotain huomaamatta?

Löyty se nappi, mutta vaan osa näkyy siitä ruudusta. Muutenkaan ei ainakaan tällä iluurilla kaikilta osin vielä toimi kunnolla. Search laatikko menee tekstien päälle, uudet viestit sivulla tekstit menee hiukka erikohdille jne.

Sivut missä sivujen määrä siirtyy toiselle riville niin postien numerot menee päällekkäin forum tools yms päälle.
30142805-bugi

Back
Ylös Bottom