vBulletin 4, iso päivitys. Palauteketju.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Pidetäänkö user infossa kirjoittajan ikä?

• Ei

Votes: 0 0,0%
  • Kyllä

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tätä on varmaan jo kysytty, mutta näkyykö jostain koska viesti on treadiin kirjoitettu? Tässä kun kirjoittaa threadiin, niin kellon aika näkyy tuolla alla aikaisemmin kirjoitetuissa viesteissä oikealla ylhäällä, mutta lukumoodissa sitä ei näy.

Miksi etusivul on tuubivideot niin pieniä, eikä normi kokoruuduksi saa? Puuttuu se kokoruutunamiska tosta playerista. Entäpä ne vanhat kunnon perushymiöt näiden epäselvien tilalle? kuten ;) :D :( ja :rolleyes:

Pari pikkujuttua:

Community, Forum Actions ja Pikalinkit alasvetovalikoiden otsikot kusee, kun teksti ja aktiivisuuden indikoiva väri on sama ja lisäksi Notifications-valikon pohjaväri ja tekstin väri on samat.
Koittanut selvitellä mistä vitusta sen saa vaihdettua, mutta ei vain löydy.

Tätä on varmaan jo kysytty, mutta näkyykö jostain koska viesti on treadiin kirjoitettu? Tässä kun kirjoittaa threadiin, niin kellon aika näkyy tuolla alla aikaisemmin kirjoitetuissa viesteissä oikealla ylhäällä, mutta lukumoodissa sitä ei näy.
Varmaan korjaantunee päivityksissä.

Miksi etusivul on tuubivideot niin pieniä, eikä normi kokoruuduksi saa? Puuttuu se kokoruutunamiska tosta playerista. Entäpä ne vanhat kunnon perushymiöt näiden epäselvien tilalle? kuten ;) :D :( ja :rolleyes:
Painappa se uutinen auki.

Mun mielestä on tosi hyvännäköinen vbulletinin versio. Siistimpi ainakin omaan silmään kuin vanha.

Olisko mitenkään mahdollista että tuota Threadien määrä per sivu saisi itse säätää asetuksista? Nyt on vissiin kaikille pakotettu tuo 20-threadin näkymä.

Settings -> Forum Settings -> Thread Display Options -> Number of Posts to Show Per Page -> default, 5, 10, 20, 30 tai 40

edit. Vittu että oon tyhmä

Mun mielestä melko sekava tuo etusivu ja foorumikin ylipäätään. Etusivulla häiritsee tuo kauhee informaation määrä ja nuo videot. Foorumin ulkoasu on taas liian vaalea mun mieleen ja tuo leveä uudet viestit - palkki vähän häiritsee. Kaipa tähän silmä tottuu, mutta vanha oli parempi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
jepp, ei oo tullu selailtua pakkista paljon tän päivityksen myötä. Ei sovi omaan silmään ei sitten yhtään, aivan helvetin sekava kokonaisuutena. No ehkä tähän tottuu..:jahas:

Onkos muillakin Remember me -namiska hävinnyt kirjautumiskenttien vierestä nyt parin päivän sisällä? Vai olenko vain puusilmä...

jepp, ei oo tullu selailtua pakkista paljon tän päivityksen myötä. Ei sovi omaan silmään ei sitten yhtään, aivan helvetin sekava kokonaisuutena. No ehkä tähän tottuu..:jahas:

Heh, mun mielestä taas tämä on paljon parempi nyt. Tosin näin kierosilmäiselle vaaleampi tausta oli helpompi (helpompi lukea kun tekstin ja taustan kontrasti oli vähän suurempi), mutta ei tämäkään huono ole.

Lisäksi huomasin sen hyvän ominaisuuden, että tuo "go to first new post" namiska tuntuu säilyvän pidempään kuin vanhassa versiossa. Pitääkö mun nyt keksimällä keksiä jotain valittamista, ettei mene maine? APUA!?

Onko nyt siis niin, että tuo laatikko missä postit on täytyy olla saman värinen kuin koko forumin taustaväri? Se tästä tekee hyvinkin tasaisen harmaan näköisen.

Oisko mahdollista saada new posts toiminnon käyttämisen jälkeen sellainen selausmahdollisuus että pääsisi suoraan loikkaamaan tuolta valikoista viimeiselle sivulle. Nyt jos posteja on esimerkiksi 12 sivun verran, joutuu "uudet postit" sivuja hyppimään useampaan kertaan, ennen taisi päästä yhdellä klikkauksella. Kiitösh.

Onkos muillakin Remember me -namiska hävinnyt kirjautumiskenttien vierestä nyt parin päivän sisällä? Vai olenko vain puusilmä...
Joo, se pitää etsiä takaisin.

Mun mielestä melko sekava tuo etusivu ja foorumikin ylipäätään. Etusivulla häiritsee tuo kauhee informaation määrä ja nuo videot. Foorumin ulkoasu on taas liian vaalea mun mieleen ja tuo leveä uudet viestit - palkki vähän häiritsee. Kaipa tähän silmä tottuu, mutta vanha oli parempi.
Etusivulla luonnollisesti soisi olevan enemmän infoa kuin aikaisemmin ja uutisia katsotaan aivan törkeesti enemmän nyt. Forumin ulkoasu on sun mielestä liian vaalea ja jos sitä tummennetaan, toisen mielestä se on liian tumma.

jepp, ei oo tullu selailtua pakkista paljon tän päivityksen myötä. :
Tämä on aika luettava forumi nyt kuitenkin, mutta ei siinä, ei tänne kukaan pakota tulemaan.

Onko nyt siis niin, että tuo laatikko missä postit on täytyy olla saman värinen kuin koko forumin taustaväri? Se tästä tekee hyvinkin tasaisen harmaan näköisen.
Öööö, sitä voi pistää enää vain tumman harmaaksi ja sekös harmaata sitten onkin.

Oisko mahdollista saada new posts toiminnon käyttämisen jälkeen sellainen selausmahdollisuus että pääsisi suoraan loikkaamaan tuolta valikoista viimeiselle sivulle. Nyt jos posteja on esimerkiksi 12 sivun verran, joutuu "uudet postit" sivuja hyppimään useampaan kertaan, ennen taisi päästä yhdellä klikkauksella. Kiitösh.
Joo, olis hyvä, pitää zekkaa.

Zone-sarja -42%
Back
Ylös Bottom