Meah sanoi:
Tästä pitikin kysyä että monta sarjaa niitä ois hyvä tehdä? Itse olen nyt tehny sellasessa vatsarutistuskoneessa 3 x 12, ja sitten penkillä maaten 4 x10, jalkoja roikottaen ja ylös-alas suorana nostaen(nilkoissa lisätarrapainot) ja noilla olen saanut hyvän tuntuman.
toi 12 toistoo on varmaan ihan hyvä, mutta jos on semmonen pötsi, niin ainakin ite vielä uskon siihen että kun tehään paljon toistoja 25-35 per setti niin saadaan kunnolla sitä verta lihakseen, ja siihen ympärille, joten sitä fättiäkin lähtis.
Ja tietenkin jos sä saat tollai hyvän tuntuman niin miksei, kysy vaan iteltäs että tarvitko enempää :p niinku levroneki sanoo "what you dont do, somebody else is doing"
ite ensin treenasin vatsalihaksia tyylillä aina treenin jälkeen, mutta sillä tavalla en saanu tarpeeks sarjoja tehtyä kun oli niin väsyny treenistä, enkä kehitystäkään huomannut kummemminkaan.
Sitten rupesin tekemään niin että pidin aina treenikierrossa jossain välissä semmosen päivän missä treenaan semmoset lihakset joita tuli jostain syystä treenattua vähän viikon aikana, esim. vatsat, joskus kyykkyä jne... ja kuntopyörää vitusti, eli vatsoja tuli treenattua niinku muitakin lihaksia, sillon rupes jo huomaamaan kehitystäkin, vaikka eihän ne mihinkään näy tän pötsin alta :curs: . Taas huomataan tää levon tärkeys
Sit vielä tämä psykologinen juttu että kun treenaa normaalisti muita ruumiinosia, niin ajattelee että "ei helvetti mun pitää tehä vielä ne vatsatkin" ja sillon usein jää jotain sarjoja vajaaks kun lähtee ajattelee tollai.
tai ainakin mulla :D