vatsat+painot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tmk78
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tämä aihe on varmaan miljoona kertaa ollut täällä mutta miten treenaatte vatsat painojen kanssa,on aika vi**umaista pidellä 30kg lätkiä käsissä rintakehän päällä:D muuten kun niitä saa tehdä kipeytymättä useampia kertoja...

kieltämättä on se onnistunut ennenkin mutta helpotusta kaivattaisiin ja kun mahdollisuutta ei tällä hetkellä ole kuntosaliin...

:evil:

pidä sitä levyä niskan takana. --> ei tarvitse olla niin suuri paino, eikä ole tiellä kun rutistaa vatsoja.

totta inva höpäjää. niskan taakse vaan. vipu pitenee ja homma käy hankalammaksi. rinnalle saa kyl kasattua komeen kasan rautaa ja loppujen lopuksi ne on munissa. näyttää hyvältä (?), muttei niin tehoa. taljassa saa tehtyä hyvin vatsat myös. kokeileppas tehdä vatsat joskus sillai, että pidät levyä suorilla käsillä koko ajan kohtisuoraan ylös... raskasta...nannaa...ja vaikka vinopenkillä.

Originally posted by TeräsInva
pidä sitä levyä niskan takana. --> ei tarvitse olla niin suuri paino, eikä ole tiellä kun rutistaa vatsoja.

Tää on aivan totta. Esim. istumaannousussa joku 15 kiloa niskan takana tuntuu raskaammalta kuin 50 rinnan päällä.

Tai sitten voisit kokeilla vatsaRUTISTUSTA, ei siis istumaannousuliikettä, painon kanssa. Homma toimii suurin piirtein niin, että lattialle makaamaan ja jalat vaikka penkille, ISO käsipaino ylärinnan päälle ja senkun rutistamaan.

Käsipaino ei tunnu läheskään niin epämukavalta kuin joku kasa laattoja, vaikka se pitäisikin pyrkiä pitämään niin lähellä kurkkua kuin mahdollista. Itse kun viimeksi tein kyseistä liikettä käytin 50 kg käsipainoa ja tein joku 12 toistoa, tekee hyvää... :hmmm:

Vinopenkissä on kyllä hyvä tehdä rutistuksia (huom. ei niitä perus istumaannousuja. Todella hitaasti ja kontrolloidusti, pysäytys ja jännitys huippukohdassa, eikä tarvitse edes paljoa painoa.

Olen itse huomannut, että tuo painon pitäminen niskan takana tai pelkät kädet ei toimi minulla. Tuntuu kuin osa selkärangasta jäykistyisi/lukittuisi samalla... En saa rutistettua vatsalihaksilla yhtä hyvin kuin kädet rinnanpäällä tai pään vieressä.... Muistaakseni jossain nettilehdessä oli tuosta juttua... Olisiko ollut testosterone? Kuitenkin tuntuu paljon paremmalta kädet edessä.

yhdyn estoitta kerpeleeseen. juuri noin.

Pyykkilautatakuu = ylätaljaan köysi kiinni ja selkä taljaa vasten.Molemmilla käsillä köydestä kiinni ja sama ote kuin tekisit istumaannousuja.Tarpeeksi painoa taljaan ja hitaita toistoja, kuitenkin niin, että et jaksa tehdä kuin n.20 toistoa maksimissa.

Kyllä alkaa vatsalihakset kasvaa.

Dbol puhuu asiaa on helvetin hyvä liike, vielä kun nousee tarpeeksi ylös että vatsalihakset venyvät.

Toinen hyvä liike mikä täytyy tehdä kaverin kanssa: toinen selälleen maahan makaamaan toinen taakse seisomaan. käsillä kiinni takana seisovan nilkoista. jalat suorana yhteen ja nosta jalat ylös toinen työntää jalat takaisin alas vauhdilla ja ne pysäytetään ennen kun koskevat maahan. En oo ennen vatsalihasten tekemisestä saanut sellasta polttoa mikä tosta tuli. :D samalla tyylillä voi tehdä myös kyljet.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Raveolutioner
Toinen hyvä liike mikä täytyy tehdä kaverin kanssa: toinen selälleen maahan makaamaan toinen taakse seisomaan. käsillä kiinni takana seisovan nilkoista. jalat suorana yhteen ja nosta jalat ylös toinen työntää jalat takaisin alas vauhdilla ja ne pysäytetään ennen kun koskevat maahan. En oo ennen vatsalihasten tekemisestä saanut sellasta polttoa mikä tosta tuli. :D samalla tyylillä voi tehdä myös kyljet.

Itse teen yllämainitun liikkeen itsekseni seuraavalla tavalla :

Penkille selinmakuulle, remmi/hihna nilkkojen ympäri johon 10 kiekko kiinni, käsillä pystytolpista kiinni ja hitaita nostoja ja laskuja 4 sarjaa. Kyllä tuntuu alavatsoissa jos malttaa tehdä puhtaasti.

Pyykkilautatakuu = ylätaljaan köysi kiinni ja selkä taljaa vasten.Molemmilla käsillä köydestä kiinni ja sama ote kuin tekisit istumaannousuja.

Tuolla tavalla saa kyllä meidän salilla upean revenneen peräaukon... Voin vain kuvitella miltä tuntuu kun kunnolla kiskasee ja painopakan tappi repäsee ahteriin :lol1: :hmmm:

vatsapyörä on kuningasliike. sitä kun tekee jalkaterät maassa ja joutuu lisäämään vielä painoa selkään, alkaa olla voimanostajan keskivartalo

Originally posted by beginner
alkaa olla voimanostajan keskivartalo

Tota, mä oon ilmeisesti tavannu vaan tietynlaisia voimanostajia, mutta jotenkin tuo ilmaisu voimanostajan keskivartalosta ei sykähdytä.. :D

Mitenkäs se menikään, "we build our own belt"...

Originally posted by Tonza
Tota, mä oon ilmeisesti tavannu vaan tietynlaisia voimanostajia, mutta jotenkin tuo ilmaisu voimanostajan keskivartalosta ei sykähdytä.. :D

Mitenkäs se menikään, "we build our own belt"...
muuta en tiedä mutta vahva keskikroppa niillä pitää oleman. olisin mieluummin keskitason voimanostajan (82,5-90) kuin laihan leuanvetäjäfitnesspellehinttapulin näköinen. ei pahalla fitnesspoikia kohtaan, koviahan nekin on treenaamaan;)

Joo, en tietenkään halua vittuilla voimanostajille, arvostettavia rautoja vetelevät, mutta: mä en ymmärrä, mitä apua monelle niistä on sillä +30kg läskikerroksella siinä mahassa. Auttaako se oikeesti nostamaan enemmän tukemalla keskivartaloa? :confused:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom