vatsarutistukset...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
istut ylätaljalle selkä taljaan päin ja isket vaikka jonkun narun kiinni siihen ylätaljaan ja kaksin käsin narusta kiinni niin että nyrkit tulee pään kohdalle, siitä vaan rutistelet sitten itseäsi lattiaa kohti.

jotenkin noin, itse en ole koskaan tehnyt kyseistä liikettä.

Itse teen näin.

1) Istu polviasennossa maassa
2) Laita ylätaljaan naru ja sopiva painopakka, vedä naru niskoihin kiinni
3) Rupea repimään toistoja vatsoilla

Tuota liikettä täytyy vain harjoitella ja harjoitella, että sen oppii tekemään oikein, pointtina on pitää se tuntma vatsassa ja rutistaa niin perkeleesti supistusvaiheessa.

267Image17.jpg

267Image18.jpg

267Image16.jpg

Noin, ja tosiaan älä tee niitä toistoja sillä tavalla että suoraan vaan laitat itesi vyötäröstä kaksinkerroin vaan koeta rutistaa itsesi kokoon juuri niillä vatsalihaksilla... :D vähän hankala tässä kirjoitella mitä tarkoitan, mutta sillä tavalla ainakin itse saan nuo tuntumaan paljon paremmin..

Onnistuu myös selällään maaten ristitaljan alataljasta. Eli ihan kuin normaalit vatsarutistuksen selällään maaten, mutta levypainon sijasta vastus tulee taljasta. Hiton hyvä versio tämäkin.

Itse en ole kokeillut koskaan olla selkä taljaan päin, vaan tehnyt rutistukset aina ihan kasvot taljaan päin. Polvilteen en oikein saa tuntumaa, mutta seisoma-asennossa toimii han kivasti. Täytyy joskus kokeilla selkä taljaan päin.

Back
Ylös Bottom