Vatsalihasten epäsymmetrisyys

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo elikkäs tässä lueskelin foorumeita ja löysin tuon vatsalihaksille tarkoitetun hengitysharjoituksen ja jos oikein tajusin niin siinä puhalletaan keuhkot tyhjiksi ja vedetään napaa selkärankaa kohti. No ihan piruuttani koitin ja huomasin kammostuttavan asian, vasemmanpuolen vatsalihakset ovat noin 2cm ylempänä oiketa puolta. Menin vielä peilin edestä tarkastamaan asian ja huomasin, että oiken puolen vatsalihakset ovat selkeästi vasenta puolta leveemmät. Minulle heräsi kysymys voiko tästä olla haittaa tulevaisuutta ajatellen? Vatsalihakset ovat ihan ok kunnos, ja se kuuluisa 6pack erottuu aika selvästi minulla. Eli mistä tämä mahtaa johtua?

mullakin on oikeampi puoli vähä ylempänä ku toinen, kai. vähän paha sanoo.. näyttäisi ainaki siltä. ja se on ihan normaalia, harvalla on täysin symmetriset lihakset

Ehdein jo pelästyä, että on viimeiset 3vuoden treenit menny ihan v*tuilleen.:) Kun on nuo vatsalihakset ihan normaalisti symmetriset , mutta kun tein tuon hengitysharjoituksen niin pelästyin.

Olin TET:issä yhellä kuntosalilla, ja tuli puheeks vatsalihasten epäsymmetrisyys, niin yks vaihtoehto oli skolioosi tms.. Se on vaan kauneusvirhe, jos haittaa elämistä, niin sit sille pitää kuulemma tehä jotain. :)

ne kohdat missä menee rajat palikoiden välillä, eli jänteitä lihaksen päällä, on synnynnäiset, eikä niihin voi vaikuttaa. jos ne on eri kohdissa eri puolilla ei vielä tarkoita että vatsalihaksista olisi esim. toinen puoli vahvempi kuin toinen, eli ei kerro varsinaisesta epäsymmetrisyydestä kunhan vain näyttää siltä

Suositut

Back
Ylös Bottom