Vatsalihakset!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by beginner
no jumalauta. olenkin sitten tenhy voimapyörää ihan päin persettä pari kuukautta. silti se käy mulla tosi hyvin vatsaan. oisko kellään videota tai valaisevia kuvia liikkeestä?
Häh... siis kuvailehan tarkasti miten sä siis teet sen? Mä teen niin että alkuasento on kontillaan ja siitä lantiosta joustaen vartalo suoraksi kuitenkin niin ettei vartalo kosketa maata. Ja siittä taas sit alkuasentoon. Noin ainakin mulle se on opetettu.

eli siis mä oon polvipunnerrusasennossa lattialla ja siitä käsillä alas myös niin ettei vartalo kosketa lattiaa. sieltä sitten vartalo (lantiokulma) suorana ylös. eli vatsalihakset staattisessa jännityksessä koko ajan. pitäiskö tehdä muuten samoin mutta pieni kulma lantiossa?

Mä teen aina

Mä teen aina vatsat treenin päätteeks. Joka ikinen kerta ja mulla on tiukka sixpäkki. Lihakset erottuu selkeesti, poikkisyyt mukaanlukien. En väitä, että näin on oikein toimia mutta ei siitä ole haittaakaan ollut.
MrT.

Originally posted by beginner
eli siis mä oon polvipunnerrusasennossa lattialla ja siitä käsillä alas myös niin ettei vartalo kosketa lattiaa. sieltä sitten vartalo (lantiokulma) suorana ylös. eli vatsalihakset staattisessa jännityksessä koko ajan. pitäiskö tehdä muuten samoin mutta pieni kulma lantiossa?
Juu juu, en oo kenenkään nähny tekevän sitä noin, mut kai sekin sitten käy vatsoihin. Mut kokeilepa joskus sillein että lantiokulma on ~ suorassa kulmassa yläasennossa (eli siis reidet on suorassa kulmassa vatsaan nähden).

Originally posted by Jortsu
Juu juu, en oo kenenkään nähny tekevän sitä noin, mut kai sekin sitten käy vatsoihin. Mut kokeilepa joskus sillein että lantiokulma on ~ suorassa kulmassa yläasennossa (eli siis reidet on suorassa kulmassa vatsaan nähden).
se tuntuis jo järkevältä...siinä ei sit vissiin tartte mennä niin syvälle kun ottaa jo pääkin lattiaan. toi mun ennen käyttämä tyyli ottaa ainakin mulla viimeisissä toistoissa pirusti selkään ku ei jaksa enää pitää pakkia kasassa. ilkeetä

Suositut

Back
Ylös Bottom