Vatsalihakset kesäkuntoon

Dietti.

Voi jumalauta mikä tread. Lue Neuvone noita muita tredejä, oisit löytänyt vastauksesi niistä.

No, kerran kun vaivauduin kirjottelemaan tänne, niin vastataan kysymykseen: Se on melkeestään ihan sama miten vatsojas treenaat, jos siinä on läskiä päällä. Laihduta, niin vatsat tulee näkyviin.

Mitä noissa vatsalihaksissa on niin ihmeellistä kun ne vaan halutaan saada näkyviin muista lihasryhmistä piittaamaatta? Ja miksei ihmisille mene jakeluun että niiden näkyvyyteen vaikuttaa enemmän ruokavalio kuin treeni??

Niinhän ne tykkää!:dance:

Mikä/mitkä aerobiset liikunta muodot olis parhaita rasvanpolttoon kun oon jo tässä jonkun aikaa yrittäny diettailla.
Mitä raskaampi, sitä enempi polttaa ;). Kannattaa möys pistää hakuun HIIT. ja tässä ois hyvää esimerkkiä vähän "normaalista" poikkeavaa rasvanpolttoa linkki

Toivottavasti ravintoasiat on kunnossa. Ne ovat kyllä dietin a ja o. Ylimääräinen liikunta ei edes ole niin pakollista dietillä.

Naiset tykkää sixpäkistä...

Ja onko tästä todella empiirisiä todisteita? Tuhlasin nimittäin koko kesän 2006 Hietsussa etsien naisten joukosta tulevaa vaimoani ja kolmen poikani äiti, vaan ei löytynyt edes sen avulla että omistin jonkinnäköisen patterin.

Pahoittelen :offtopic:

Mitä tekee sixpäkillä jos voi saada koko tynnyrin :lol2:

Eiköhän siinä se juju ole olla tarpeeksi ruipelo tahi alhainen rasvaprosentti että näkyy, onhan noita kaikenmaailman vinkusiimoja nykynuoriso pullollaan joilla ainut "näkyvä" lihasryhmä on vatsalihakset :rolleyes:

Ja auttanee lienee jos niitä vatsalihasten kokoja kasvattelee samalla kun diettaa rasvaa pois niin onpahan kunnon perunapelto jos sellaista halajaa ;)

Nyt kun kesä lähestyy, kaikki sankarit taas kyselemässä "kuinka saan siks päkin, tarttis saada bildeä kesällä joltain biitsihorolta"?

Tosimies kasvattaa mahan sekä tissit, ja on ylpeä niistä.

Itse ainakin rupeen olee jo kääntynyt vahvasti sille linjalle, et mitä suuremmat vatsalihakset -> sitä pienemmät aivot.. Ja mitä enemmän täällä viettää aikaa niin sitä enemmän saan vahvistusta tohon:D

Ja joo, tätä nyt ei kannata lukea hernettä nenään vetäen!

Sixpack on geneettinen jäänne siltä ajalta kun oltiin vielä jaokkeisia eliöitä. Haluatko tosiaan näyttää madolta? :D

Mitä noissa vatsalihaksissa on niin ihmeellistä kun ne vaan halutaan saada näkyviin muista lihasryhmistä piittaamaatta? Ja miksei ihmisille mene jakeluun että niiden näkyvyyteen vaikuttaa enemmän ruokavalio kuin treeni??
Itseä taas vituttaa, että jos kysytään neuvoa vatsan tai penkin kehitykseen, niin ensimmäiset kaksi sivua kysellään treenaako kaveri jalkoja ja vittuillaan ihan kuin oltaisiin liian hyviä antamaan edes jotain suuntaa oikeaan treeniin kysytystä aiheesta.

Sitten itse kysymykseen:

1. Jos et polta rasvaa, ainut keino saada lihakset näkyviin on treenata niistä isommat.

2. Rasvanpoltto onnistuu tietysti miinuskaloreilla pitkällä aikavälillä, liikutaan sitten miten tahansa. Itse en lähtisi varsinkaan dieetillä linjalle "mitä raskaampi liikunta, sitä enemmän rasvaa palaa". Nopeatempoisessa ja voimaa vaativassa liikunnassa energia otetaan käsittääkseni enimmäkseen glykogeenivarastoista ja palvelee lähinnä maitohaponsietokykyä.

Itse vannoisin peruskonstien nimeen, eli
-aamukävely tyhjällä vatsalla 45-60min
-salitreenin jälkeinen aerobinen n.20min (ennen palkkaria)
-jo mainittu HIIT

Ja näiden lisäksi tietenkin vatsatreeni kuntoon, tietoa löytyy sivustolta kun vähän etsii

Back
Ylös Bottom