vatsalihakset ja massa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Gaga
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Timba79 sanoi:
Sulla on pysynyt rasvat alhaalla, siksi se päkki näkyy. Se päkki kun ei yleensä ole hyvän vatsatreenin tulos, vaan alhaisen rasvaprosentin. ;)

Näin varmasti onkin, mutta on kivempi kehuskella, että treenin tulosta on. :david:

No joo, Timba on varmaan oikeassa, koska ikinä en ole mitään hemobulkkia vetänyt ja koska olen silmämääräisesti aika kireä. Rasvaprossasta ei tosin ole mitään hajua, mutta ihan tietoisesti olen mieluummin kireä kuin iso enemmillä rasvoilla. Mottoni onkin, että hitaasti mutta varmasti voimaa ja massaa, joista jälkimmäistä tarttuu selvästi huonommin kuin ensimmäistä.

littledragon67 sanoi:
Kivaa, kerrankin asia jossa saan olla hieman eri mieltä Timban kanssa ;) Minusta päkin näkyvyyteen vaikuttaa myös vatsalihasten koko, ei vain aivan puhtaasti rasvaprosentti. Isompi lihas pullottelee hieman myös sieltä rasvan alta :)

Toki se näinkin on, mutta isotkaan vatsapalat ei erotu jos on rasvat alhaalla. Jos katotte vaikka musavideoita, niin siellä tämäntästä on täysiä kynäniskoja sikspäkin kera. Rasvat niillä lähes poikkeuksetta helvetin alhaalla. Eli tuo rasva sanelee tossa kuitenkin aika hiton paljon. ;)

Kielimies sanoi:
Näin varmasti onkin, mutta on kivempi kehuskella, että treenin tulosta on. :david:

No joo, Timba on varmaan oikeassa, koska ikinä en ole mitään hemobulkkia vetänyt ja koska olen silmämääräisesti aika kireä. Rasvaprossasta ei tosin ole mitään hajua, mutta ihan tietoisesti olen mieluummin kireä kuin iso enemmillä rasvoilla. Mottoni onkin, että hitaasti mutta varmasti voimaa ja massaa, joista jälkimmäistä tarttuu selvästi huonommin kuin ensimmäistä.

Tarkoitus ei sitten ollut dissata kenenkään tuloksia, jos joku näin käsitti. Oli vain huomio tuohon ehkä liiankin paljon ylistettyyn sikspäkkiin. Ja nykyään oon itsekin ennemmin kohtuu kireä kuin iso jos/kun se iso tarkottaa läskiä.

terve,

paljokon hoikan ihmisen vatsalihaksia pitää treenata että ne saa näkyviin?olen käynyt 2kk salilla ja olen tehnyt erittäin kovaa reeniä niihin,mutta silti ne vain "tuntuvat" kovemmilta.mikä neuvoksi?

ja tässä toinen yleiskysymys,johon en löytänyt äkkiseltäni vastausta:
mitä lihasryhmää minun pitäisi treenata ja mitä lisäravinteita käyttää jotta saisin massaa leveytenä(ei läskinä vaan kokona) ja muutenkin lisää kokoa?

ja tässä olis tietoja:

painan 65kg
pituutta about 186cm(+/-2cm)

haluaisin tulla leveämmäksi ja saada lisää kokoa,joten olisi hienoa jos saisin vastauksen melko pikaisesti. tavoitteena olisi ainaki saada vatsalihakset näkyviin mahdollisimman pian.Käyn salilla 4krt viikossa ja treenaan aina yhtenä päivänä yhtä lihasryhmää(poikkeuksena vatsa ja selkä samana päivänä)

tällä hetkellä nostan 50kg.nostotavoitteena olisi pitkällä tähtäimellä 100kg.montako vuotta siihen menisi ja millä treenillä?

ekaks katot et sun ruokavalios on kunnos ja ettet ole miinus kaloreilla muuten sulle ei tuu sitä massaa.. siis selvennätkö vähän kerrot kuinka haluat penkistä 100kg mutta haluat myös kokoa? mulla itellä meni 35kg -> 100kg penkki n.2v oma paino 50kg -> 73kg pituus 180cm mutta treenasin aina välillä voimaa ja massaa sekasin joten kyllä sen penkin 100 saa varmaan alle vuodes jos jaksaa kovaa treenaa =D

Siisti nosto :rock: :rock: :rock:

Ja kannattaa vastata 1.5 vuotta sitten esitettyyn kysymykseen :thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom