Vatsakipeäksi palautusjuomasta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kmart
  • Aloitettu Aloitettu
onko jollain sellaista kokemusta että palkkari saisi vatsan kipeäksi? Mulla nimittäin parin viime viikon ajan on aina sillon tällön vatsaa alkanut nipistää ihan yhtäkkiä. Olen myös suurin piirtein saman ajan vetänyt prodejuoman per päivä. Aiemmin olen vetänyt ainoastaan treenin jälkeen.

Nyt etsin syyllistä. Jollain vastaavaa kokemusta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
onko jollain sellaista kokemusta että palkkari saisi vatsan kipeäksi? Mulla nimittäin parin viime viikon ajan on aina sillon tällön vatsaa alkanut nipistää ihan yhtäkkiä. Olen myös suurin piirtein saman ajan vetänyt prodejuoman per päivä. Aiemmin olen vetänyt ainoastaan treenin jälkeen.

Nyt etsin syyllistä. Jollain vastaavaa kokemusta?

Onko sulla yleensä laktoosi ongelmia? Eli onko palkkarisi laktoositon?

Kuulostaa laktoosi ongelmalta aika selvästi, allekirjoittaneella iski tammikuussa ehkä elämäni kovimmat vatsakivut tän takia. Lääkärissä sitten tutkittiin eri jutut läpi ja laktoosi intoleranssi paljastu ainoaks syyks ja tosissaan loppu ku vähens laktoosi tuotteita.

Niin se voisi olla yksi vaihtoehto. Ikinä aikaisemmin ei kyllä tälläisiä oireita ole ollut... ehkä noita maitotuotteita on nyt sitten vain tullut otettua liiankin kanssa.

Itellä kans palkkari rupee vääntämään ja maha paisuu. Ihmetyttää vaan se et samaa prodea vetäny 8kg ja nyt alkaa oireet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom