Vatsa- ja rintalihakset kuntoon kesäksi 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Litti90
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Olen 17v, 185cm pituinen ja 83kg painoinen. Vatsalihakset ovat ihan jees kunnossa, mutta pitäisi saada ne näkyvämmiksi ja parempikuntoisiksi. Rintalihakset ovat samalla kantilla.

Kertoilkeepa treeniohjelmia jotka voi toteuttaa 2-3 kertaa viikossa vatsa- ja rintalihaksiin kohdistuen.

:david: Kiitos :david:

vatsoja joka ilta 1000 toistoa, punnerruksia joka ilta 200 ja joka päivä penkissä maksimit.

Ei vaan, jos käyt salilla niin tee muutakin kuin vatsaa ja penaa. Mutta penkkipunnerruksen eri variaatiot kehittää tissiä

penkki tangolla
penkki käsipainoilla
vinopenkki tangolla
vinopenkki käsipainoilla
alaviistopenkki

vatsat ja rintalihakset saat näkyviin dietillä, mutta silloin ei kauheasti lihasta kasvateta.

Ja kannattaa todellakin treenata muutakin kuin pelkkää rintaa. Selkää treenaamalla vältät oklapäiden kääntymisen eteen, jalkoja kun treenaat niin jaksat kantaa niitä massiivisia tissejäs, ja tytötki tykkää varmasti enemmän ;)

nojoo mutta jos oot noin päättäny nii tossa ohjelman tynkää:

pvä 1.
Penkki: 3x6-12
Vinopenkki kp: 2x8-12
Vatsat lisäpainoilla: 3-4x8-12

pvä 2.
Vinopenkki: 3x6-12
Penkki kp: 2x8-12
Jotain vatsoja: 4x8-20

hauistakin voi lisäillä tonne jonnekkin, sen näytit unohtaneen kokonaan :D

Jaha. Aika turhaa vittuilua. Mä en joskus edes varmaan tiennyt, että selkä on lihasryhmä. Saati, että sitä vois treenata.

Asiaan.

Treenaa koko kroppaa monipuolisesti, ja tulet vielä kiittämään itseäsi.
Olen myös aivan varma, että kovassa kunnossa olevalla selällä saa enemmän puhtia rinnan treenaamiseen. Kroppa kun pyrkii lihastasapainoon.

Hyviä ohjelmia on kaikenlaiset yksijakoiset. Ensin kannattaa kuitenkin tutustuttaa itsensä kaiken massan ja voiman perustaan; levytankoon... sillä voi tehdä kaikenlaista.
Treeniohjelmat ja ruokavalio lihaksen kasvatukseen

Laihduttaminen aloittelijoille

Ajattelin juuri sanoa, että tämän tyylisestä vittuilusta on ollut juuri puhetta viime päivinä. Eli ei hyvä, ei. Miksi vittuilla?

Mutta siis, jos käyt jo salilla, niin ehdottomasti reenaa muitakin kuin rintaa ja vatsalihaksia. Linkki vatsoille http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=46998

Jos reenaat kauan tuolla rinta-vatsa -tyylillä, niin sinulle tulee samanlainen ryhti kuin orangeilla :( ja se ei ole IMO hyvännäköstä

Mutta niinkuin sanottua, jokainen reenaa tyylillään, mutta mikä on se "järkevin" tapa on sitten taas eri juttu. Mutta siis reenaa muutakin kun rintaa ja vatsoja. :)

Jalat treenataan salilla. Futistreeneissä käytetään jalkoja. Sama ku sanoisi treenaavansa selkää puita hakkaamalla tjsp.

Treenaappas nyt kiltisti ihan koko kroppaa, niin tulee itsellesikin ryhdikkäämpi olo ja tytötkin tykkää!

Minusta kaveri ei missään vaiheessa mainitse että ei treenaisi muuta. Ei tosin sano että treenaisi kaikkea.

Miten niitä jalkoja treenaatte futisharjoituksissa? Juksemalla ja hyppimällä vai? Jalat treenataan salilla!

Olen itse sitä mieltä, että treenaat koko kroppaa tasaisesti. ja jos oikeen haluaa niin rinnalle voi pistää oman päivän. Itse olen saanut rintaan niin hyvin kehitystä.

Täysin turhaa joka ketjussa heittää tyyliin juuri juttua että miksi et treenaa jalkoja. Voi ihan hyvin hän niitäkin treenata mainitsee vain haluavansa johonkin muuhun lihasryhmään lisää lihasta. Mitä jos mainitsee että haluaisi isommat jalat onko sielläkin sitten monta ihmistä kyselemässä että miksi et treenaa käsiä?

Menipäs sekavaksi toivottavasti kaikki tajusivat mitä tarkoitan.

Poistin tota täysin turhaa vittuilua monen viestin verran. Jätin kuitenkin jotain järkipuhettakin tänne vaikka ohi aiheen meneekin.

Alkaa ainakin meikäläisen mitta pikkuhiljaa täyttymään tohon vittuiluun, kohdistui se sitten ihan keneen tahansa.

Täytyy ilmeisesti alkaa pistämään urakalla jäähyjä peliin jos se perseily ei ala loppumaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom