No just näin. Ylläpitää voi ilman nälkää, mutta joillakin se nyt vaan menee niin, että keho huutaa kaloreita miinuksella. Mä kuulun siihen joukkoon. Ainakin sellaisella dieetillä, jolla on tarkoitus säilyttää lihakset&voimat. Kalorit on nyt ollut keskimäärin 1500kcal/vrk, kerran viikossa enempi ihan jo että pää kestää, aerobista salitreenin lisäksi yleensä aamuisin tyhjällä mahalla juostuna 8-16km, ja silti fläsä palaa vain n. puolen kilon viikkotahtia. Mitään merkkejä alentuneesta perusaineenvaihdunnasta ei ole. Ei väsymystä, palelua tai mitään. Mä nyt vaan olen fysiologialtani helevetin energiatehokas. Mä olen kasvattanut mun kaikki lihakset samoilla kalorimäärillä, joilla normi natukehonrakentajanainen kiristelee. Tulokset puhuu puolestaan. Paska mäihä, mut näin vaan on, kyllä ihan tiedän mitä teen.
Et syö rasvaa juurikaan, ja juokset tommosia aamulenkkejä tyhjällä vatsalla, ja sanot että tiedät mitä teet?
Ja dieetin idea on säilyttää lihakset ja voimat?
Sanotko tosissasi että et menetä lihasta ta voimaa tuolla tavalla?
Mistä olet niin varma että et voisi tehdä asioita tehokkaammin erilailla?
Tuo kuulostaa omaan korvaan niin karmealta. Energiatehokkuuskin johtuu luultavasti siitä että sulla on aineenvaihdunta niin päin persettä.