Vasen reisi 19 tuumaa(47.5cm) oikea 21 tuumaa(52.5cm)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaki_
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miten saisin tasoitettua tuon näkyvän kokoeron?
Olen 2 vuotta ollut ilman vasenta jalkaani urheillessa.
Reisi ojentaja ei luonaa vasemmalla eikä jalkaprässi kovin alas.
Reisikoukistajaa ei löydy muutakuin molemmille jaloille.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No reenaa sitä toista enemmän. Itellä oli laskimo veritulppa vasemmassa jalassa ja se on oikeaa muutamia senttejä paksumpi eikä se siitä miksikään muutu.
Poseeraat vaa sillä paksummalla jalalla.

Pistän tämän nyt tähän topicciin
Laihdun aina yöllä n. 2kg, mistä johtuu.
Eilenkin kahdeksan aikaan painoin 69kg.
Söin kymmeneltä lautasellisen ruokaa(riisi&kana)
Aamulla painoin 67.5.
Vaatteita ei ollut kummallakaan kerralla juuri mitään päällä.
Miksi?

jaki_ sanoi:
Pistän tämän nyt tähän topicciin
Laihdun aina yöllä n. 2kg, mistä johtuu.
Eilenkin kahdeksan aikaan painoin 69kg.
Söin kymmeneltä lautasellisen ruokaa(riisi&kana)
Aamulla painoin 67.5.
Vaatteita ei ollut kummallakaan kerralla juuri mitään päällä.
Miksi?

Kaikki ihmiset on aamulla kevyempiä kuin illalla, johtuu ilmeisesti hikoamisesta sekä mahdollisesti siitä että käyt kusella aamulle ennen kuin menet vaa'alle.

Tommonen painon heittely johtuu nesteestä. Mulla joskus bulkin aikaan heittelee kans tolleen. Ja siitä aamu -ja iltapainosta sen verran , että oot syömättä jonkun 8 tuntia , kyllähän keho kuluttaa jonkun verran nukkuessakin.

Mäkin jatkan tähän threadiin vedoten tuohon ensimmäiseen kysymykseen. Elikkäs, mitä teen kun vasemman käden haba on sentin paksumpi kuin oikean? vaikka olen siis oikea kätinen. Treenaan vain oikeata enemmän?

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei tollasella sentillä oo fiinalissa mitään väliä, treeniä vaan vanhaan tapaan. Mutta jos teet hauista käsipainoilla, tee molemmilla käsillä yhtä monta toistoa, niin eiköhän ne hauikset ajan myötä tasoitu.

jaki_ sanoi:
Reisi ojentaja ei luonaa vasemmalla eikä jalkaprässi kovin alas.

Ainakin prässi onnistuu hyvin yhdellä jalalla. Toisella jalalla voi varmistaa. Ei sen tarvi kovin alas tullakkaan.

IMO riittää hyvin bodausmielessä jos tekee kyykyn ja prässin silleen että sääri ja reisi menee 90 asteen kulmaan. Oon testannu syvemmällekin mutta se ottaa niin helvetisti perseeseen. 90 asteen kulmaan niin mulla saa etureidet paljon paremmin rasitusta ja perseelle ei tuu niin paljoa. Takareisiliikkeet sitten erikseen.

Mulla on vasen olkavarsi jotain 3 senttiä pienempi ympärykseltään kuin oikea. Silti vasurilla onnistuu kickbackit ja hauiskäännöt vähintään yhtä hyvin ellei jopa paremmin :eek:

wanker.jpg

Simppu sanoi:
Mulla on vasen olkavarsi jotain 3 senttiä pienempi ympärykseltään kuin oikea. Silti vasurilla onnistuu kickbackit ja hauiskäännöt vähintään yhtä hyvin ellei jopa paremmin :eek:

wanker.jpg

Ihan hillitön kuva.. xD

kisskiss sanoi:
Tommonen painon heittely johtuu nesteestä. Mulla joskus bulkin aikaan heittelee kans tolleen. Ja siitä aamu -ja iltapainosta sen verran , että oot syömättä jonkun 8 tuntia , kyllähän keho kuluttaa jonkun verran nukkuessakin.

Jos painat 70kg ja olet 18-30 vuotias, niin 8 tunnin unen aikana kroppasi kuluttaa noin 580kcal. Jos tämä kaikki olisi kehon rasvaa, niin painosi putoaisi 64g. Eli painon putoaminen yön aikana ei liity lepoaineenvaihdunnan kalorikulutukseen.
Hikoilu ja muu nesteen haihtuminen johtaa painon muutokseen yön aikana.
Käyt vielä yöllä unissasi kusella, niin paino tippuu entisestään. Jos painon kehittymistä seuraatte, kannattaa seurata juuri tuota aamupainoa. Eli tyhjällä vatsalla ja virtsarakolla puntariin...

Poser sanoi:
Jos painat 70kg ja olet 18-30 vuotias, niin 8 tunnin unen aikana kroppasi kuluttaa noin 580kcal. Jos tämä kaikki olisi kehon rasvaa, niin painosi putoaisi 64g. Eli painon putoaminen yön aikana ei liity lepoaineenvaihdunnan kalorikulutukseen.
Hikoilu ja muu nesteen haihtuminen johtaa painon muutokseen yön aikana.
Käyt vielä yöllä unissasi kusella, niin paino tippuu entisestään. Jos painon kehittymistä seuraatte, kannattaa seurata juuri tuota aamupainoa. Eli tyhjällä vatsalla ja virtsarakolla puntariin...

Joo muotoilin asian väärin tässä. Piti tietysti tarkottaa sitä , että nestettä kuluu. Olen :david:

On kyllä täysin :offtopic: mutta ei viitsi tän takia aloittaa uutta threadia. Eli olisko jollain yhtään hajua miten menee prässin ja kyykyn suhde? En oo pahemmin kyykkäilly. Prässissä saan tiukan kympin 240 kg:lla (joo tiedän on aika HELVETIN :david: paino :D) silleen että säären ja reiden kulma on 90 astetta. Eli paljonkohan mahtais noin SUUNNILLEEN mennä kyykyssä tiukka kymppi jos teen tohon 90 asteen kulmaan? Painoa n. 70 kg. Vai onko liian yksilöllistä? Pitäiskö vaan mennä salille testaamaan alottamalla pienistä painoista ja lisäämällä niin kauan että alkaa 10 toistoa tuntua tiukalta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom