Vasemmistoliiton naiskansanedustaja keksi ratkaisun likipitäen kaikkeen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taidan olla vähän väsynyt, kun meni ainakin 10 sekuntia miettimiseen, ennenkuin tajusin, että mikä tuossa laskussa on vikana :D.
 
Tulee kyllä jotenkin mieleen Loka Laitisen jutut "sähköä saadaan pistorasiasta, ei tarvi mitään ydinvoimaloita" naiskansanedustajista:)
 
Mitä, eikös 4 * 9 ookaan 36 :D On kyllä muijalle sattunut totaalinen aivokatkos. Tai mikä pahinta: se on sanonut ton ihan terveen sielun ja ruumiin voimissa.
 
Ei saatana :lol2:
1135231808551.jpeg

Annika Lapintie, kansanedustaja ja matemaagikko
 
Niin miettikää jos 9 valtiota vähentäisivät jokainen päästöjään 11% prosenttia niin se tarkoittaisi, että päästöt vähenisivät yhteensä 99% prossaa... eiku odotas.

Tai jos ne vähentäisivät esim. 20 %, niin saastuminen loppuisi kokonaan ja jo meressä olevatkin paskat kiipeisivät takaisin rannalle... :D
 
Mun mielestä tä ei oo enää niin kovin hauskaa. Tollaset aivokuolleet idiootit sitten oon päättämässä suomalaisten asioista. Ei saatana. :urjo:
 
Mun mielestä tä ei oo enää niin kovin hauskaa. Tollaset aivokuolleet idiootit sitten oon päättämässä suomalaisten asioista. Ei saatana. :urjo:

enemmän naurattaa kuvitella niitä tyyppejä jotka tuon matemaagikon numeroa ovat omin pikku kätösinsä äänestyslappuihin piirrelleet :D
 
Ajatelkaas jos kaikki maailman valtiot (jonkin lähteen mukaan 194) jokainen vähentäisi 1 % päästöistään niin silloin päästöt vähentyisivät yhteensä 194 %!!! Eikös tämä tarkoittaisi, että jos jokainen vähentää 1 % niin maailma alkaa puhdistumaan kovaa vauhtia.
 
Melko kovan yleistyksen vedät jos Vasemmistoliiton puheenjohtajan kyseenalaisista matemaattisista kyvyistä yleistät kaikkien vasemmiston edustajien olevan idiootteja. Jos tämän hetkisiä vasemmistoliiton edustajia tarkastelee, niin sieltä löytyy valtiotieteen maisteria, varatuomaria, lääkäriä ja muuta... En minä ihan heti alkaisi ko. koulutuksia saaneita ihmisiä alkaisi idiooteiksi kutsumaan.
 
Jos tämän hetkisiä vasemmistoliiton edustajia tarkastelee, niin sieltä löytyy valtiotieteen maisteria, varatuomaria, lääkäriä ja muuta... En minä ihan heti alkaisi ko. koulutuksia saaneita ihmisiä alkaisi idiooteiksi kutsumaan.

Niinpä...

ANNIKA LAPINTIE
turkulainen•kansanedustaja
•varatuomari•luonnonystävä
•kaupunginvaltuutettu•ulkoi-lija•ulkoasiainvaliokunnan-jäsen•eduskuntaryhmän puheenjohtaja•
 
Back
Ylös Bottom