Vasemman käden hauis

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sativa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Salilla käyntiä olen harrastanut jo jonkun aikaa ja kysyisin tälläisestä ongelmasta: eli tuntuu ettei vasen hauis kehity ollenkaan. Oikea hauis on paljon voimakkaampi, sekä paljon "jämäkämpi" verrattuna vasempaan. Vasenta hauista on myös melkein mahdotonta supistaa tietyissä asennoissa vaikka oikealla onnistuu.

Ongelmaa olen koittanut korjata siten, että salilla treenatessa aloitan vasemmalla kädellä sarjat ja kotona treenaan vasenta kättä enemmän

Kova on hätä hauiksista. :rolleyes: Johtuiskohan tuo ihan luonnostaan siitä tuo että oikea käsi on "jämäkämpi" että jos oot oikeakätinen. Jos kerta muuten treenaat saman verran molempia käsiä niin eipä niiden pitäis eritahtiin kehittyä, mutta kannattaa vissiin alkaa vempata vasurilla tästä lähtien ja myöhemmin sitten kättä vaihdellen. Noh, läppä oli. Mutta jos ei viikon levolla ja hyvällä syönnillä se hauikses hoidu kuntoon niin mee lääkäriin, ei kukaan nettimutuilulla voi todeta jos on joku hermosysteemi tai joku siinä kädessä.

Teet sellasilla painoilla, että jaksat vasurilla tehä sarjat loppuun. Näin oikean käden hauis surkistuu -> hauikset tasapainottuvat :)

Kannattaa tehdä masturboinnit tästä lähtien vasemmalla kädellä.

:)

Tai sit: kuha treenaat vuoden kaks ni kyl ne aika saman kokosiks muuttuu. Oon huomannu.

Scottissa pakkotoistoja vasemmalle kp:lla, autat sitten oikealla. Toimii kaikista parhaiten. Kannattaa myös vahvistaa sitä forkkua, koska useimmiten heikkous on siinä, eikä itse haukkarissa.

Joo, aloita sarjat vasemmalla kädellä ja tee oikealla aina saman verran toistoja kuin vasemmalla vaikka menisikin enemmän. Kyllä se siitä tasoittuu pikkuhiljaa. Ei kyllä mielestäni kannata ruveta tekemään heikommalle kädelle enemmän sarjoja.

Back
Ylös Bottom