Salilla käyntiä olen harrastanut jo jonkun aikaa ja kysyisin tälläisestä ongelmasta: eli tuntuu ettei vasen hauis kehity ollenkaan. Oikea hauis on paljon voimakkaampi, sekä paljon "jämäkämpi" verrattuna vasempaan. Vasenta hauista on myös melkein mahdotonta supistaa tietyissä asennoissa vaikka oikealla onnistuu.
Ongelmaa olen koittanut korjata siten, että salilla treenatessa aloitan vasemmalla kädellä sarjat ja kotona treenaan vasenta kättä enemmän
Ongelmaa olen koittanut korjata siten, että salilla treenatessa aloitan vasemmalla kädellä sarjat ja kotona treenaan vasenta kättä enemmän
Johtuiskohan tuo ihan luonnostaan siitä tuo että oikea käsi on "jämäkämpi" että jos oot oikeakätinen. Jos kerta muuten treenaat saman verran molempia käsiä niin eipä niiden pitäis eritahtiin kehittyä, mutta kannattaa vissiin alkaa vempata vasurilla tästä lähtien ja myöhemmin sitten kättä vaihdellen. Noh, läppä oli. Mutta jos ei viikon levolla ja hyvällä syönnillä se hauikses hoidu kuntoon niin mee lääkäriin, ei kukaan nettimutuilulla voi todeta jos on joku hermosysteemi tai joku siinä kädessä.