Varustesodat yms.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihanaa on käydä kattomassa tätä treadia, mikä ei soskaan pääse mihinkään, eikä kehity koskaan :) on täynnä heikkoja ja vihaisia.. vähän niinkun meikäläinen

Tarkoituksena, aloittaa tuo kuntonyrkkeily, varusteina ainaski täs alussa noi rannesiteet, 3,5m. Kiva vähä päästä mättää ja nostaa rapistunutta mieskuntoa.

Moi. Kellään kokemuksia ATX tangoista? Mieli tekisi hankkia ainakin tuo Ram bar yleistangoksi ja mahdollisesti joku neulalaakeroitu painonnostoon.

Moi. Kellään kokemuksia ATX tangoista?
Tällaisista?

atx_oval_classic_thong.jpg

Moi. Kellään kokemuksia ATX tangoista? Mieli tekisi hankkia ainakin tuo Ram bar yleistangoksi ja mahdollisesti joku neulalaakeroitu painonnostoon.

Omat kokemukset pelkästään hyviä, erinomaisia tankoja, varsinkin kun ottaa huomioon hinnan. Kaverilla taitaa olla kotisalillaan juuri tuo Ram Bar. Itse omistan ATX:n safety squat tangon.

Ite käyn lähiviikkoina hakemassa ATX Power Bearing Barin yleistangoksi ja samalla mukaan myös ATX Safety Squat Bar. Sen takia tuo Power Bearing ilman keskikarhennusta kun kyykyt otan Strength Shopin Bow Barilla ja punnerrukset tykkään tehdä suurimmaksi osaksi heidän 40 mm akselilla.

Onko kellään koskaan mennyt rikki tuo pikalukkomekanismi..ja nyt tarkoitan näitä "aitoja" jenkkivöitä...mietin vaan, että pitäisikö pelata varman päälle ja ostaa varasolki varastoon..

Liitteet

• IMG_4610.JPG
    IMG_4610.JPG
    99,6 KB · Katsottu: 331
Onko kellään koskaan mennyt rikki tuo pikalukkomekanismi..ja nyt tarkoitan näitä "aitoja" jenkkivöitä...mietin vaan, että pitäisikö pelata varman päälle ja ostaa varasolki varastoon..

Liekö karkaisuvika, mutta olen nähnyt kilahtavan kahteen osaan sopivasta osumasta. Lukkona kestävä, mutta iskuille arka.

Liekö karkaisuvika, mutta olen nähnyt kilahtavan kahteen osaan sopivasta osumasta. Lukkona kestävä, mutta iskuille arka.

Kiitos vastauksista..itse olen myös ymmärtänyt, että normikäytössä periaatteessa ikuinen, mutta juuri esim jos heittää vyön päältä lattialle ja solki osuu jonnekin, niin saattaa ottaa damagea.

Miten Ihmistunkilla meni oma solki rikki ja kauanko muuten kesti uuden saaminen?? Menikö kaikki lähetyskulut takuun piikkiin..

Onko kellää kokemusta noista slingshotin kyynärtuista? Puhutaan slingshot efektistä, polvituissa lukee että +15-20kg auttais, mutta kyynärtuista ei lue kuin että "slingshot efekti"? Tekis mieli kokeilla, mutta onko rahan arvonen kokeilu kun kappalehinta oli 65€ ja nykyset on 5mm neopreenilämmittimet niin ajaako ne sit lopuksi saman asian.. On vaan ollu kyynärpäiden kans ongelmia ihan riittävästi niin hommasin lämmittimet ja käytän niitä yli 110kg nostoissa.

Mitä noista lueskellut niin porukka kyllä kehuu että vähentää hyvin kyynärkipuja.

Mikä tuossa puristuksessa on se mekanismi miksi se vähentää kipua?

Onko kellää kokemusta noista slingshotin kyynärtuista? Puhutaan slingshot efektistä, polvituissa lukee että +15-20kg auttais, mutta kyynärtuista ei lue kuin että "slingshot efekti"? Tekis mieli kokeilla, mutta onko rahan arvonen kokeilu kun kappalehinta oli 65€ ja nykyset on 5mm neopreenilämmittimet niin ajaako ne sit lopuksi saman asian.. On vaan ollu kyynärpäiden kans ongelmia ihan riittävästi niin hommasin lämmittimet ja käytän niitä yli 110kg nostoissa.

On laadukkaita varmasti. Kannattaa kuitenkin koittaa hoitaa / selvittää mistä kyynärpääkivut johtuvat, ettet vaan "peitä" ongelmaa noilla tuilla. Kokemuksesta voin sanoa, että jos alkaa korjailemaan ongelmia noilla varusteilla, on kohta paikat entistä enempi paskana.

Toki voi olla että olet hommaa jos selvitellyt jne, mutta näin yleisenä höpinänä ja muistutuksena, ettei alettaisi ensimmäisenä näihin ongelmiin ostelemaan jotain tukea tms :)

On laadukkaita varmasti. Kannattaa kuitenkin koittaa hoitaa / selvittää mistä kyynärpääkivut johtuvat, ettet vaan "peitä" ongelmaa noilla tuilla. Kokemuksesta voin sanoa, että jos alkaa korjailemaan ongelmia noilla varusteilla, on kohta paikat entistä enempi paskana.

Toki voi olla että olet hommaa jos selvitellyt jne, mutta näin yleisenä höpinänä ja muistutuksena, ettei alettaisi ensimmäisenä näihin ongelmiin ostelemaan jotain tukea tms :)

Mulla alkas 2013 tenniskyynärpäät molemmis käsis ja jotain vuoden niin pahana ettei saanu porakonetta irti seinästä, saatika pystyny kantaan mitään niin että otat peukalon ympäri vaan aina apinaotteella kiinni niin pysty puristaan. Ja ehkä vuoden vielä pahimman vaiheen jälkeen oli niin että oli laitettava siteet kyynärpäihin aina ku tiesi että tulee jotain niitä rasittavaa hommaa.. Sain ne hierottua ja vahvistettua siihen malliin että vaivat lähti. Eli tuet ostin vaan ehkäistäkseni uusiutumista. Nyt oon hieronu ja venytelly kyynärvarsia kyllä ihan huolella viimeset vuodet, ja täytyy kyllä antaa suositukset tolle omron sähköimpulssimasiinalle siitä on ollu ihan suurenmoinen apu! Raksahommis on kyynärvarret meinaan ihan pikkusen lujilla ja siihen vielä punttien kolistelu niin eipä tuota oo tarvinnu ihmetellä 🙂 niin ja tähän vielä lisäksi rannekanavaoireyhtymä niin paketti on aika häjyllä mallilla, saa nähä kauan ne menee ilman leikkausta, niitäki oon kyllä jotenki saanu pidettyä kunnos omatoimisesti mutta luulen että se kanavien rassausleikkaus on edessä jossainvaihees..

Mulla alkas 2013 tenniskyynärpäät molemmis käsis ja jotain vuoden niin pahana ettei saanu porakonetta irti seinästä, saatika pystyny kantaan mitään niin että otat peukalon ympäri vaan aina apinaotteella kiinni niin pysty puristaan. Ja ehkä vuoden vielä pahimman vaiheen jälkeen oli niin että oli laitettava siteet kyynärpäihin aina ku tiesi että tulee jotain niitä rasittavaa hommaa.. Sain ne hierottua ja vahvistettua siihen malliin että vaivat lähti. Eli tuet ostin vaan ehkäistäkseni uusiutumista. Nyt oon hieronu ja venytelly kyynärvarsia kyllä ihan huolella viimeset vuodet, ja täytyy kyllä antaa suositukset tolle omron sähköimpulssimasiinalle siitä on ollu ihan suurenmoinen apu! Raksahommis on kyynärvarret meinaan ihan pikkusen lujilla ja siihen vielä punttien kolistelu niin eipä tuota oo tarvinnu ihmetellä 🙂 niin ja tähän vielä lisäksi rannekanavaoireyhtymä niin paketti on aika häjyllä mallilla, saa nähä kauan ne menee ilman leikkausta, niitäki oon kyllä jotenki saanu pidettyä kunnos omatoimisesti mutta luulen että se kanavien rassausleikkaus on edessä jossainvaihees..

Juuri samoista ongelmista kärsinyt ja juuri tuo vahvistaminen ollut isoin apu meikäläisellä.

Itsellä vaivat tuli liian yksipuolisesta reenistä, kun iski klassinen vauhtisokeus, painot kasvoi ja unohtui että vois reenaa vähän muutakin kun leuanvetoa, joten pahat golffarithan sieltä sitten tuli.

Toivottavasti pystyt jatkossa treenaamaan kivuttomammin. Helvetin ikäviä vaivoja ja vaikuttaa kyllä oikeastaan kaikkeen.

Tilasin vuosia sitten joltain brittisaitilta rannetukia yms. tauhkaa ja oli mark bellin punanen slingshot tarjouksessa 25£. Otin tilaukseen mukaan ja tuli sitä jonku aikaa kokeiltua. Se on vähän ongelmallinen vehje, kun sillä saa ladottua turhan paljon rautaa tankoon. Paljaana sain tuolloin 2x120, ja linko päällä meni 8x120 ja 1x140 ja lisää ois voinu laittaa jos oisi uskaltanut ja nostanut vähän rohkeammin. Tuntuu että sillä lähinnä altistaa ittensä muille ongelmille, jos lähtee ylirautojen kanssa heilumaan. Pitää jossain välissä ottaa se taas testiin, josko fiksummalla suunnittelulla sillä saisi potkua raakapenkkiinkin.

Suositut

Back
Ylös Bottom