Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moi. Kellään kokemuksia ATX tangoista? Mieli tekisi hankkia ainakin tuo Ram bar yleistangoksi ja mahdollisesti joku neulalaakeroitu painonnostoon.
Moi. Kellään kokemuksia ATX tangoista? Mieli tekisi hankkia ainakin tuo Ram bar yleistangoksi ja mahdollisesti joku neulalaakeroitu painonnostoon.
Onko kellään koskaan mennyt rikki tuo pikalukkomekanismi..ja nyt tarkoitan näitä "aitoja" jenkkivöitä...mietin vaan, että pitäisikö pelata varman päälle ja ostaa varasolki varastoon..
Onko kellään koskaan mennyt rikki tuo pikalukkomekanismi..ja nyt tarkoitan näitä "aitoja" jenkkivöitä...mietin vaan, että pitäisikö pelata varman päälle ja ostaa varasolki varastoon..
Liekö karkaisuvika, mutta olen nähnyt kilahtavan kahteen osaan sopivasta osumasta. Lukkona kestävä, mutta iskuille arka.
Onko kellää kokemusta noista slingshotin kyynärtuista? Puhutaan slingshot efektistä, polvituissa lukee että +15-20kg auttais, mutta kyynärtuista ei lue kuin että "slingshot efekti"? Tekis mieli kokeilla, mutta onko rahan arvonen kokeilu kun kappalehinta oli 65€ ja nykyset on 5mm neopreenilämmittimet niin ajaako ne sit lopuksi saman asian.. On vaan ollu kyynärpäiden kans ongelmia ihan riittävästi niin hommasin lämmittimet ja käytän niitä yli 110kg nostoissa.
On laadukkaita varmasti. Kannattaa kuitenkin koittaa hoitaa / selvittää mistä kyynärpääkivut johtuvat, ettet vaan "peitä" ongelmaa noilla tuilla. Kokemuksesta voin sanoa, että jos alkaa korjailemaan ongelmia noilla varusteilla, on kohta paikat entistä enempi paskana.
Toki voi olla että olet hommaa jos selvitellyt jne, mutta näin yleisenä höpinänä ja muistutuksena, ettei alettaisi ensimmäisenä näihin ongelmiin ostelemaan jotain tukea tms
Mulla alkas 2013 tenniskyynärpäät molemmis käsis ja jotain vuoden niin pahana ettei saanu porakonetta irti seinästä, saatika pystyny kantaan mitään niin että otat peukalon ympäri vaan aina apinaotteella kiinni niin pysty puristaan. Ja ehkä vuoden vielä pahimman vaiheen jälkeen oli niin että oli laitettava siteet kyynärpäihin aina ku tiesi että tulee jotain niitä rasittavaa hommaa.. Sain ne hierottua ja vahvistettua siihen malliin että vaivat lähti. Eli tuet ostin vaan ehkäistäkseni uusiutumista. Nyt oon hieronu ja venytelly kyynärvarsia kyllä ihan huolella viimeset vuodet, ja täytyy kyllä antaa suositukset tolle omron sähköimpulssimasiinalle siitä on ollu ihan suurenmoinen apu! Raksahommis on kyynärvarret meinaan ihan pikkusen lujilla ja siihen vielä punttien kolistelu niin eipä tuota oo tarvinnu ihmetellä niin ja tähän vielä lisäksi rannekanavaoireyhtymä niin paketti on aika häjyllä mallilla, saa nähä kauan ne menee ilman leikkausta, niitäki oon kyllä jotenki saanu pidettyä kunnos omatoimisesti mutta luulen että se kanavien rassausleikkaus on edessä jossainvaihees..