Ootko oikeasti vähän yksinkertanen?
Tuota, jos joku käy minun päälleni niin kyllä lyön pari koukkua tai suoraa ihan niin kovaa kuin lähtee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ootko oikeasti vähän yksinkertanen?
Niin jatka?Mitä se nyyhkyttää?
:D maa on oikea, mutta tredi vääräKadilla joku nyyhkykohtaus..
Juu niin mäkin. Siinä vaiheessa kun makaa kopin lattialla (oletettavasti) raudoissa tjsp, mahdollisesti humalassa, ei vaan enää oikeen pysty.Tuosta videosta nyt ei ihan tajunnu, missä vaiheessa se hakkaaminen alko (eikä missä kunnossa ukot oli), mutta näytti ainakin, että se olis alkanu vasta kun ukot oli maassa. (edit: ja mä en tajua miks ne ei vetäny sitä pataan jos olisivat kerran olleet siinä kunnossa, että olisivat todennäköisesti pystyneet. Ei kukaan huviksensa turpaan ota).Tuota, jos joku käy minun päälleni niin kyllä lyön pari koukkua tai suoraa ihan niin kovaa kuin lähtee.
Lipesin väärään ketjuun :hyvä::hyvä::hyvä:
Kyllä jokaisella on itsesuojeluvaisto, ja siihen kuuluu myös puolustautuminen, mutta pitää ajatella mitä mahdollisesta lyönnistä voisi seurata huonolla tuurilla. Esim. kaatuminen --> kuolema.
Rinnuksesta kiinni ja avokämmenellä niin lujaa kuin lähtee, niin eiköhän tuollainen sadisti pellevartija siitä pyörry:lol2:
Alkaa avokämmen puutumaan ennenkuin vartijat Virosta loppuu. Niitä on siellä aivan helvetisti enemmän kuin Suomessa, eikä ne välttämättä anna edes sitä kuuluisaa 10s armonaikaa.;)
No jokainen tekee niinkuin tekee, mutta jos selvinpäin joku vartija pampun kanssa tulee vetämään hihasta takahuoneeseen ilman syytä, niin sinä menet perässä vai?
Tarkotin ehken enempi sitä Euroopassa pysymistä/Suomen vaarallisuutta kuitenkin;
eestissa ei vartijat ota mitaan riskeja sitta etta asiakkaalla olis esim puukko. lyovat ensin silla pampulla ja sitten heraat kellarista ja sua hakataan. Vaihtoehtoisesti voit myos herata puistosta ja sua ei enaa hakata, mutta puliukot ovat pollineet vaatteesi, joku venalainen maastakarkoitettu huora saattaa myoskin olla kipuamassa paallesi toivoen etta saisi suomen leiman passiinsa. siina sitten vedat niita koukkuja. :whip:Tuota, jos joku käy minun päälleni niin kyllä lyön pari koukkua tai suoraa ihan niin kovaa kuin lähtee.
niin paljon noita viron juttuja kuulleena taidan jättää koko paikan käymättä ! :D..
Tuli käytyä Virossa duunin puolesta viime kesänä. Meitä oli joku kahdeksan ja yksi meistä hakattiin ja ryöstettiin ja yksi vain ryöstettiin, kun oli niin kännissä, ettei lyönyt alkuasukasta joka tuli halailemaan. Kumpaakin yhdisti se, että he lähtivät yksin hotelliin.niin paljon noita viron juttuja kuulleena taidan jättää koko paikan käymättä ! :D..
Meitä oli joku kahdeksan ja yksi meistä hakattiin ja ryöstettiin ja yksi vain ryöstettiin, kun oli niin kännissä, ettei lyönyt alkuasukasta joka tuli halailemaan.