Vartijat pieksivät asiakkaita Viru hotellissa

Ootko oikeasti vähän yksinkertanen?

Tuota, jos joku käy minun päälleni niin kyllä lyön pari koukkua tai suoraa ihan niin kovaa kuin lähtee.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä jokaisella on itsesuojeluvaisto, ja siihen kuuluu myös puolustautuminen, mutta pitää ajatella mitä mahdollisesta lyönnistä voisi seurata huonolla tuurilla. Esim. kaatuminen --> kuolema.

Rinnuksesta kiinni ja avokämmenellä niin lujaa kuin lähtee, niin eiköhän tuollainen sadisti pellevartija siitä pyörry:lol2:

Tuota, jos joku käy minun päälleni niin kyllä lyön pari koukkua tai suoraa ihan niin kovaa kuin lähtee.
Juu niin mäkin. Siinä vaiheessa kun makaa kopin lattialla (oletettavasti) raudoissa tjsp, mahdollisesti humalassa, ei vaan enää oikeen pysty.Tuosta videosta nyt ei ihan tajunnu, missä vaiheessa se hakkaaminen alko (eikä missä kunnossa ukot oli), mutta näytti ainakin, että se olis alkanu vasta kun ukot oli maassa. (edit: ja mä en tajua miks ne ei vetäny sitä pataan jos olisivat kerran olleet siinä kunnossa, että olisivat todennäköisesti pystyneet. Ei kukaan huviksensa turpaan ota).

Tarkotin ehken enempi sitä Euroopassa pysymistä/Suomen kuitenkin; esim. maat jossa poliisi on korruptoitunut ja vartijoiden tms. suojelurahan kerääminen turisteilta on ihan normijuttu tuntus näin näppituntumalta hieman vaarallisemmilta paikoilta kuin Suomi. Mut ehkä se oon vaan minä.

Kyllä jokaisella on itsesuojeluvaisto, ja siihen kuuluu myös puolustautuminen, mutta pitää ajatella mitä mahdollisesta lyönnistä voisi seurata huonolla tuurilla. Esim. kaatuminen --> kuolema.

Rinnuksesta kiinni ja avokämmenellä niin lujaa kuin lähtee, niin eiköhän tuollainen sadisti pellevartija siitä pyörry:lol2:

Alkaa avokämmen puutumaan ennenkuin vartijat Virosta loppuu. Niitä on siellä aivan helvetisti enemmän kuin Suomessa, eikä ne välttämättä anna edes sitä kuuluisaa 10s armonaikaa.;)

Alkaa avokämmen puutumaan ennenkuin vartijat Virosta loppuu. Niitä on siellä aivan helvetisti enemmän kuin Suomessa, eikä ne välttämättä anna edes sitä kuuluisaa 10s armonaikaa.;)

No jokainen tekee niinkuin tekee, mutta jos selvinpäin joku vartija pampun kanssa tulee vetämään hihasta takahuoneeseen ilman syytä, niin sinä menet perässä vai? Tilanteessa on ollut tod.näk. alkoholi mukana.

No jokainen tekee niinkuin tekee, mutta jos selvinpäin joku vartija pampun kanssa tulee vetämään hihasta takahuoneeseen ilman syytä, niin sinä menet perässä vai?

Öö miten tämä mihinkään liittyy. Lähden varmaan mukaan jos joku syy kerrotaan. Mutta jos syytä ei kerrota ja tullaan vaan nykimään niin tuskimpa, samoin yritän myös väistää taivaalta tippuvat meteoriitit juoksulenkeilläni. Näitä tapahtuu about yhtä usein.

eestissa ei vartijat ota mitaan riskeja sitta etta asiakkaalla olis esim puukko. lyovat ensin silla pampulla ja sitten heraat kellarista ja sua hakataan. Vaihtoehtoisesti voit myos herata puistosta ja sua ei enaa hakata, mutta puliukot ovat pollineet vaatteesi, joku venalainen maastakarkoitettu huora saattaa myoskin olla kipuamassa paallesi toivoen etta saisi suomen leiman passiinsa. siina sitten vedat niita koukkuja. :whip:

Sammuin 2004 Tallinnan kadulle 2000€ kello kädessä ja 1000€ käteistä perstaskussa.

Heräsin 1,5mX1,5m kopissa ilman kumpaakaan. Hajanainen muistikuva oli, että aluksi oli laitettu koppiin paikallisten pulsujen kanssa ja olin heti ovella kiskassut lähintä turpiin.

Oli aika huojentavaa, kun pääsin ulos ja rahat & kello oli tallella. Pistivät kirjoittamaan omin käsin, että molemmat on saatu takaisin täysimääräisinä. Kirjoittivat sakkolapun, jonka olisin maksanut saman tien. Ei kelvannut. Olisi pitänyt maksaa pankin kautta. Noh jäi maksamatta.

Niin paljon on tullut perseiltyä, että olisi sietänytkin saada pataan muutaman kerran. :D

niin paljon noita viron juttuja kuulleena taidan jättää koko paikan käymättä ! :D..

ei se mikaan paha paikka ole. sinne vaan. Suomalainen vaan sammuu, tappelee, tai kovaan aaneen huutaa viru hotellin vessassa etta rahaa on niin paljon etta paskalle ei taivu.

on mutkin poke heittanyt tartossa ulos yokerhosta, ja kun yrtin angeta takaisin se sano mulle etta yrita viela kerta niin ma tapan sut :) En tieda oliko tosissaan, kun en kokeillut.

Ei siellakaan syyttasuotta paalle kayda.

niin paljon noita viron juttuja kuulleena taidan jättää koko paikan käymättä ! :D..
Tuli käytyä Virossa duunin puolesta viime kesänä. Meitä oli joku kahdeksan ja yksi meistä hakattiin ja ryöstettiin ja yksi vain ryöstettiin, kun oli niin kännissä, ettei lyönyt alkuasukasta joka tuli halailemaan. Kumpaakin yhdisti se, että he lähtivät yksin hotelliin.
Minä koitin ehdottaa, että hakattaisiin ainakin kolme virolaista niin jäisimme voitolle mutta kaikilla oli liian paha kankkunen.

Mikäköhän siellä on kännissä hakattujen ja selvin päin hakattujen suhde? EHkä oma käytös myös voisi kynnystä laskea...

Meitä oli joku kahdeksan ja yksi meistä hakattiin ja ryöstettiin ja yksi vain ryöstettiin, kun oli niin kännissä, ettei lyönyt alkuasukasta joka tuli halailemaan.

Eli siis toiselta sankarilta rullattiin omaisuus taskusta ja väkivaltaa ei käytetty? Ei siinä silloin mistään ryöstöstä ole kyse.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom