SUPERCARB 1kg -40%

Varsinais-Suomesta mimmejä?

Kuinka paljon löytyy Varsinais-Suomessa asustelevia mimmejä? Olisi mukavaa myös tietää ikäjakaumaa ja kuinka kauan treenannut? Onko muuta harrastustaustaa? Itse olen 32-vuotias ja käynyt n.kolmisen vuotta salilla enemmän ja vähemmän tosissaan eli välillä on saattanut olla ihan reiluja taukojakin, kunnes olen taas innostunut uudestaan. Nyt olen vuoden verran käynyt salilla säännöllisesti ja treeni on tavoitteellista. Joskus aikoinaan on tullut harrasteltua yleisurheilua, ratsastusta, juoksemista, keilaamista, uimista ja kävely tietenkin kuuluu päivittäin ohjelmistoon, kun on noita karvakorvia. Olisi mukavaa myös tutustua muihin samanhenkisiin naisiin.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Varsinaissuomalainen ilmoittautuu \o/ Tosin tällä hetkellä tai viimeiset 3 vuotta olen asunut työn takia täällä Keski-Suomessa, mutta veri vetää kyllä rannikolle takaisin. Ikä näkyy profiilista ja salilla on tullut käytyä ainakin 5 vuotta säännöllisemmin. Sitä ennen epäsäännöllisemmin plus paljon paljon jumppaa ja spinningiä yms. tyttöjumpppaa :) Sitä ennen taas suunnistusta, yleisurheilua, maastojuoksua, ratsastusta ja ties mitä. Nyt olen body fitnessin pauloissa, saa nähdä kuinka kauan tämä rakkaus kestää.. Ja helmikuussa olisi tarkoitus aloittaa vihdoin ja viimein säännöllinen pilates-treeni... Mutta jos jotain Varsinais-Suomen suunnalla tapahtuu, olen kuulolla. Siellä päin kuitenkin tulee pyörittyä monesti vuodessa!

Täällä ilmoittautuu yksi mimmi mukaan. Turussa olen asustellut 1,5 vuotta ja treeniä takana joku 3 vuotta. CBB-lava mielessä kohti vuotta 2009. Ja jos joku kaipaa treenikaveria niin minulle voi laittaa privaa=)

Olen Turkunewbie, elokuun lopussa otin sieltä majapaikan itselleni. Nyt tarkoituksena aloittaa treenaaminen taas ihan kunnolla, varmaan käyn tuon Gym2000:nen koeajamassa tämän kuun alussa.

19-vuotias vasta olen, mutta urheilutaustaa on. Pienestä pitäen olen yleisurheilua harrastanut kesät, hiihtoa talvet. Baletissakin ehdin käydä kymmenisen vuotta, joista pari viimeistä oli pakosta. Hyi. Judoa harrastin reilu kolmisen vuotta, oranssi vyö jäi käteen. Kiinnostaisi kyllä jatkaa edelleen, ehkäpä! Kuntonyrkkeilyssä kävin neljä vuotta, loppui kun vaihdoin maisemaa Turkuseen. Ratsastus on minulle aika uusi tuttavuus, nyt syksyllä alkoi neljäs vuosi sen parissa.

Puntti on kiinnostanut jo pitkään, mutta lähinnä omaksi iloksi treenaan. Viime keväänä YO-kirjoitusten alla jäi treenaaminen, sitten pitikin lukea pääsykokeisiin ja kesätyö vei loppu kesästä kaiken innon tehdä yhtään mitään... Joten nyt olen ollut lähes vuoden treenaamatta. Ajattelin lähteä liikkeelle kevään mittaisella missiolla -10kg, ja katsoa sitten, että mitä alta löytyy.

Hep, täälläkin on turkulainen 33 vee..

Säännöllistä punttia on takana 13 vuotta, alkuun voimailupainotteista ja viime vuodet enemmän potipildinkityyppistä. Nuorempana tuli juostua paljonkin, edelleen kuitenkin jonkin verran. Nyt olen heivannut punttia aika rankalla kädellä (vaihtelun vuoksi :D) ja ajattelin aloitella vuosien jälkeen spinningin uudestaan.. jahka saan aikaiseksi lähteä tunnille, ujostuttaa mennä yksin :arvi: :whip:

Noniin..täällähän on paljon uutta potentiaalista verta sitten tuleviin turun mimmimiitteihin ;) Kiva kiva!

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Lisää varsinaisia suomalaisia, mutta Turun ulkopuolelta. Sali on vetäny puoleensa jo lukio-ajoilta alkaen eli ainaki 10 vuoden ajan. Tullu tehtyä kaikkea muutakin (junnuna yu, pesistä, hiihtoo, maastojuoksuu, myöhemmin lenttistä, spinningiä, BP, BC, fillarointia) ja salikin sen muun ohella. Ikää pamahtaa pian 28 mittariin ja huutaa vuosi vuodelta enempi töitä :eek:...

Minä myös turkulainen vähän yli kolmekymppinen "nuori"!! Kymmenkunta vuotta punttaillut voimahakuisesti, välillä tavoitteellisemmin ja välillä rennommin. Nyt enämpi "rento" kausi meneillään, mutta toki salilla tulee käytyä. Lenkillä ehkä enämmänkin!
Missäs saleilla käytte?

Nyt kun tänne olen muuttanut niin (olen siis "uusi" turkulainen) mietiskelinpä, että millekähän salille sitä sitten suuntaisi reenaamaan?vinkkejä?
Entäpä Kun kiinnostaisi myös tuo spinning, mihinkäs se Elviira aikoo??saako olla utelias?

Turun saleista voin suositella P&P Fitness Centeriä Eerikinkadulla. Todella hyvät uudet laitteet, ei liian ruuhkainen, magneettikortilla pääsee aina treenaamaan, kohtuuhintainen, ei jäsenyyttä.
Selvyyden vuoksi: Olen asunut Turussa, mutta en asu enää.

Nyt kun tänne olen muuttanut niin (olen siis "uusi" turkulainen) mietiskelinpä, että millekähän salille sitä sitten suuntaisi reenaamaan?vinkkejä?
Entäpä Kun kiinnostaisi myös tuo spinning, mihinkäs se Elviira aikoo??saako olla utelias?

Terppa!

Mie tietenkin suosittelen saleista Sali82:sta missä itsekin käyn, rento meininki ja mukava porukka, eikä ole liian fiini. Niin ja varmaan kohtuuhintainenkin Turun saleista. Ensimmäinen käyntikerta on ilmainen. Eikun mukaan vaan joku kerta, siellä käy muitakin mukavia mimmejä täältä. Köh... kuulemma nämä mukavat mimmit alkavat reenata penkkiä ihan hullun lailla heti maanantaista alkaen (oikein asiantuntijan johdolla), että terviissi vaan tyttäräiset, jos ootte kuulolla :D :dance:

Niin se spinning.. aattelin käydä kokeilemassa Gym2000:lla. Joskohan tulisi mentyä jo ensi viikolla :)

Täällä myöskin Turku-asukki!:hyper: Treeniä takana semmoiset reilut kolme vuotta. Syksy oli taukoa selän hajoamisen takia, mutta nyt palailemassa taas maisemiin eli Gym2000:lta löytyy taas :)

Itse treenailen M&M salilla ja olen enemmän kuin tyytyväinen :haart: Käykö joku muukin mahdollisesti siellä?

Sali82:a suosittelen minäkin, mut spinnailemaanhan siellä kyllä ei pääse. Joten jos spinning kiinnostaa myös, niin GYM2000:n lisäks toi M&M vois olla harkittava vaihtoehto.

Kun täällä kerran alkaa olla tommoinen joukko "uusia", eli mimmejä, joita ei oo aiemmin näkyny miiteissä, niin tässähän pitäis alkaa sopimaan jotain tapaamista taas, että saatais mahdollisimman paljon porukkaa kokoon. Ilmotelkaahan sopivia ajankohtia, jolloin voitais treffata jossain. Mä voisin vaikka ekaks ehdottaa 12.1. tai 19.1. (molemmat lauantai), saiskos kumpikaan päivä kannatusta?

... Mä voisin vaikka ekaks ehdottaa 12.1. tai 19.1. (molemmat lauantai), saiskos kumpikaan päivä kannatusta?
Kumpi vaan!

Eli minä myös mukana;)

Minulle kävisi tuo 19.1. Eli silloin olisin mukana, jos ei tule muutoksia :hyvä:

Juupa juu, täytyypi tästä sitten ottaa itseään niskasta kiinni ja ruveta touhuumaan. Tuntuu vaan niin oudolta taas mennä reenaileen kun "aiemmassa" elämässä aina käytiin isännän kanssa yhdessä, ja nyt kun se heivas mut niin heivaantu tuo punttikaveri samal!!!Per...

Hieno juttu että täältä löytyy uusia mimmejä! Mulle ei valitettavasti käy noista ehdotetuista päivistä kuin tämän viikon lauantai, eli 12.1...

tän viikon la. 12.1 passaa myös näillä näkymin mulle, jos innostuneita miittaajia riittää....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom