Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mulla oli samanlaisesti, toinen oli venynyt, halkeillut ja "pehmeä", mutta "ehjän" tuntuinen katkesiM.Cremaster sanoi:Itekin ostin dukesin remmit. 20 e paikallisessa intersportissa. Oon käyttäny niitä alle 10 kertaa. Hämmästyttävää, että toinen remmeistä on paljon venyneempi ja kolmesta kohti lähtenyt repeämäään, vaikka vaihdan niitä kädestä toiseen. Mulle tuli ainakin mieleen, että onpa paskalaatuista kamaa, mutta voihan tuo olla sattumaa... Ihmeellistä vaan tuo että toisessa remmissä ei oo mitään merkkejä kulumisesta. Täytynee varmaan yrittää käydä vaihtamassa nuo.
ToughGrip sanoi:Itse taisin ostaa omat wrangen remmini vuosi sitten. Hiertää punaiset viirut ranteisiin melkein jokainen kerta, muttei pelkoa katkeamisesta.
Mul varmaan samat, 6.50e ja hyvin pelittää vaikka hiertääkin.:kippis1:ToughGrip sanoi:Itse taisin ostaa omat wrangen remmini vuosi sitten. Hiertää punaiset viirut ranteisiin melkein jokainen kerta, muttei pelkoa katkeamisesta. Muistaakseni alle kympin maksoi
normaalias taljaa tein. napsahti poikki noin 1cm siitä kun se koskee tankoon, toinen vetoremmi piti kiinni ja sen takia se nykäisi.rafael30 sanoi:Miten niitä vetoremmejä voi käyttää siten, että se napsahtaa poikki ja siitä aiheutuu äkillinen liike? En siis nyt pyri vittuilemaan tällä, mutta mistä kohtaa se napsahti poikki, ja oliko kyseessä joku normaalista poikkeava käyttötapa?
hunter killer sanoi:ostakaa nyt kunnon remmit, eikä mitään oravan välilhasta tehtyjä lätkyjä.
Twinlabin karatevyöstä tehdyt remmit on hyvät, eivät varmasti katkea kuin vuosien päästä kulutuksen uuvuttamana.Tottakai jollain on voinut osua eteen ns.valmistusvikaiset, mutta nuin yleisesti.
Wrangen ja Gaspin remmit on ainakin jo päällepäin semmosia lirpakkeita, ettei niitä uskalla käyttää.Ne venyy ja tekee vaikka helvettiä.
Nimimerkillä Molemmat paskana....onneksi ei ollu omia.
Otetaanko aikaa kuin kauan menee, ennenku joku kommentoi: Remmit on tytöille tms...:whip:
B.O.S.S. sanoi:MITEN sä ne oikeen kiinnität jos ei normaalista nahasta tehdyt kestä? Vai mavetatko vaan ihan v*tusti?