varokaa dukesin vetoremmejä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja palmu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
suosittelen varomaan dukesin vetoremmejä, tein taljaa ja toinen napsahti poikki ja olkapää taisi venähtää, vetoremmit oli 3viikkoa vanhat. varokaa näitä

mielipiteitä vetoremmeistä on yhtä paljon kun käyttäjiäkin toiset suosittelee toiset haukkuu. jos ostat toiset samanlaiset niin ei varmasti napsahda 3viikon jälkeen ylätaljassa rikkoen olkapäätäsi. toki toiset valmistaa parempia kuin toiset mutta siihen vetoremmin katkeamiseen liittyy monta muuttujaa.

täysin turha topic.

Lue: Varusteita on hyvä tarkkailla merkistä riippumatta. Jokaisella valmistajalla on joskus jonkin asteisia valmistusvirheitä, eikä duke´s varmasti ole ainoa. Ei dissata koko merkkiä yksittäisen laatuvirheen vuoksi. Modet kuitenkin päättäköön mikä thredi on turha, vaikka erkjetter onkin särmästi tapoihinsa kuuluen aloittanut esitutkintapöytäkirjan laatimisen ;)

parhaat vetoremmit saa suutarilta joka vetäsee kunnon nahdasta sen solmun niitillä ja sitten vain kiristelemään käteen sopivaksi:rock:

Paska säkä. Omat Dukesit on parhaat mitä ikinä oon kädessä pitäny: hyvä pinta ei hierrä, todella jämäkät, 2 v. vanhat ja ei merkkejä haurastumisesta - en usko että ainakaan ihan heti poikki napsahtaa ja hintaa oli aikoinaan muistaakseni 15 €. Ja on tullu monia muitakin kokeiltua.

Itekin ostin dukesin remmit. 20 e paikallisessa intersportissa. Oon käyttäny niitä alle 10 kertaa. Hämmästyttävää, että toinen remmeistä on paljon venyneempi ja kolmesta kohti lähtenyt repeämäään, vaikka vaihdan niitä kädestä toiseen. Mulle tuli ainakin mieleen, että onpa paskalaatuista kamaa, mutta voihan tuo olla sattumaa... Ihmeellistä vaan tuo että toisessa remmissä ei oo mitään merkkejä kulumisesta. Täytynee varmaan yrittää käydä vaihtamassa nuo.

Itse taisin ostaa omat wrangen remmini vuosi sitten. Hiertää punaiset viirut ranteisiin melkein jokainen kerta, muttei pelkoa katkeamisesta. Muistaakseni alle kympin maksoi. Ei kai noissa remmeissä mitään suurta eroa voi olla, muussa kuin leveydessä ja paksuudessa. Käytössä ajaa varmasti kaikki asiansa, oli ne sitten kaupasta tai itse tehdyt. Ote pitää varmasti jokaisella, ja kovilla jätkillä ja mimmeillä pitää ote ilmankin ;)

Siis puhutaan tavallisista nahkaisista remmeistä? Nahka kun on luonnonmateriaali, niin ei ole luonnon laatu aina tasasta, ja siinä olevaa "valmistusvikaa" siitä ei välttämättä päällepäin näe. Kuten starbury sano, paska säkä. Toki luulis tuommosessa tapauksessa valmistajan tai maahantuojan korvaavan (myyjällä ensijainen vastuu).

edit: onpa kalliit jos kerran 20€ makso, luulis kyllä kestävän. Ite tilasin Gaspin remelit Sport Heavystä ja makso 14,9€ (IMO kalliit) ja Fastit maksaa Pakkiksella 12€ (tosin on ollu loppu, en tiedä onko tullu) ja alle kynpilläkin näkee...

M.Cremaster sanoi:
Itekin ostin dukesin remmit. 20 e paikallisessa intersportissa. Oon käyttäny niitä alle 10 kertaa. Hämmästyttävää, että toinen remmeistä on paljon venyneempi ja kolmesta kohti lähtenyt repeämäään, vaikka vaihdan niitä kädestä toiseen. Mulle tuli ainakin mieleen, että onpa paskalaatuista kamaa, mutta voihan tuo olla sattumaa... Ihmeellistä vaan tuo että toisessa remmissä ei oo mitään merkkejä kulumisesta. Täytynee varmaan yrittää käydä vaihtamassa nuo.
mulla oli samanlaisesti, toinen oli venynyt, halkeillut ja "pehmeä", mutta "ehjän" tuntuinen katkesi

ToughGrip sanoi:
Itse taisin ostaa omat wrangen remmini vuosi sitten. Hiertää punaiset viirut ranteisiin melkein jokainen kerta, muttei pelkoa katkeamisesta.

Mulla meni jokunen viikko sitten wrangen remmi poikki leukoja vedellessä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt ootte jo sen verran pelotellu, että tarkasta remmien kunnon heti huomena salilla. On nääs mave edessä, eikä oo kiva jos remmi pettää kesken leikin.

Tanko on kyllä joskus jäänyt käteen leukaa vetäessäni naapurissa, joten voihin ovenkarmitankoihin on jäänyt pieni kammo. Ties millainen kammo tulee, jos loukkaantuu vetoremmin katkeamisen takia :(

Miten niitä vetoremmejä voi käyttää siten, että se napsahtaa poikki ja siitä aiheutuu äkillinen liike? En siis nyt pyri vittuilemaan tällä, mutta mistä kohtaa se napsahti poikki, ja oliko kyseessä joku normaalista poikkeava käyttötapa?

-Edit. 1000 turhaa viestiä täynnä, huraa.

Tein remmit itse haljasnahasta. Ovat todella kestävät ja mukavat käyttää. Kun on itse tehnyt remmit huolella, niin tietää että niihin voi luottaa. Tein myös dippivyön itse.

Itellä ollut Dukesin remmit jo puolitoista vuotta eikä oo koskaan ollut mitään ongelmia. Nyt joutuu ostamaan uudet kun kastelin remmit ja ne on kovettunut aika epämielyttäviksi.

Fastin remmit on toiminu, mutta käytänki niitä aikas vähän.

ToughGrip sanoi:
Itse taisin ostaa omat wrangen remmini vuosi sitten. Hiertää punaiset viirut ranteisiin melkein jokainen kerta, muttei pelkoa katkeamisesta. Muistaakseni alle kympin maksoi
Mul varmaan samat, 6.50e ja hyvin pelittää vaikka hiertääkin.:kippis1:

ostakaa nyt kunnon remmit, eikä mitään oravan välilhasta tehtyjä lätkyjä.

Twinlabin karatevyöstä tehdyt remmit on hyvät, eivät varmasti katkea kuin vuosien päästä kulutuksen uuvuttamana.Tottakai jollain on voinut osua eteen ns.valmistusvikaiset, mutta nuin yleisesti.

Wrangen ja Gaspin remmit on ainakin jo päällepäin semmosia lirpakkeita, ettei niitä uskalla käyttää.Ne venyy ja tekee vaikka helvettiä.
Nimimerkillä Molemmat paskana....onneksi ei ollu omia.

Otetaanko aikaa kuin kauan menee, ennenku joku kommentoi: Remmit on tytöille tms...:whip:

rafael30 sanoi:
Miten niitä vetoremmejä voi käyttää siten, että se napsahtaa poikki ja siitä aiheutuu äkillinen liike? En siis nyt pyri vittuilemaan tällä, mutta mistä kohtaa se napsahti poikki, ja oliko kyseessä joku normaalista poikkeava käyttötapa?
normaalias taljaa tein. napsahti poikki noin 1cm siitä kun se koskee tankoon, toinen vetoremmi piti kiinni ja sen takia se nykäisi.

hunter killer sanoi:
ostakaa nyt kunnon remmit, eikä mitään oravan välilhasta tehtyjä lätkyjä.

Twinlabin karatevyöstä tehdyt remmit on hyvät, eivät varmasti katkea kuin vuosien päästä kulutuksen uuvuttamana.Tottakai jollain on voinut osua eteen ns.valmistusvikaiset, mutta nuin yleisesti.

Wrangen ja Gaspin remmit on ainakin jo päällepäin semmosia lirpakkeita, ettei niitä uskalla käyttää.Ne venyy ja tekee vaikka helvettiä.
Nimimerkillä Molemmat paskana....onneksi ei ollu omia.

Otetaanko aikaa kuin kauan menee, ennenku joku kommentoi: Remmit on tytöille tms...:whip:

MITEN sä ne oikeen kiinnität jos ei normaalista nahasta tehdyt kestä? :eek: Vai mavetatko vaan ihan v*tusti? :hyper: ps. kannattaa pitää myös kämmenillä kiinni siitä tangosta ;)

B.O.S.S. sanoi:
MITEN sä ne oikeen kiinnität jos ei normaalista nahasta tehdyt kestä? :eek: Vai mavetatko vaan ihan v*tusti? :hyper:

Kyllä, aloita sinäkin:rock:
Voi nuo kestääkin perus taljojen vetelyjä, mutta kyllä ne siinäkin venyy. Siis tarkoitan nyt niitä ohuesta nahkasta tehtyjä...ainakin ne mulla katkenneet oli semmosta ohutta nahkaa (gasp ja wrange).

"Ranneremmit ja miten ne sidotaan?" H.Killer. Painettu villaisella Porvoossa 1991.

Suositut

Back
Ylös Bottom