Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Måpå sanoi:Fastin remmit on toiminu, mutta käytänki niitä aikas vähän.
hunter killer sanoi:Kyllä, aloita sinäkin
Voi nuo kestääkin perus taljojen vetelyjä, mutta kyllä ne siinäkin venyy. Siis tarkoitan nyt niitä ohuesta nahkasta tehtyjä...ainakin ne mulla katkenneet oli semmosta ohutta nahkaa (gasp ja wrange).
"Ranneremmit ja miten ne sidotaan?" H.Killer. Painettu villaisella Porvoossa 1991.
B.O.S.S. sanoi::lol2: En käytä taljoissa, ei ole mitään syytä omalla kohdalla, kai se on tottumiskysymys. :whip:
Mavessa ja sjmv:ssä käytän, mutta tuntuu, ettei kireelle kiristettäessä siihen remmin varaan jää niin paljoa sitä painoa, että vois hajota, mutta kai se sitte on mahdollista.
Jos noi nyt tuosta hajoaa, niin käyn suutarilla teettämässä hieman paksummasta nahasta tuplatikkauksin. :arvi:
Btw, mä varmaan löytäsin kakevyönkin jostain, mutta eikös siitä tule melko "liukkaat" remmit? Niin ja tekeekö Twinlab kakevöitäkin, vai meinasitko
Twinssiä tms.?
arnold1987 sanoi:parhaat vetoremmit saa suutarilta joka vetäsee kunnon nahdasta sen solmun niitillä ja sitten vain kiristelemään käteen sopivaksi
hunter killer sanoi:En tiedä tekeekö kakevöitä, mutta kakevyöstä valmistaa remmejä kyllä. Ei ne mun mielestä ole liukkaat, pikemminkin pirun hyvät.
B.O.S.S. sanoi:Pitää ehkä jossain vaiheessa kokeilla, tuommosethan suutari tekasee hetkessä kun vie sille pätkän vyötä.
ironteme sanoi:Mulla ei ole gripistä kiinni remmien käyttö, mut kulmasouduissa (paskatko jaksas 120-135kg:n painoja pitää kii myötä tai vastoinkäymisotteella), yhdenkädensouduissa ja sj-mavessa käytän (ristiotteella sj-mavessa kääntyy skolioosinen selkäni liikaa). Kumminkin nyt on esiintyny ranteissa nivelkipuja dieetillä, joten piti hommata kunnon remmit. Jenkkilässä APT-nimiseltä sivustolta löytyy helvetillinen kokoelma ranneremmejä joka lähtöön. Linnunluisten ranteitten ja ruikulaforkkujen omistajanakin kehotan hankkimaan vähän jytkymmät (ultimate, motivator). Mulle saaapu eilen, ja hemmetin hyvin toimi eilisessä soututreenissä! Ovat oikeita ranneremmien Mersuja! Maksavat tämänhetkisellä kursseilla postikuluineen 15 euron verran, eli ei kovin hirveästi. Postittavat remmit Suomeen parissa viikossa.
http://www.prowriststraps.com/lifting_straps