varokaa dukesin vetoremmejä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja palmu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mulla on Dukesit myös, kestäneet moitteetta +150kg sarjat mavessakin.. Sulla varmaa ollu huonosti neet kiinni, ja yläasennossa ne löystyivät ja kovassa vedossa ne kiristy yht'äkkiä jolloin poikki ?

Mä tein töistä löytyvästä kuormaliinasta remmit, kestää suoraa vetoa 375kg kappale. Ei katkea.

edit. parempi matsku olisi joku vanha n. 30mm leveä nahkavyö jonka käy ompeluttamassa jossain. Tuo nailon vai mitä tuo liina nyt on, on vähän liukas ilman mankkua.

hunter killer sanoi:
Kyllä, aloita sinäkin:rock:
Voi nuo kestääkin perus taljojen vetelyjä, mutta kyllä ne siinäkin venyy. Siis tarkoitan nyt niitä ohuesta nahkasta tehtyjä...ainakin ne mulla katkenneet oli semmosta ohutta nahkaa (gasp ja wrange).

"Ranneremmit ja miten ne sidotaan?" H.Killer. Painettu villaisella Porvoossa 1991.

:lol2: En käytä taljoissa, ei ole mitään syytä omalla kohdalla, kai se on tottumiskysymys. :whip:

Mavessa ja sjmv:ssä käytän, mutta tuntuu, ettei kireelle kiristettäessä siihen remmin varaan jää niin paljoa sitä painoa, että vois hajota, mutta kai se sitte on mahdollista.

Jos noi nyt tuosta hajoaa, niin käyn suutarilla teettämässä hieman paksummasta nahasta tuplatikkauksin. :arvi: :)

Btw, mä varmaan löytäsin kakevyönkin jostain, mutta eikös siitä tule melko "liukkaat" remmit? :eek: Niin ja tekeekö Twinlab kakevöitäkin, vai meinasitko
Twinssiä tms.?

B.O.S.S. sanoi:
:lol2: En käytä taljoissa, ei ole mitään syytä omalla kohdalla, kai se on tottumiskysymys. :whip:

Mavessa ja sjmv:ssä käytän, mutta tuntuu, ettei kireelle kiristettäessä siihen remmin varaan jää niin paljoa sitä painoa, että vois hajota, mutta kai se sitte on mahdollista.

Jos noi nyt tuosta hajoaa, niin käyn suutarilla teettämässä hieman paksummasta nahasta tuplatikkauksin. :arvi: :)

Btw, mä varmaan löytäsin kakevyönkin jostain, mutta eikös siitä tule melko "liukkaat" remmit? :eek: Niin ja tekeekö Twinlab kakevöitäkin, vai meinasitko
Twinssiä tms.?

En tiedä tekeekö kakevöitä, mutta kakevyöstä valmistaa remmejä kyllä. Ei ne mun mielestä ole liukkaat, pikemminkin pirun hyvät.

Vanhat remmit oli hapertunu kovasti joten ostin Dukesit. Ekojen treenien jälkeen toisen pituus oli kasvanu 15cm, mutta toinen oli ok. Sitten menin tiskille pyytämään jos vaihtaisivat. Siinä esittelin että tää toinen kesti hyvin ja venymättä - vedin sitten kevyesti päistä niin naps vaan meni siististi poikki 5cm silmukasta.

Sain uudet tilalle, ja kestivät kyseisen vedon ilman merkkiäkään halkeilusta. Taisivat olla sunnuntaikappaleet.

Jossei muu auta niin armeijan vyöstä (jollanen kaikilla kuitenkin on muistona) saa niiteillä tehtyä oikeen hyvän. Eikä taatusti mee poikki.

arnold1987 sanoi:
parhaat vetoremmit saa suutarilta joka vetäsee kunnon nahdasta sen solmun niitillä ja sitten vain kiristelemään käteen sopivaksi:rock:

Ei saa aina. Kaveri teetätti suutarilla ja vähän kokeilin kestävyyttä. Eipä tarvinnut lähellekään täysillä vetää, niin napsahti poikki.

Voisin tässä samassa threadissa varoittaa Dukesin hanskoista. Ne ovat aika surkeat ja olen joutunut korjaamaan niitä jo kahdesti, mutta onneksi saan kohta uudet, kun tän kuun lopulla olisi reissu hesaan..:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hunter killer sanoi:
En tiedä tekeekö kakevöitä, mutta kakevyöstä valmistaa remmejä kyllä. Ei ne mun mielestä ole liukkaat, pikemminkin pirun hyvät.

Pitää ehkä jossain vaiheessa kokeilla, tuommosethan suutari tekasee hetkessä kun vie sille pätkän vyötä.

B.O.S.S. sanoi:
Pitää ehkä jossain vaiheessa kokeilla, tuommosethan suutari tekasee hetkessä kun vie sille pätkän vyötä.

Juu, ainoa huono puoli on, että mikäli sinulla on pienet kädet, niin silloin en suosittele. Kakevyö kun kumminkin on paksumpaa kuin esimerkiksi nahkasta tehdyt...plussana taas se, ettei ne hierrä ranteita.
Ja nuista katkeamisista vielä sen verran, että ne jotka minulla on menneet poikki..niin mistäpä minä tiedän miten kauan ne ovat olleet käytössä ennen minua, joten kuluminenkin on voinut ne aiheuttaa.
Nimimerkillä "osaan minä ne oikein laittaa"

Mulla ei ole gripistä kiinni remmien käyttö, mut kulmasouduissa (paskatko jaksas 120-135kg:n painoja pitää kii myötä tai vastoinkäymisotteella), yhdenkädensouduissa ja sj-mavessa käytän (ristiotteella sj-mavessa kääntyy skolioosinen selkäni liikaa). Kumminkin nyt on esiintyny ranteissa nivelkipuja dieetillä, joten piti hommata kunnon remmit. Jenkkilässä APT-nimiseltä sivustolta löytyy helvetillinen kokoelma ranneremmejä joka lähtöön. Linnunluisten ranteitten ja ruikulaforkkujen omistajanakin kehotan hankkimaan vähän jytkymmät (ultimate, motivator). Mulle saaapu eilen, ja hemmetin hyvin toimi eilisessä soututreenissä! Ovat oikeita ranneremmien Mersuja! Maksavat tämänhetkisellä kursseilla postikuluineen 15 euron verran, eli ei kovin hirveästi. Postittavat remmit Suomeen parissa viikossa.

http://www.prowriststraps.com/lifting_straps

ironteme sanoi:
Mulla ei ole gripistä kiinni remmien käyttö, mut kulmasouduissa (paskatko jaksas 120-135kg:n painoja pitää kii myötä tai vastoinkäymisotteella), yhdenkädensouduissa ja sj-mavessa käytän (ristiotteella sj-mavessa kääntyy skolioosinen selkäni liikaa). Kumminkin nyt on esiintyny ranteissa nivelkipuja dieetillä, joten piti hommata kunnon remmit. Jenkkilässä APT-nimiseltä sivustolta löytyy helvetillinen kokoelma ranneremmejä joka lähtöön. Linnunluisten ranteitten ja ruikulaforkkujen omistajanakin kehotan hankkimaan vähän jytkymmät (ultimate, motivator). Mulle saaapu eilen, ja hemmetin hyvin toimi eilisessä soututreenissä! Ovat oikeita ranneremmien Mersuja! Maksavat tämänhetkisellä kursseilla postikuluineen 15 euron verran, eli ei kovin hirveästi. Postittavat remmit Suomeen parissa viikossa.

http://www.prowriststraps.com/lifting_straps

Hyvä linkki!Aikaste halvalla saa...hmm, aika monet noista taitaa olla samantyyppistä kangasta kuin twinlabin kakevyöstä tehdyt.
Itse käytän remmejä lähinnä sen takia, ettei toinen harrastukseni (rummut) kärsisi liikaa.Vittumainen soitella jos forkut on aivan hiivassa.

dukesit on aivan saatanan paskat remmit, nehän on paperin ohuetki, en uskaltas tehä kyseisillä remmeillä mitään liikettä. suosiolla ettisin paremmat koska niitä on olemassa.

Ok ok. Kun seuraavan kerran napsahtaa poikki niin ostan sitten tuollaiset tuolta irontemen hyvästä linkistä. Kohtuuhinta totisesti.

Jotenki kammottaa se katkeaminen, olin vetelemässä leukoja niin toinen venyi yhtäkkiä 15cm... jos olis kokonaan katkennut niin olis voinut tuntua olkapäässä aika pahasti.

Suositut

Back
Ylös Bottom