- Ikä
- 46
Mun aivot linkitti jotenkin vaistomaisesti tuo aiemman Oulun yöntimojen raiskaustredin tämän tredin otsikkoon ja luulin että timot on alkanut väkisinmakaamaan myös hauvoja. Ei mulla muuta..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ja tää ei oo eläinrääkkäystä vaan jäterikkomus, lukekaa molemmat linkit. vissiin koirat ja kissat itestään tonne päätyy :jahas:. edit: ei siellä vissiin koiraa ollutkaan vaan pelkkä epäilys, silti. samanarvoinen se kissakin on lemmikkinä omistajalleen kuin mikä tahansa muukin lemmikki eläin. ellei tuo sitten oo luonnossa elävä villi kissa.
http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=641368
http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=641496
kyllä mun pinna palaisi jos reippaasti yli tonnin maksava perheenjäsen joutuisi tuollaisen teon kohteeksi!!Stana!!
Voi helv*tti :curs: .
Luonnossa eläviä villikissoja on nykyään niin vähän (onneksi), että melkeinpä jokainen katti on jonkun oma. Useimmat näistä ovat lemmikin virassa, eikä vain hiiripyydyksenä. Tällainen tapaus löytyy Aliciankin taloudesta ja onneksi ulkoilee vain narussa. Hirveä pelko on aina karkaamisesta ja näköjään saa ollakin ihan aiheesta.. :(
Muistanko nyt aivan väärin vai onko olemassa laki jonka mukaan pihalle tulleen vieraan kissan saa ampua?
:lol2: Tää oli hyvä.
Tuota minäkin ajattelinEi kait tässä mitään haittaa ole varoittaa koiranomistajia; aina on jotain skitsoja liikenteessä.
ihan sama mikä lemmikkieläin niin ei niitä myrkyttää tai tappaa tarvi. vaikka monihan on sitä mieltä että kissoille saa tehä mitä vaan ja sitten samalla silitellään omaa sesseä vieressä :jahas:
Jos joku mun kissan ampuisi niin pitäisin oikeutettuna ampua kostoksi kissan ampujan koiran sen tullessa pihapiiriin, mikäli sillä sellainen olisi.
Muistanko nyt aivan väärin vai onko olemassa laki jonka mukaan pihalle tulleen vieraan kissan saa ampua?
Tämä on kyllä asia joka vituttaa ihan suunnattomasti. Kyllähän asia varmasti on niin että koirista yleisesti pidetään enemmän kuin kissoista, mutta aika yleinen asenne tuntuu olevan se että kissat saa tappaa huoletta jos tulee pihapiiriin. Näin ainakin maaseudulla ja vaikka tiedettäisiin kissan omistajakin. Itse pidän tasapuolisesti koirista ja kissoista, mutta toisinaan vituttaa yletön kissaviha ja nämä jutut että kunhan kissa tulee pihaan niin henki lähtee, jos ei henki niin laitetaan sinappia perseeseenHOHOHOHOH!:curs:
Jos joku mun kissan ampuisi niin pitäisin oikeutettuna ampua kostoksi kissan ampujan koiran sen tullessa pihapiiriin, mikäli sillä sellainen olisi. Kuka nuo kissat ja koirat voi laittaa arvojärjestykseen? Molemmat ovat varmasti omistajalleen yhtä tärkeitä.
Jos joku mun kissan ampuisi niin pitäisin oikeutettuna ampua kostoksi kissan ampujan koiran sen tullessa pihapiiriin, mikäli sillä sellainen olisi.
Mjaa, miten se koiran vastuu nyt tähän liittyy? Mitäs se kissa teki?Just. Et sinä ainakaan mikään eläintenystävä ole. Käsittämätön mielipide. Millä tavalla koira on vastuussa isäntänsä tekemisistä?
Mjaa, miten se koiran vastuu nyt tähän liittyy? Mitäs se kissa teki?