Varoitus Oulussa asuville koiranomistajille!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja EBBA
  • Aloitettu Aloitettu
Teksti kopioita Oulun palveluskoirayhdistyksen sivulta..

OKK:n listalta poimittua.

Immi

Saisitteko laitettua kerhonne sivuille ilmoituksen koiran myrkyttäjästä ainakin alueilla Maikkula,Värttö ,Kaukovainio ja Peltola.

Henkilö laittaa rotanmyrkkyä herkkupaloihin ja pahin mitä saimme kuulla oli että kalapuikkoihin oli laitettu partakoneen terä sisään.

Jos vain saisimme ilmoituksen kerhonne kautta jakeluun niin varmaankin moni välttyy pahalta mieleltä ja kaikki havainnot kannattaa ilmoittaa Oulun Poliisille ja Oulun kaupungin eläinlääkäri asemalle.

Laita ilmoitusta vielä ainakin koirapuistojen yhdyshenkilöille.

Asiasta lisätietoja saapi minulta sillä eräs meidän työntekijämme koira joutui kyseisen myrkytyksen uhriksi (rotan myrkky) onneksi koira selvisi.

Syy miksi lähestyn sinua on se että viesti lähtisi nopeasti eteenpäin ja saavuttaisi meidät koiran omistajat.!! !!

(Jari Loukkola
Työnjohtaja)
____________ _________ _________ _________ _________ ________

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaikken koiraa omista, niin pitää näköjään pitää silmät auki, kun Kaketsun alueella liikun. Tuollaiset koiranmyrkyttäjät pitäis hirttää munistaan :curs: !

ihan sama mikä lemmikkieläin niin ei niitä myrkyttää tai tappaa tarvi. vaikka monihan on sitä mieltä että kissoille saa tehä mitä vaan ja sitten samalla silitellään omaa sesseä vieressä :jahas:

Saatanan sika! :curs:

Tuon kun saisi rysän päältä kiinni, niin sen kävisi huonosti. Olen muutenkin äärimmäisen eläinrakas heppu, ja nuo haukut ovat erityisen lähellä sydäntä. Voin vain kuvitella, miltä tuntuisi, kun joku kusipää myrkyttäisi oman hurtan. Toivottavasti se hullu saadaan kiinni, ja hakataan asianmukaisesti sairaalakuntoon. Poliisilta se saisi korkeintaan nuhtelut. :down:

Itse vihaan koiria mutta ei tulisi mieleenkään tappaa toisen ihmisen koiraa. Sairasta! :jahas: Eihän tuommoista mulkkua saa edes edesvastuuseen kuin korkeintaa jostian "eläinrääkkäyksen yrityksestä" ehkä 15 päiväsakkoa... :curs:

Kiitoksia kun laitoit ilmoituksen tänne. Itselläni ei koiraa ole (tulevaisuuden toiveena kyllä), mutta välitän viestin kavereilleni.
Olisipa "kiva" tavata noin sairas kusipää, tosin jonkun kättä pidemmän kanssa.

Tammikuussa itse säikähdin Oulun Kastellin aluella kun oma koirani poimi munkin joka oli nätisti aseteltu kuusen juurelle :jahas: ..ja jonka keskelle oli paineltu jotain,en edes halua tietää mitä oli..onneksi koira sylkäs sen suustaan pois kun älähdin... Tollanen on vaan niin sairasta :curs:

Näitä myrkyttäjiä on liikenteessä varmaan joka kaupungissa aina silloin tällöin. Aina saa olla varovainen ettei koira syö mitään maasta. Itse en aikanaan antanut oman koirani poimia suuhunsa mitään maasta.

Mistä vitusta näitä hulluja sikiää? Hämeenlinnan suunnallakin myrkyttäjiä liikkuu vuosittain.
:offtopic: Viime keväänä kun olin metsässä lenkillä, niin kappas vaan, puun oksalla istui orava ja nakersi lihapiirakkaa:lol2:

On se muuten kumma että vastaavanlaiset eläinrääkkääjämulkut ja "huvin vuoksi" lahtarit saa vain jotain sakkoa eläinten huonosta kohtelusta. Käsittääkseni jos naapurisi ampuu koirasi, hän ei saa kuin korkeintaan sakkoa? Olisinpa väärässä, eli jos joku tietää niin let me know.

Meidän entinen naapuri ei tehnyt kepposiaan tahallaan, mutta kuitenkin eräänä kesänä ripotteli hyönteismyrkkyä tai mitä lie paskaa talonyhtiön pihaan, oman parvekkeensa lähelle, jotta kusiaiset pysyisi kurissa. Luojan lykky ettei koiravainaa ehtiny syödä vaikka ruohoa akan nurmikolta :curs:

Meikäläisestä ei ole mitään takeita jos näen jonkun älykääpiön kiusaamassa elukoita. Kakaraa, joka on käristelemässä murkkuja suurennuslasilla en menisi kuitenkaan potkaisemaan päähän, vaikkei sekään ole enää kiva ajatus näin vähän kypsempänä :(

Hui. Sairasta hommaa.
En myöskään itse omista koiraa, enkä tuollaista saisi päähäni toteuttaa sitten en millään. Mutta toisaalta "ymmärrän" tekijää. (olettaen että hänellä päässä vippaa ja pahasti). Koiran vikahan ei asia ole, jos talutushihna poikkeaa koko tien leveydeltä. Mutta parhain tapa tietysti (ja valitettavasti) on vahingoittaa koiraa, eikä isäntää... Siis teoriassa luulisin että nämä myrkyttäjät vihaavat oikeasti sitä ettei heillä ole ollut koiraa pienenä ja kostavat tämän nyt. Taikka sitten he vihaavat koirien omistajia ja mikäs sen parempi tapa niitä säväyttää kuin syöttää partakone koiralle.

Näistä tapauksista voisi kyllä määrätä suurempia sakkoja kuin mitään "15 päiväsakkoa". Oikein rupesi puistattamaan tuo omakin ajatuksen juoksu :D

Jos mä saan joskus tuollaisen myrkyttäjän kiinni niin repisin sen (kirjaimellisesti)korvasta poliisin puheille! Tuollaisilta kusipäiltä pitäisi hakata tuollaiset asenteet ulos,vaikken väkivaltaa kannatakkaan! Koirat eivät ole halpoja lemmikkejä ja kyllä mun pinna palaisi jos reippaasti yli tonnin maksava perheenjäsen joutuisi tuollaisen teon kohteeksi!!Stana!!

Tuo on todella surullista. Miettii vain kuinka henkisesti tuo ihminen on sekaisin. Tunnevammainen ja narsisti. Toivottavasti saa ansionsa mukaan ja sen lisäksi apua. Ei voi pieni ihminen käsittää. Kaiken lisäksi jos tuota tekee vielä täysin randomilla eikä ole väliä minkä koiran listii. Vituttaa, itkettää, väkivallattaa...

Rakastan koiria yli kaiken. Ne kaikki on meitsin parhaita frendejä. Jos tuo sälli saadaan kiinni, niin toivottavasti Neutraali käy paiskomassa sitä turpaan ja lähettää sen paketissa tänne, jotta voin jatkaa selkäsaunaa. Lopuksi tuo sammakonpaskan arvoinen kusipää kääritään tortillan sisään ja syötetään jollekin nälkäkuoleman partaalla olevalle pulsulle Kampin aukiolla.

ja tää ei oo eläinrääkkäystä vaan jäterikkomus, lukekaa molemmat linkit. vissiin koirat ja kissat itestään tonne päätyy :jahas:. edit: ei siellä vissiin koiraa ollutkaan vaan pelkkä epäilys, silti. samanarvoinen se kissakin on lemmikkinä omistajalleen kuin mikä tahansa muukin lemmikki eläin. ellei tuo sitten oo luonnossa elävä villi kissa.

http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=641368

http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=641496

ja tää ei oo eläinrääkkäystä vaan jäterikkomus, lukekaa molemmat linkit. vissiin koirat ja kissat itestään tonne päätyy :jahas:

http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=641368

http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=641496

JUMALAUTA!! :curs: Tuollaisen tyypin kun saisi kiinni niin vääntäisin molemmat kädet poikki ja hakkaisin silmät umpeen ja pyörittäisin hetken niin ettei tiedä missä ranta on!!Siinäpähän kävelee mun puolestani vaikka Ruotsiin jos vain jäätä riittää!! :curs: :curs: :curs: :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom