Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ronnie21 sanoi:vappuna käyn ensin päivällä salilla treenaa lihaksia vähän pumppiin, en silleen pahasti ettei sitten jaksa mitään, sillee et voi sitten illalla pullistella kartsalla. sen jälkeen veden perseet olalle ja lähden varmaanki kavereitten kyydillä joko raaheen tai ouluun. en tiiä vielä minne mut tärkeintä on se et pääsee riitaa haastamaan ja tappelemaan. se on mun vappusuunitelma.
Timantti sanoi:Töissä :curs:
Jarek sanoi:Sama juttu,mutta mä oonkin jo niin kovaksi keitetty ettei tommoset enää haittaa.Uusivuosi oli kiinni,pääsiäinen oli kiinni,vappu on kiinni,joulu on kiinni.Ainoastaan juhannus on auki ja sekin siitä syystä ,että kesäloma osuu siihen päälle.Muuten sekin olis ollut kiinni.Viikonlopuista joka toinen kiinni.
Mutta kyllähän mä jaksan ,kun muistan ajatella kuinka hyvää nämäkin pyhätöistä maksetut veromarkat tekevät sosiaalisen turvaverkon käyttäjille.
Pitäisköhän ammattinimike muuttaa "juhla- ja arkipyhien erikoisosaajaksi..." :thumbs:
RikHard sanoi:Sama juttu. Juhannuksesta en vielä tiedä, mutta viime jussina olin töissä.