Vappu tulee!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hgu
  • Aloitettu Aloitettu
Toivottavasti olen synnärillä ähkimässä, mutta jos niin ei käy niin sitten kaverille iltaa istumaan ja ukolle kuskina. Keskustaan ei tosiaan viitsi lähteä, tosin syömässä vois käydä jossain.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
menee teinitykseen = :kippis1:

ronnie21 sanoi:
vappuna käyn ensin päivällä salilla treenaa lihaksia vähän pumppiin, en silleen pahasti ettei sitten jaksa mitään, sillee et voi sitten illalla pullistella kartsalla. sen jälkeen veden perseet olalle ja lähden varmaanki kavereitten kyydillä joko raaheen tai ouluun. en tiiä vielä minne mut tärkeintä on se et pääsee riitaa haastamaan ja tappelemaan. se on mun vappusuunitelma.

Vittu miten rehellistä! :D

Timantti sanoi:
Töissä :curs:

Sama juttu,mutta mä oonkin jo niin kovaksi keitetty ettei tommoset enää haittaa.Uusivuosi oli kiinni,pääsiäinen oli kiinni,vappu on kiinni,joulu on kiinni.Ainoastaan juhannus on auki ja sekin siitä syystä ,että kesäloma osuu siihen päälle.Muuten sekin olis ollut kiinni.Viikonlopuista joka toinen kiinni.
Mutta kyllähän mä jaksan ,kun muistan ajatella kuinka hyvää nämäkin pyhätöistä maksetut veromarkat tekevät sosiaalisen turvaverkon käyttäjille.

Pitäisköhän ammattinimike muuttaa "juhla- ja arkipyhien erikoisosaajaksi..." :thumbs:

Jarek sanoi:
Sama juttu,mutta mä oonkin jo niin kovaksi keitetty ettei tommoset enää haittaa.Uusivuosi oli kiinni,pääsiäinen oli kiinni,vappu on kiinni,joulu on kiinni.Ainoastaan juhannus on auki ja sekin siitä syystä ,että kesäloma osuu siihen päälle.Muuten sekin olis ollut kiinni.Viikonlopuista joka toinen kiinni.
Mutta kyllähän mä jaksan ,kun muistan ajatella kuinka hyvää nämäkin pyhätöistä maksetut veromarkat tekevät sosiaalisen turvaverkon käyttäjille.

Pitäisköhän ammattinimike muuttaa "juhla- ja arkipyhien erikoisosaajaksi..." :thumbs:

Sama juttu. Juhannuksesta en vielä tiedä, mutta viime jussina olin töissä.

Vappu tulee - vappu menee

Onneksi olen töissä! Eli tienaan lähes miljoonan la ja su, kun ovat pyhiä ;-)
+ ei mene rahaa viinaan, naisiin ja mäcciin!

Tuskin olisin juopotellu vaikka vapaalla oisin ollukkin....

Nakkeja menee mutta jätän ryyppäämisen nuoremmille. Ei wanhalla enää kunto kestä kankkusia. Siispä nuoret, :kippis1: teille ja hyvää Wappua!

Dieetti ei nyt kestä denailua. Siispä en juo. Korkeintaan saatan ottaa lasillisen laittikolaa jäillä hyvässä seurassa. Jaksaa sitten maanantaina hyvin penkkailla. Pääsiäisenä tuli otettua sekä viime viikon keskiviikkona. Vieläkin morkkikset siitä. Jos haluu ehtii vielä hyvään kuntoon heinäkuuks, niin pakko ottaa iteensä niskasta kiinni ja unohtaa baari-illat. Soon nyt päätetty. :)

Jos on kaunis ilma, pyöräilen lähikaupunkiin, syön siellä ison jäätelötötterön ja pyöräilen takaisin. Matkaa tulee yhteensä 32 km. Jos ei ole kaunis ilma, ajan autolla kaupunkiin, syön ison jäätelötötterön ja ajan takaisin. Sitten kotikylässä käyn päiväkävelyllä, ellei sada ihan kaatamalla. Tietysti toivon kaunista ilmaa, että saan kunnon aerobisen tehtyä. Punttis ei taida olla vappuna aukikaan. Noo, saatan kotona vetää leukaa, vääntää habaa, rullailla voimapyörää ja/tai jotain muuta pientä. Syömisistä en tiedä vielä mitään. Olutta saattaa lorahtaa alas pullo tai pari 2/3-litraista, niistäkin toinen jo perjantai-iltana.

Perjantaina grillaamaan, mutta ei juomaan. Kaupunki on täynnä kalenterijuoppoja, joten baarit on liian täynnä ja muutenkin on maailmanlopun meininki.

Lauantaina sitten viunaa ja rokkia kuuntelemaan.

Ei mitään vappusuunnitelmia. Ehkä juon pullon tai pari olutta ja töllään teeveetä, jos sieltä jotakin tulee. Baareihin ei juurikaan tee mieli lähteä. Vappupäivänä kaivelen yo-lakin ylähyllyltä joulukoristelaatikon takaa ja käyn kävelykierroksen keskustassa. Teekkarikasteen vois katsoa.
Toivottavasti aurinko paistaa ja on lämmintä, jotenkin vain jäi viime vapusta mieleen, että vettä satoi kuin saavista kaataen, ainakin Tampereella.

Selvinpäin aion olla, koska tuo alkoholi varsinkin suurina määrinä ei innosta minua tippaakaan. Kotona taidan löhötä suurimmaksi osaksi, mutta saatan paria kaveria käydä moikkaamassa alkuillasta auton kanssa. Kaupungille vappuna lähtee selvänä vain äärimmäisen masokistinen ihminen. Lauantaina tietty treenaamaan. Pakkoryyppyjuhlat, kuten vappu, juhannus ja uusivuosi, ovat kyllä turhinta mitä tiedän.

Edit. Niin ja vappuna saa taas kuulla tuttujen suusta sitä samaa paskaa tyyliin: "Miksetsä vittu ryyppää?Nyt on vappu hei!!Vappuna kuuluu vetää iha sikakännit!!Jätkä o iha outo.Juo ny saatana!!" Tarkemmin ajatellen pysynkin koko vapun kotona.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom