Vappu tulee!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hgu
  • Aloitettu Aloitettu

Hgu

Ikä
52
Juuri kun pääsiäisen munarallista on palauduttu, kolkuttelee jo vappu ovella. Tasan viikon päästähän teinit yrjöää kaduilla ja pariskunnat riitelee kotibileissä taikka ravintoloissa.

Mitäs pakkislaiset meinaa vappuna duunata? Iso osa on varmaankin töissä = ravintolan ovella? Tinkiikö kukaan dieetistä sen verran, että vetää nakkeja & perunasalaattia raivolla?

Itse jätän elämäni ekaa kertaa suomalaisen vapun väliin ja suuntaan kaverin kanssa kohti Lontoota pitkäksi viikonlopuksi ( ke - su ).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos on kaunista, sitä voi ehkä ulkona kävästä, mutta en usko, että jaksan lähteä mihkään baanalle, saati sitten teinien sekoilua katsomaan.

Vaikka mun dieetti onkin vähän niin ja näin en anna periksi senttiäkään eli ei siideriä eikä mitään muutakaan ylimääräistä :)

Eiköhän ne ole nämä kaksi mitä tulee harrastettua :lol2: Näin siis ainakin tällä tietoa.

- nakkeja & perunasalaattia raivolla
- pariskunnat riitelee kotibileissä taikka ravintoloissa

Jonkun frendin luona sopivassa :rolleyes: porukassa. Jos olis hyvä sää, niin pussibisselle ois voinu lähteä :D Lunta sieltä kuitenkin tulee... :/

Originally posted by rintafile
Jonkun frendin luona sopivassa :rolleyes: porukassa. Jos olis hyvä sää, niin pussibisselle ois voinu lähteä :D Lunta sieltä kuitenkin tulee... :/

:D senki pikkupissis. varo ettet jää kii.

:)

Vappu on varmasti kaikista pakkoryyppyjuhlista turhin eikä sitä tee yhtään turhemmaksi se, että en käytä alkoholia. Näkyisi muuten vappupäivä olevan torstai ja sehän tarkoittaa näköjään jalkapäivää. Siispä salille! :)

Jos on nätti ilma, niin eiköhän sitä tuossa Kaisaniemen puistossa aloitella. Siitä sitten kaverin luo jatkamaan. Tarkoitus olisi kokkailla jotain (joo joo, ihan tosi!!!:D ) ja nauttia tietty juhlajuomia kukin makunsa mukaan. Baariin asti tuskin vaivaudutaan, ylitäyttä ja hirveät jonot joka paikassa...

Originally posted by Tomi
Vappu on varmasti kaikista pakkoryyppyjuhlista turhin eikä sitä tee yhtään turhemmaksi se, että en käytä alkoholia. Näkyisi muuten vappupäivä olevan torstai ja sehän tarkoittaa näköjään jalkapäivää. Siispä salille! :)

Samaa mieltä. Kossu on kaloille ja vesi ihmisille... vai miten se meni?
Itse aion grillailla isoja pihvejä ja nauttia hyvästä seurasta ilman turhia typerryttäviä juomia... Toivottavasti paistaa aurinko! :)

Vappuaatto on turhista turhin. Mutta vappupäivänä nautin vappulounaan notkuvasta noutopöydästä ja huuhdon sen alas alkoholipitoisilla juomilla. Sitten käyskentelen Ullanlinnanmäellä ja tapailen tuttuja... samalla iloisesti kuplajuomaa nautiskellen. Hilpeät päiväkännit siis ja sitten ajoissa himaan. On aika ottaa vuoden toiset humalat...

vappu.......pyh...

mulla ei ainakaan tule vappuna olemaan mitään juottoa päällä.....lähden ämmän kans johonkin kahdestaan.....ja olen selvä...

Originally posted by Tomi

Minäkin marssisin torstaina salille mutta se peijakas on vappupäivänä kiinni. Jospa siis sittenkin dokaisin keskiviikkona? :)

Itse asiassa eipäs ole vielä mitään tietoa...ei edes tietoa siitä missäpäin mualimaa sitä on. Mahdollisesti kuitenkin ihan iisisti tulee oltua, tuskinpa mitään baarireissua tulee tehtyä!

Hyvien ystävien seurassa fiilispohjalta. Hieman juotavaa ja toivottavasti aurinko paistaa. Bileitä nyt olisi tiedossa puolitoista viikkoa putkeen, mutta kaikkiin ei tarvi mennä. Toivotan kaikille hyvää vappua, älkää ottako elämää niin vakavasti :rolleyes:

kaksi edellistä vappua menny putkas,joten 03 vappu tulee olemaan huomattavan rauhallinen.Tuskin mitään erikoisempaa kaljottelua,ehkä siideri tai kaks.Treenaamaan pitää ainakin mennä se on selvä se.

Ajattelin pitää "kevyen" viikon ja ottaa tiistaina+keskiviikkona pikkasen soppaa ja torstaina sitten korjaussarjaa ja Tammerkoskeen... eli vappu taitaa mennä tänä vuonna tähän :kippis1: :david:

Originally posted by rocket
[Bpikkupissis[/B]

OFFTOPIC ja harvinaisen tyhmä kysymys, mutta kerro rocketti mistä tuo termi tulikaan...?
Tuttu vuosien takaa, mut nyt ei tuu mieleen millään
Kylläpäs taas vaivaa kovin tärkeät asiat pikku päätä :david: :jahas: :D

Kun nyt pääsiäisenä tuli avattua tuo grillikausi, niin täytynee jatkaa vappuna! Eli kaveriporukalla varmaan meillä grillataan, saunotaan ja varmaankin vääntäydytään loppuillasta kaupunkiin.
Eipä siis paljoa eroa normaalistakaan viikonlopusta! Ärsyttää vaan se, että kun meillä on isoin kämppä, niin kaikki työntyy aina meille ja mun siivottavaksi jää sitten sotku seuraavana aamuna...Kivaa krapulassa kerätä pulloja ja laseja, joissa on vähän drinksuja jäljellä... :urjo: Mutta pääasia, että illalla on aina hauskaa, kyllä sen siivouksenkin sit kestää! :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom