Vappu 2013, 2014 Selvinpäin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Luin kerran Valituista Paloista, että parhaat keskustelut ovat sellaisia, ettei niistä koskaan voi etukäteen tietää, että mihin ne johtaa...

Elikkä ku sanot naiselle kadulla "Moi!" ni se johtaa nopean vuoropuhelun jälkeen lähimpään yleisövessaan kiimaiseen yhdyntään. :D

Ei kun jatka vain. No jatketaan sitten. Timba sanoi, että täytyisikö olla selvänä ja skarppina 24/7/365 johon sinä vedit sen ihan toisen ääripään: "Niin, se on komeaa seurattavaa, kun immeiset ovat niin seipäissä, että sikailevat joka kulmalla. Jonkun rajan voisi kuitenkin vetää sille perseilylle, ettei nyt suunnilleen tartte maata omassa paskassaan julkisella paikalla yms. hienoja esimerkkejä vuosien varrelta." Eli mustaa ja valkoista ihan täysin. Vasta se viimeinen lause selitti ettet olekaan ihan niin mustavalkoinen. Jos olisit jättänyt sen pelkästään tohon, niin toi olisi ollut ihan täyttä paskaa. Siksi se viimeinen lause käänsi kaiken. Ymmärtääkö jo?
Tässä Timba79:n koko kirjoitus, jota kommentoin:

"Entä sitten? Pitäisi vissin kaikkien pysyä niin siististi ja skarppina 24/7/365. Ei varmaan kannatakkaan lähteä vappuna ihmisten ilmoille jos se ihmisten urpoilu kerran niin kauheeta on katella. Nämä juhlapyhät on todella monelle ainut hetki kun pääsee arkirutiineiltä urpoilemaan. Se heille suotakoot."

Tuo viimeinen puolisko oli lähinnä se, mihin halusin oman kantani. Se selittyisi sillä, jos olisit pitänyt tekstini kasassa ja et olisi heittänyt jotain täysin turhaa kommenttia siitä, että alkuosa oli ihan paskaa ja lopussa parani. Katsos, kun ensimmäinen kohta oli esimerkki mitä meininki parhaillaan on. Ja koko asiayhteys lähti liikkeelle Shaghratin postista, johon Timba79 kommentoi:

"Selvinpäin, töiden merkeissä. Vituttaa jo etukäteen, ei selvänä oleminen, vaan apinoiden katselu. Suomalaiset on muutenkin ihan helvetin urpoja kännissä, mutta esim. just vappuna kaikki koittaa alittaa riman niin matalalta kuin mahdollista..."

Ja postauksesi arvo oli siis täydet plus-minus-nolla, kun kerran ymmärsit mun postauksen sisällön lopullisen merkityksen ja silti kommentoit jotain aivan yhdentekevää vain silkasta kirjoittamisen ilosta.

kaivarissa alotellaan aamukuudesta asti pää täyteen viinaa ja herätään darrassa sammuneena omaan laattaan paskat housussa!! klara vappen!!

vappu Damissa. Vois melkein olla juomatta mitään ;)

Eikun ostat vaan peruskeppanaa ja sammut sitten ennen kybää johonkin puistoon.

Töitä koko ilta, eli selvinpäin mennään. Mikäli töitä ei olisi, olisin puistossa haalarit päällä, paska housussa ja räkä poskella hirveässä humalassa.

Vappu ja edeltävä (tämä) vkloppu muksun kanssa niin exä pääsee tuulettumaan ja itse säästää rahaa sekä saa olla muksun kanssa, win win win

Ja postauksesi arvo oli siis täydet plus-minus-nolla, kun kerran ymmärsit mun postauksen sisällön lopullisen merkityksen ja silti kommentoit jotain aivan yhdentekevää vain silkasta kirjoittamisen ilosta.
Vittu sä oot sekaisin. Jos sen arvo oli täydet nolla, niin olisit antanut olla. Mikä vitun idea on lähteä kiistelemään tällaisesta asiasta? Häh? Nyt riitti. Menee koko ketju ihan täysin turhan riidan vatvomiseen. Jätkä vetää ihan urakalla porot nokkaan ihan turhasta asiasta, eikä anna edes periksi. No minä annan. Pyydän anteeksi, kun kirjoitat tekstiä mitä et itsekään ymmärrä.

E: Mä olin ensin ihan hyväntahtoisesti liikkeellä, mutta kyllä mieli muuttui, kun kohtasi tollasen luupään.

Vittu sä oot sekaisin. Jos sen arvo oli täydet nolla, niin olisit antanut olla. Mikä vitun idea on lähteä kiistelemään tällaisesta asiasta? Häh? Nyt riitti. Menee koko ketju ihan täysin turhan riidan vatvomiseen. Jätkä vetää ihan urakalla porot nokkaan ihan turhasta asiasta, eikä anna edes periksi. No minä annan. Pyydän anteeksi, kun kirjoitat tekstiä mitä et itsekään ymmärrä.

E: Mä olin ensin ihan hyväntahtoisesti liikkeellä, mutta kyllä mieli muuttui, kun kohtasi tollasen luupään.
Olet vain herkkä.

Vappu on mulle päivä muiden joukossa eli selvinpäin menee. En ole koskaan dikannu mistään muka niin erikoisista päivistä. Ei se viina maistu sen kummemmalta oli vappu joulu tai juhannus. Otan silloin kun siltä tuntuu ja olen ottamatta silloin ku ei huvita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom