Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luin kerran Valituista Paloista, että parhaat keskustelut ovat sellaisia, ettei niistä koskaan voi etukäteen tietää, että mihin ne johtaa...
Elikkä ku sanot naiselle kadulla "Moi!" ni se johtaa nopean vuoropuhelun jälkeen lähimpään yleisövessaan kiimaiseen yhdyntään. :D
Tässä Timba79:n koko kirjoitus, jota kommentoin:Ei kun jatka vain. No jatketaan sitten. Timba sanoi, että täytyisikö olla selvänä ja skarppina 24/7/365 johon sinä vedit sen ihan toisen ääripään: "Niin, se on komeaa seurattavaa, kun immeiset ovat niin seipäissä, että sikailevat joka kulmalla. Jonkun rajan voisi kuitenkin vetää sille perseilylle, ettei nyt suunnilleen tartte maata omassa paskassaan julkisella paikalla yms. hienoja esimerkkejä vuosien varrelta." Eli mustaa ja valkoista ihan täysin. Vasta se viimeinen lause selitti ettet olekaan ihan niin mustavalkoinen. Jos olisit jättänyt sen pelkästään tohon, niin toi olisi ollut ihan täyttä paskaa. Siksi se viimeinen lause käänsi kaiken. Ymmärtääkö jo?
vappu Damissa. Vois melkein olla juomatta mitään ;)
Vittu sä oot sekaisin. Jos sen arvo oli täydet nolla, niin olisit antanut olla. Mikä vitun idea on lähteä kiistelemään tällaisesta asiasta? Häh? Nyt riitti. Menee koko ketju ihan täysin turhan riidan vatvomiseen. Jätkä vetää ihan urakalla porot nokkaan ihan turhasta asiasta, eikä anna edes periksi. No minä annan. Pyydän anteeksi, kun kirjoitat tekstiä mitä et itsekään ymmärrä.Ja postauksesi arvo oli siis täydet plus-minus-nolla, kun kerran ymmärsit mun postauksen sisällön lopullisen merkityksen ja silti kommentoit jotain aivan yhdentekevää vain silkasta kirjoittamisen ilosta.
Mahtavaa vääntöä taas kerran. Oottelen innolla Juhannus2012 ilman grillimakkaraa ketjua.
Olet vain herkkä.Vittu sä oot sekaisin. Jos sen arvo oli täydet nolla, niin olisit antanut olla. Mikä vitun idea on lähteä kiistelemään tällaisesta asiasta? Häh? Nyt riitti. Menee koko ketju ihan täysin turhan riidan vatvomiseen. Jätkä vetää ihan urakalla porot nokkaan ihan turhasta asiasta, eikä anna edes periksi. No minä annan. Pyydän anteeksi, kun kirjoitat tekstiä mitä et itsekään ymmärrä.
E: Mä olin ensin ihan hyväntahtoisesti liikkeellä, mutta kyllä mieli muuttui, kun kohtasi tollasen luupään.