Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En nyt muuten jaksa kommentoida, mutta tuohon on pakko sanoa se, että olisi sitä ihan helvetisti muutakin tekemistä kuin vahtia että ihmiset pääsevät kotiinsa ilman että on klyyvari poskella. Viikonloppuisin on keikkaa ihan perkeleesti odotuksella, johtuen juuri siitä että on pakko pitää partioita keskustassa etteivät ihmiset tapa toisiaan kotimatkalla, joten ne avuntarvitsijat jotka soittavat hätäkeskukseen saavat venailla usein kohtuuttoman kauan, jos edes saavat poliisin apua...
Ryyppäämisessä nyt ei mitään vikaa ole, mutta kuten aiemmin sanoin, viime vuosina homma on selvästi alkanut karata enemmän käsistä ihan normaaleillakin ihmisillä.
Ensimmäinen vaihtoehto, toisesta myös kokemusta.Poliisi? Järkkäri?
Aika monta poliisia ois varmaan vähempi palveluksessa jos suomipojat ja tytöt ei juhlapäivinä ottas huikkaa yli rajojen.
Totta helvetissä sitä karkailee mopot handusta kun porukassa kohelletaan viinaksien kanssa. Entä sitten jos joku sammuu omaan laattalamikkoonsa? Otti liikaa, paha olo seuraavan viikon ja törkee morkkis muutenkin. Ei varmaan ihan maailman pahin asia?
Jos taasen pistää paikkoja paskaksi ja hakkaa pari vastaantulijaa, niin sitten sietää sulkea koppiin pitkäksi aikaa. Mutta tällaiseen ei liene syy kuitenkaan vapussa tai joulussa tai juhannuksessa tai muussakaan juhlapyhässä.
Ihme jeesustelua täytyy kaikista juhlapyhistä vetää. Ja ihmeen paskasakiksi tuomitaan kaikki jotka ottaa enempi kuin se oma sietokyky antaa myöden. Olen itsekin näin tehnyt monta kertaa elämässäni. En mitenkään siihen pyrkien, vaan sitä on onnistunut hyvässä fiiliksessä vetämään enempi mitä kestää. Ei se kivaa ole ainakaan seuraavana päivänä. Mutta en mä varmaan ole silti sen paskempi ihminen kuin se jonka on ihan pakko vetää kyykkytreeni just vappuna ja syödä rahkaa ja kananmunia raakana?
Uskon. Mutta mistä tämä hölmöilyn lisääntyminen johtuu? Ihmisillä keskimäärin aina vain pahempi olla? Ei sitä varmaan ihan vain siksi vedetä överikännejäa ja tapella taksijonossa, että se kovinkaan monen mielestä olisi jotenkin kivaa. Ehkä sitä vedetään kaksin käsin vitutukseen ja seurauksen sen mukaiset. Jostain se vitutus kumpuaa jos se kerran on lisääntynyt? Itse oon niin harvoin yhtään missään "ihmisten ilmoilla" että ei hajuakaan siitä mikä on lisääntynyt tai vähentynyt.
Mä en tiedä, mistä repäisit tuon että kaikki yli sietokykynsä dokaavat olisivat paskasakkia. Olen sitten varmaan itsekin, kun viime vappuna kaverit sai taluttaa mut kämpille. Tuntuu, että monet haluavat tulkita väkisin aivan väärin mitä tässä yritetään sanoa. Esim. nuo vertaukset jostain rahkan syönnistä ja bodaamisesta. Ei kertaakaan esiinny sellaista mun kirjoituksissa.