Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, eihän siinä mitään ellei kykene huolehtimaan itsestään ja sitten miekkataksi kuskaa valtion hotelliin yöksi. Tai että häiritsee/vaarantaa yleistä järjestystä ja turvallisuutta. Örveltäminen ei itsessään ole laissa kiellettyä, mutta sen ikävien seurauksien alaisuuteen mahtuu niin monenmoista pykälää, mitä ihmiset rikkovat vapun aikana vuodesta toiseen kun järki katoaa täysin. En oletakaan, että kovin moni tuota ymmärtää, kun ei ole kertaakaan joutunut työkseen touhuamaan perinteisen vappuääliön kanssa.Mitäs sitten? Toiset tykkää että vappuna on tosi fantsuu mennä salille ja syödä rahkaa illalla kotona, toiset käy ulkona muutamalla sivistyneesti ja toiset vetää överit. Mitä sitten? Eipä tuo ole mitenkään laissa kiellettyä.
Kyllähän sitä voi sammumiseen asti ittensä juoda ja vetää vaikka esinahan päänympäri, mitäs tosta, mut sitte ku asunnosta hajoaa 3 väliovea ja pihagrilli heitetään aidan yli, menee juhlinta överiks.
Jarrutas nyt vähän. Siis minä olen se jeesustelija, kun ymmärrän miksi joku haluaa ottaa vappuna hapanta ja ymmärrän että on muitakin vaihtoehtoja kuin mennä selvin päin salille tai vetää koomat? Selviö.Juu, aina kannattaa lukea tekstit loppuun, ettei sun ja muiden jeesustelijoiden tartte huudella irrallisia kommentteja muiden kirjoituksista ja kirjoitusasuista.
Joku saatanan kielipoliisi valittaa äidinkielen osaamisesta ja saa vielä tykkäyksiä. Hävetkää.
Ja sanoisit väärin. Vai yritätkö jotain hupaisaa sanaleikkiä?Sanoisin että kieli poliisi.
Omituinen kommentti sulla oli koskien sitä, ettei tuossa mun kirjoittamassa esimerkissä ollut muuta fiksua kuin viimeinen kohta. Sitten teit johtopäätöksen siitä, että näkisin vapulla olevan vain kaksi vaihtoehtoa. Mä en puhunut mitään ehdottomista vaihtoehdoista, vaan esitin mihin vappuna lähes poikkeuksetta törmää yhtenä ilmiönä. Jotenkin tuo postaus ja se edellinen yhdyssanoihin liittyvä kirjoituksesi vain pistävät ihmetyttämään, että oletko nyt ihan asian päällä.Jarrutas nyt vähän. Siis minä olen se jeesustelija, kun ymmärrän miksi joku haluaa ottaa vappuna hapanta ja ymmärrän että on muitakin vaihtoehtoja kuin mennä selvin päin salille tai vetää koomat? Selviö.
Ja sanoisit väärin. Vai yritätkö jotain hupaisaa sanaleikkiä?
Kirjoitin siitä, että ilman sitä viimeistä kohtaa sun viestistä olisi saanut sellaisen kuvan, että on vain kaksi vaihtoehtoa. Ja se viimeinen kohta todellakin oli ainoa fiksu kohta ja käänsi koko viestisi sanoman päälaelleen. Että ihan turhaan vetelet siellä poroja nokkaan, koska olen siis samaa mieltä kanssasi, enkä suinkaan hyökkäämässä sua vastaan.Omituinen kommentti sulla oli koskien sitä, ettei tuossa mun kirjoittamassa esimerkissä ollut muuta fiksua kuin viimeinen kohta. Sitten teit johtopäätöksen siitä, että näkisin vapulla olevan vain kaksi vaihtoehtoa.
En keksi millään, miten siitä saa vain kaksi vaihtoehtoa, kun sellaisille ei ole mitään viitteitä. Eikä mun ensimmäisessä viestissä viimeinen toteamus kumoa mitään aikaisempaa, vaan nyt väännät niistä jotain aivan muuta. Se tässä on huomauttamisen arvoista.Kirjoitin siitä, että ilman sitä viimeistä kohtaa sun viestistä olisi saanut sellaisen kuvan, että on vain kaksi vaihtoehtoa. Ja se viimeinen kohta todellakin oli ainoa fiksu kohta ja käänsi koko viestisi sanoman päälaelleen. Että ihan turhaan vetelet siellä poroja nokkaan, koska olen siis samaa mieltä kanssasi, enkä suinkaan hyökkäämässä sua vastaan.
E: Voisko tän aiheen nyt antaa olla? Kaikkia varmaan kiinnostaa tosi paljon lukea näitä viestejä.
Ei kun jatka vain. No jatketaan sitten. Timba sanoi, että täytyisikö olla selvänä ja skarppina 24/7/365 johon sinä vedit sen ihan toisen ääripään: "Niin, se on komeaa seurattavaa, kun immeiset ovat niin seipäissä, että sikailevat joka kulmalla. Jonkun rajan voisi kuitenkin vetää sille perseilylle, ettei nyt suunnilleen tartte maata omassa paskassaan julkisella paikalla yms. hienoja esimerkkejä vuosien varrelta." Eli mustaa ja valkoista ihan täysin. Vasta se viimeinen lause selitti ettet olekaan ihan niin mustavalkoinen. Jos olisit jättänyt sen pelkästään tohon, niin toi olisi ollut ihan täyttä paskaa. Siksi se viimeinen lause käänsi kaiken. Ymmärtääkö jo?En keksi millään, miten siitä saa vain kaksi vaihtoehtoa, kun sellaisille ei ole mitään viitteitä. Eikä mun ensimmäisessä viestissä viimeinen toteamus kumoa mitään aikaisempaa, vaan nyt väännät niistä jotain aivan muuta. Se tässä on huomauttamisen arvoista.