Isoveli valvoo -meininki ei innosta. Mahdollisuus järjestelmän väärinkäyttöön on olemassa ja ottaen huomioon mihin suuntaan tämä maailma on menossa, väärinkäyttöjä tulee tapahtumaan. Omalla kohdallani en usko asian aiheuttavan kuitenkaan ongelmia.
Itse tykkään käyttää melko paljon autoa, kun hieman syrjemmässä asun ja matkustelen autolla paljon muutenkin. Jokaisen kilometrin verotus sopii varmaan Helsingissä asuville, mutta syrjemmässä oman auton käytölle ei paljoa ole vaihtoehtoja. Asun kuitenkin kaupunkialueen lähettyvillä, joten ei asutuksen mukainen määrittelykään paljoa lohduta. Julkisilla täällä on kuitenkin aika mahdotonta kulkea jouhevasti.
Sama. Ja voin toki muuttaa kehä kolmosen sisäpuolelelkin jos sieltä joku järjestään järkevän perheasunnon (ei mitään 70 neliön betonikoppia) ja asunnon hintaan suhteessa olevan järkevän työpaikan siististi julkisen liikenteen varrelta, myös niin että lapset saa niillä kouluun ja päiväkotiin käyttämättä siihen koko saatanan päivää.
No niin, ei onnistu kuin joillakin.
Minä en ainakaan pysty käyttämään julkisia. Se loppuu viimeistään siihen kun pitäisi lapsi saada päiväkotiin ennen töihinmenoa ja toisinpäin. No joku runkkari kohta huutaa että vittakos teet lapsia kun on niin vaikeeta. Jep, näin sen pitää mennä. Kaikki sinkkuina ja dinkkuina asumaan Helsinkiin bussireitin varteen niin maailma pelastuu. Vielä kun on mukavasti työttömänä niin ei tartte käyttää edes niitä julkisia. Miettikää mikä ympäristösäästö?
Minä en ymmärrä miksi tuo Ollila on vieläkin ikäänkuin jollakin jalustalla? Se aikanaan teki Nokiassa oikeita asioita, mutta sen jälkeen vitusti vääriä ja tuon jälkeen se onkin sössinyt yhtä ja toista. Saisi kohta karkoittaa maasta koko tapauksen. Tulee Suomelle vielä vähän saatanan kalliiksi jos tämä GPS perseily menee läpi.
Minua ei lopulta tässä nappaa se että seuraako joku mun liikkeitä, Google tekee niin jo nyt kun on luuri aina taskussa, joskus kaksikin. Ei kiinnosta, seuratkoon. Mutta se että tämä pitäisi pakollisena ja erillisenä kalliina laitteena saada vielä mun kahteen autoon joista molemmista on ne saatanan autoverot jo kertaalleen makseettu.
Olen sanonut että ei kohta napostele työnteko ollenkaan ja tähän suuntaan mennään. Ei sitä aivot omistava kovin paljon joudu käyttämään vaivaa että saa samat rahat sieltä kuuluisasta harmaasta taloudesta. Silloin katos riittää että ne saa käteen ja saa kaupasta ruokaa. Tähänkö tätä halutaan ajaa?
Minä voin kanssa virittää sen foliohatun päähän ja väittää että Ollilan hyvävelikerho tekee tällä hommalla miljoonia, jos ei satoja tai jopa miljardeja.