Nämä päästöhommat on yhtä suurta teatteria. Taitaa olla vanha raha maksanut teknologian jarruttelusta, koska vaihtoehtoisia energiamuotoja ja tekniikkaa on ollut olemassa jo vuosikymmeniä. Esimerkiksi Volvon raskaskalustomoottoreiden päästöt ja polttoaineen kulutus pystyttäisiin puolittamaan, mutta koska ruiskutuspaineiden nosto tuo näennäisesti suuremmat arvot johonkin EU:n asettamaan pykälään, ei muutosta voi toteuttaa, vaikka todellisuudessa kokonaispäästöt tippuisivat. Vety ja polttokennotekniikka on ollut lähellä markkinoita jo pitkään, mutta oliskohan raha pitänyt ne piilossa.
Suurinta typeryyttä Suomessa on lypsävän lehmän tappaminen. Autoilu on jo ennestään verotettu niin ahtaalle, ettei ole kohta mitään järkeä edes yrittää pysyä työelämässä. Kuljetusliikkeet tekee kuolemaa ja vastuu siirtyy yhä enemmän valtiovetoiseen riistokapitalistijärjrstelmään, jossa asiakas maksaa ittensä kipeeksi ja alihankkijat nyhdetään kuiviin. Ainoa hyötyjä on tämä meidän rakas junafirma, joka ei osaltaan hoida velvoitteitaan, vaikka pitäisi olla valtion rahoittama mobilisoija, niin tavaralle, kuin ihmisille. Pahimmat oman edun tavoittelijat näitä lafkoja pyörittää ja me maksetaan.
Sori kun karkaa ot:ksi, mutta ku alkaa v*****aa tää touhu.
Suurinta typeryyttä Suomessa on lypsävän lehmän tappaminen. Autoilu on jo ennestään verotettu niin ahtaalle, ettei ole kohta mitään järkeä edes yrittää pysyä työelämässä. Kuljetusliikkeet tekee kuolemaa ja vastuu siirtyy yhä enemmän valtiovetoiseen riistokapitalistijärjrstelmään, jossa asiakas maksaa ittensä kipeeksi ja alihankkijat nyhdetään kuiviin. Ainoa hyötyjä on tämä meidän rakas junafirma, joka ei osaltaan hoida velvoitteitaan, vaikka pitäisi olla valtion rahoittama mobilisoija, niin tavaralle, kuin ihmisille. Pahimmat oman edun tavoittelijat näitä lafkoja pyörittää ja me maksetaan.
Sori kun karkaa ot:ksi, mutta ku alkaa v*****aa tää touhu.