Vaparileiri 3.12. + muut Fitnessliiton leirit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Halo
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Ai te ilmoittaudutte nyt jo sinne, siihenhän on ihan hirveesti aikaa vielä :eek:

Mulla kun ei ole mitään tietoa missä olen töissä tai missä päin Suomea edes asun helmikuussa, niin en vielä uskaltais ilmoittautua. Mutta toisaalta, sittenpähän ne asiat vois järjestää niin, että ainakin leirille on päästävä :rolleyes:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Ajattelin kerrankin olla ajoissa jonkin asian suhteen;). Ja sitten ois taas harmittanut jos oiskin ollut jo täynnä..

Enkä mäkään tunne ketään etukäteen, mut eiköhän siellä viimeistään tutustu.:D

Enpä miekää tunne ketää :) Mut kyl nyt oisin kovasti lähdössä.MIe tuun tänne arpomaan...okei lopetan:rolleyes:
Miulla vaan reilu 200 km Helsinkiin,mut uskon et se on sen arvosta ku on samanhenkistä porukkaa!!

On jotenkin "lohdullista" kuulla, että kaikki ei tunne siellä toisiaan :rolleyes: Siellähän sitä sitten tutustuu ;) Mukaan olis kova hinku, täytyypi sitten vaan ilmoittaa itsensä joukkoon kovaan..:D Hesaan miullakin on reilut 200 km matkaa ja eiköhän majoituskin ennen reissua selviä.

Ilmottauduin kerta laakista vaparileirille ja Tampereen leirille. En tunne ketään, ja oon kans siellä alottelija kastissa. Onpa kivaa kun en oo ainoo "orpopiruonneton"!!

En tunne ketään, ja oon kans siellä alottelija kastissa. Onpa kivaa kun en oo ainoo "orpopiruonneton"!!

Et tosiaan :D on täällä onneks muitakin... :kippis1:

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Joku täällä aikaisemmin mietti majoituskuvioita Helsingin treeniviikonlopun osalta. Tiedoksi, että Hesassa olis mahdollisuus majoittua kimppahuoneessa 30 euron hintaan, jos halukkaita löytyy - tää tieto on Maijalta peräisin. Itse en vielä tässä vaiheessa osaa sanoa omasta majoitustilanteestani. Tietty olishan se tietty hauska olla kimppahuoneessa, niin tutustuisi samanhenkisiin ihmisiin... Mähän en siis tunne ketään, kun oon uusi. Mut katellaan!

Ajattelinpa kysellä et onko joku menossa Jyväskylän suunnalta tuonne Helsingin Vaparileirille/Tampereen leirille helmikuussa? Mun kyydissä pääsis Helsinkiin (lähtö kylläkin jo lauantaina aamulla) ja myös helmikuussa tampereelle:)

Ite oon tulossa leirille. Viimeksi oli kivat treenit ja liikkeitä tehtiin niin, että aloittelijakin pysyi mukana ja sai kokeilla myös ihan vaikeitakin juttuja :) Kivaa oli ja takuulla tulee myös tälläkin kertaa!!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Joku täällä aikaisemmin mietti majoituskuvioita Helsingin treeniviikonlopun osalta. Tiedoksi, että Hesassa olis mahdollisuus majoittua kimppahuoneessa 30 euron hintaan, jos halukkaita löytyy - tää tieto on Maijalta peräisin. Itse en vielä tässä vaiheessa osaa sanoa omasta majoitustilanteestani. Tietty olishan se tietty hauska olla kimppahuoneessa, niin tutustuisi samanhenkisiin ihmisiin... Mähän en siis tunne ketään, kun oon uusi. Mut katellaan!

juu tolleenhan sitä tutustuis ainaskii.Pidetään mielessä toi,ku ois jo järkevä hintakii mitä kattelin hotellihuoneita yhdelle hengelle,ni huhuh,mut saishan niis sentää aivan ihanan aamiaisen :)

No niin, otan itselleni tavoitteeksi osata puolivoltin tohon 3.12 mennessä, mua saa sitten sättiä tuolla oikein olan takaa jos en onnistu :evil:

Hep! Tää plikka ilmoittautui kans messiin tonne vaparileirille. Pakko olla ajoissa liikkeellä, et kerkee mukaan :).

Hep! Tää plikka ilmoittautui kans messiin tonne vaparileirille. Pakko olla ajoissa liikkeellä, et kerkee mukaan :).

Jos ilmoittauduit vasta nyt, niin voi olla että on jo täyttä... En tosin tiedä millaisen porukan ne tuonne ottaa.

Paljonko siellä oli porukkaa viime vuonna?

Apuva, onko kukaan menossa sinne poseleirille 18.11...? Ei tahtois olla yksin... Onko tuosta leiristä muuten mitään iloa kun en ole kuitenkan ihan heti menos kisaamaan ja olen aikas tuhdissa kunnossa kuitenkin (:D :jahas: )..?

Juu aikani jahkailtuani ilmottauduin sinne tammikuun leirille,vielä ku sit perille löytää.. Sitä odotellessa:hyper:

Sama täällä, tänään pistin meiliä menemään...:rolleyes: Eikä miullakaan oo todellakaan hajua, missä kyseinen paikka sijaitsee mut onneks on eniron karttapalvelu olemassa:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom