Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
naruranne sanoi:Onko totta että kannattaisi enemmänkin suosia vapaita painoja kuin laitteita? perusteluja
PunttiOskari sanoi:Joo onhan ne vapaat painot varmaan paremmat, kunhan ensin opettelee liikeradat kuntoon. Ainakin mulla vinopenkissä käsipainoilla ne painot huojui ja heilui sivusuunnassa pitkään ennenkuin sain motoriikan haltuun.
PunttiOskari sanoi:Eipä niitä laitteitakaan aina kannata vierastaa - ainakaan kehoilumielessä. Kyllä mä saan parhaan pumpin isoihin rintalihaksiin nimenomaan peck-deckillä tai ristikkäistaljassa.
Kertokaa mikä liike vapailla painoilla on muka edellämainittuja parempi nimenomaan isoille rintalihaksille, viparit maaten? Siinä mulla on tuntuma on ainoastaan, kun kädet on vaakatasossa ja loppu onkin sitten lekkeripeliä, toisin kuin esim. ristikkäistaljassa.
ei välttämättä, mikäli tekee tuon "esiväsytyksenä". tomilla taisi olla enemmän kokemusta tuosta treenitavasta.. samoin laitteissa on kehoilumielessä hyvä treenin lopuksi vääntää viimeisetkin mehut pihalle turvallisesti.On se aika hölmöä esim. rinta päivänä alkaa peck deckiä tai ristikkäistaljaa ekana tekemään.
nevahood sanoi:samoin laitteissa on kehoilumielessä hyvä treenin lopuksi vääntää viimeisetkin mehut pihalle turvallisesti.
PunttiOskari sanoi:Joo onhan ne vapaat painot varmaan paremmat, kunhan ensin opettelee liikeradat kuntoon. Ainakin mulla vinopenkissä käsipainoilla ne painot huojui ja heilui sivusuunnassa pitkään ennenkuin sain motoriikan haltuun.
Eipä niitä laitteitakaan aina kannata vierastaa - ainakaan kehoilumielessä. Kyllä mä saan parhaan pumpin isoihin rintalihaksiin nimenomaan peck-deckillä tai ristikkäistaljassa.
Kertokaa mikä liike vapailla painoilla on muka edellämainittuja parempi nimenomaan isoille rintalihaksille, viparit maaten? Siinä mulla on tuntuma on ainoastaan, kun kädet on vaakatasossa ja loppu onkin sitten lekkeripeliä, toisin kuin esim. ristikkäistaljassa.
MKM sanoi:Tässä EMG-mittaustuloksia rintalihasaktivaatiosta. Vapaat painot voittavat laitteet, perusliikkeet voittavat eristävät liikkeet.
Exercise % IEMG Max
1) Decline dumbbell presses 93
2) Decline barbell presses 89
3) Pushups between benches 88
4) Flat-bench dumbbell presses 87
5) Flat-bench flyes 84
6) Pec deck 76
MKM sanoi:Tässä EMG-mittaustuloksia rintalihasaktivaatiosta. Vapaat painot voittavat laitteet, perusliikkeet voittavat eristävät liikkeet.
Exercise % IEMG Max
1) Decline dumbbell presses 93
2) Decline barbell presses 89
3) Pushups between benches 88
4) Flat-bench dumbbell presses 87
5) Flat-bench flyes 84
6) Pec deck 76