Vapaapäivä? Viikonloppu? Viikko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lada
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miten itse pidätte vapaata? Paljonko treenaatte päivässä muuten?

Treenaan yleensä 1-3tuntia päivässä, lähinnä aerobista, haluan laihtua. Olen nyt pari kuukautta mennyt joka päivä jotakin-tyylillä, koska pian on tiedosa viikko etelässä:) Omaan rytmiin sopisi parhaiten kuukausi jokapäiväistä harjoittelua, sitten vapaa viikonloppu tai viikko, mutta millainen rääkki tämä on kropalle? Yksi ongelma on, että kalorit menee vapaapäivänä PALJON plussalle kun ei treenaa ja ottaa muutenkin rennommin, onko siitä haittaa paljonkin? Muutenkin kärsin hirveästä ruokahalusta:(, mutta ylikunnon oireita ei ole.

Aiheesta on varmaan ketjuja paljonkin, linkatkaa ihmeessä!

searchilla ja googlella löytyy paljon vastauksia, kun laitat hakusanoiksi esim harjoittelun jaksottaminen , harjoittelun syklitys jne.

Kaipa tuo totaalibreikin pitäminen sillon tällön on parasta, ei sitä ketään voi sanoa mikä jako juuri sinulle sopii. Kokeilemalla selviää, Osa tekee kevyt,raskas,raskaampi,raskain, lepo mentaliteetillä ja osa taas toisella tavalla.

Itse harjoitellu nyt 3kk 11 kertaa viikossa, 5 lajitreeniä, 4 salia voimaohjelmalla ja 2 kahvakuulatreeniä.

Aion pitää viikon totaalitauon, maksimissaan käyn kävelyllä tai uimassa, alkaa elimistö kapinoida rääkkiä vastaan.:jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom