"vapaaotteluista"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sl|nky
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
maxi sanoi:
Muistelen että eräässä viranomaistapauksessa olis kuolinsyyn takana ollut kuristaminen, mutta kuolema ei olisi johtunut hapenpuutteesta vaan sydämen toimintahäiriöstä. Kuristuskohta oli osunut kaulalle sellaiseen kohtaan että kuristus aiheutti rytmihäiriön tai jotain... Olisiko kyse sitten juuri tästä karotispoukamasta, jos oli niin ei näköjään välttämättä vaadi lyöntiäkään vaan sopivaan kohtaan osuva kuristus riittää..

Siitä oliko tämä kohdehenkilö terve vai sydänsairas ei ole tietoa..

Luultavasti. Ei se välttämättä tarvi sitä lyöntiä, kunhan painetta tulee kyseiseen kohtaan, vaikka kuristamalla/painamalla/lyömällä/yms. Yleensä varoitellaan sitä, että painetta ei tulisi molemmille puolille yhtä aikaa (kuten kuristaessa voisi tulla). Silloin riski sydämen pysähdykseen/muuhun rytmihäiriöön on suurempi. Toispuoleisella paineella saa ainakin hetkellisen verenpaineen ja sykkeen laskun aikaiseksi. Voidaanpa ns. karotishieronnalla jopa hoitaa joitain rytmihäiriöitäkin.

TosiMies vie naiseltaan jalat kirjamellisesti alta sopivan himokkaalla suudelmalla oikeaan kohti kaulaa. :love:

Anssi

:hyper:
flamm sanoi:
Vastaavanlainen tapaushan sattui muistaakseni joku vuosi aiemmin Wasafightissa.. Anssi Ainalia kuristettiin ja taju lähti, eikä tuomari mennyt väliin. kulmasta sitten ryntäsi mies keskeyttämään kuristuksen. Ainalille tuli jonkin sortin sydänvika, eikä ole vapaaotellut sen jälkeen.. Siis muistaakseni näin..

Joo ja Anssi Ainalia kuristettiin myos tossa joku vuosi sitten jarvenpaassa ja taju meni taas :thumbs: ..Taisi olla joku heraklesin otelija joka sita anssia sillon kuritti :worship: Sillon kulmasta tultii ainakii valiin,kun me ruvettiin huutaa katsomosta et keskeyta nyt hyva mies!! se on jo tajuton!! Tuomari vaan vehtasi siina ymparilla ja ei saannu mitaa tehtya. Sillon kuristus kesti varmaan jotaa 10 sek tajun lahdon jalkeen tai enemmankin!! Siina se Anssi sit vatkasi,ku se saatii elvytettyy..Se oli jo lahella..

Luin joskus netistä aiheeseen liittyvän jutun. Tässä puhuttiin tuosta pisteestä ja sen manipuloinnin seurauksista. Maailmalla tapahtuu vuosittain paljon "mystisiä" kuolemantapauksia, jotka todennäköisesti liittyvät tuohon poukamaan. Toisinaan tapoista tai murhista syytetyt ovat kivenkovaan väittäneet, että he vain koskivat eivätkä kuristaneet, mutta uhri vaipui kuolleena lattialle. Voi hyvin kuvitella millanen fiilis tulee kun vahingossa osuu sellaisen kaverin kaulaa, jolla on synnynnäisesti pieni vika sydämessä, ja se kuolla kupsahtaa siihen. Onneksi taitaa olla kohtuu hyvin piilossa tuo poukama, joten ei sentään joka päivä joudu murhia tekemään.

Palataan vielä näihin tavallisiin kuristuksiin. Kun tämä minun "paineteoriani" on nyt jotakuinkin kumottu, niin täytyy nettikunnian vuoksi jatkaa inttämistä. Väitteeni eivät perustuneet kirjallisiin lähteisiin, vaan omiin kokemuksiin ja isoilta jätkiltä kuultuihin juttuihin. Voi hyvin olla, että olen väärässä, mutta jos itse joudun kuristuksen kohteeksi ei fiilis ole että happi loppuu vaan nimenomaan "puristus" tai paine pään sisällä.

Kokeilkaa vaikka itse: Tartutte molemmilla käsillä kaulan sivuista kiinni, jonka jälkeen puristatte ja painatte. Jos olette tehneet kaiken oikein pitäisi lopputuloksen näyttää tältä: :curs: Varokaa kuitenkin liikaa innostumista, sillä seuraukset voivat olla :urjo: tai :zzzz:

Pera85 sanoi:
Luin joskus netistä aiheeseen liittyvän jutun. Tässä puhuttiin tuosta pisteestä ja sen manipuloinnin seurauksista. Maailmalla tapahtuu vuosittain paljon "mystisiä" kuolemantapauksia, jotka todennäköisesti liittyvät tuohon poukamaan. Toisinaan tapoista tai murhista syytetyt ovat kivenkovaan väittäneet, että he vain koskivat eivätkä kuristaneet, mutta uhri vaipui kuolleena lattialle. Voi hyvin kuvitella millanen fiilis tulee kun vahingossa osuu sellaisen kaverin kaulaa, jolla on synnynnäisesti pieni vika sydämessä, ja se kuolla kupsahtaa siihen. Onneksi taitaa olla kohtuu hyvin piilossa tuo poukama, joten ei sentään joka päivä joudu murhia tekemään.

Palataan vielä näihin tavallisiin kuristuksiin. Kun tämä minun "paineteoriani" on nyt jotakuinkin kumottu, niin täytyy nettikunnian vuoksi jatkaa inttämistä. Väitteeni eivät perustuneet kirjallisiin lähteisiin, vaan omiin kokemuksiin ja isoilta jätkiltä kuultuihin juttuihin. Voi hyvin olla, että olen väärässä, mutta jos itse joudun kuristuksen kohteeksi ei fiilis ole että happi loppuu vaan nimenomaan "puristus" tai paine pään sisällä.

Kokeilkaa vaikka itse: Tartutte molemmilla käsillä kaulan sivuista kiinni, jonka jälkeen puristatte ja painatte. Jos olette tehneet kaiken oikein pitäisi lopputuloksen näyttää tältä: :curs: Varokaa kuitenkin liikaa innostumista, sillä seuraukset voivat olla :urjo: tai :zzzz:
Voihan perhana,tuli heti rytmihäiriö. Koetin varoksi 2 kertaa....ja taas.Hyi helkkari. Empä ole aikasemmin huomannut, treeneis kuristellaan jatkuvasti. Ei sitä siel ehdi huomaamaan!

Pera85 sanoi:

itsekin olen tuosta lukenut ja oma sydämeni ei ole ihan normaalissa kunnossa (sivuääniä ja lieviä rytmihäiriöitä sekä aika korkea normaalitilan pulssi)
Olen aloittamassa syksyllä vapaaottelun (toivottavasti ei henki lähde ensimmäisessä kuristuksesta) :hyper:
Aikaisempaa kamppailulaji kokemusta ei ole muta on minua kuristettu ennen

Suositut

Back
Ylös Bottom