Vanteet ja renkaat haaparannasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slikki
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli onko kokemuksia renkaiden ja vanteiden hakemisesta Haaparannasta? Onko kannattavaa? Toiset sanovat että ei saa halvemmalla ja toiset että saa...Joten toivon että valistaisitte minua tässäkin asiassa. :nolo:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Eli onko kokemuksia renkaiden ja vanteiden hakemisesta Haaparannasta? Onko kannattavaa? Toiset sanovat että ei saa halvemmalla ja toiset että saa...Joten toivon että valistaisitte minua tässäkin asiassa. :nolo:

On kannattavaa. Itse hankin talven kynnyksellä talvirengassetin aluvanteilla. Hankookin nastarenkaat kitkakuvioinnilla, ja paketille tuli hintaa n. 550€. Tästä on tosin vähennetty 22%:n rabatti jonka saa jos on esittää Y-tunnus. Jos ei ole omaa tunnaria niin lainaa kaverilta, mutta nykyään se pitää olla valtakirjalla jos kaveri ei ole keikalla mukana.

Tästä on tosin vähennetty 22%:n rabatti jonka saa jos on esittää Y-tunnus. Jos ei ole omaa tunnaria niin lainaa kaverilta, mutta nykyään se pitää olla valtakirjalla jos kaveri ei ole keikalla mukana.

Eikö Ruottissa ole alv. 25%?

Up up.. katoin tuota KM Däckin vanneluetteloa ja mietin tyhmänä että onko noi hinnat yksittäishintoja vai sarjan??

Up up.. katoin tuota KM Däckin vanneluetteloa ja mietin tyhmänä että onko noi hinnat yksittäishintoja vai sarjan??

Soita sinne, siellä on hyvä suomenkielinen palvelu. Mailiin eivät välttämätää ehdi vastaamaan.

Zone-sarja -42%
Jos oot samaa listaa katellu kuin ite, niin taitaa olla yksittäishintoja. Kysyttyjä hintaesimerkkejä halvoista paketeista: 18" alut 1030 € auroran renkailla (hyvännäköinen vanne vielä, renkaasta ei sen enempää), 16" alut kitkoilla joiden merkkiä en nyt muista 670 €.

Ok.. ajattelin että jos 500 eurolla sieltä sais 17" alut ja renkaat :)

Kai sen alv:n saa Suomen puolellakin hinnasta pois jos y-tunnus löytyy, mutta verottaja voi tulla joskus katsomaan onko ne renkaat tämän y-tunnuksen alla olevan yrityksen käytössä. Näin kai periaatteessa?

Mutta kun ostat Ruotsin puolelta ja annat y-tunnuksen niin Ruotsin verottajaa ei kiinnosta suomalaisen y-tunnuksen käyttö, eikä kukaan kysele, koska tiedot Ruotsin puolelta ei kulje Suomen verottajalle.

Vai olenko ihan hakoteillä tämän asian kanssa? Näin olen tätä itselleni mielessäni selvitellyt kun olen tätä Haaparannan rengas/y-tunnus kuviota miettinyt.

Ja toimiiko tämä kuvio myös muidenostosten kanssa kuin em. renkaat??

Ajattelin kaverilta lainata tuon y-tunnuksen.. pitää nykyään kai olla jonkinlainen valtakirja. Eli ostan kaverin puolesta sille renkaat tai jtn. :rolleyes:
Pitänee soitella sinne ennen kun lähdetään lappiin. Tietää sitten hintoja valmiiksi, että kannattaako siellä kävästä. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei saa sen halvemmalla. Riippuen hieman rengasmerkistä, joko hieman halvempia tai kalliimpia ovat. Erikoisia vanteita ei saa ollenkaan, koska ovat loppuneet varastosta (eli tukholmasta, jossa tulee kesä helmikuussa ja silloin ostetaan kumit ja vanteet).

niin no. Oli ne ennen halvat, mutta sehän se pakotti laskemaan suomenpuolen yrittäjän hintoja.

On kannattavaa. Itse hankin talven kynnyksellä talvirengassetin aluvanteilla. Hankookin nastarenkaat kitkakuvioinnilla, ja paketille tuli hintaa n. 550€.

Ja oliko tämä 15'' setti? aika hyvin on kusetettu, jos oli :rolleyes:
ja vielä hankookeilla. (No pääasihan on, että ne on mustat. Vielä kun olisivat pyöreät.) :lol2:

Suositut

Back
Ylös Bottom