Vankeinhoitoala

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Qan
  • Aloitettu Aloitettu

Qan

Kiinnostus ex-unelma-ammattia alkaa nostamaan päätään... Vankeinhoitajaksi!
Tiedän missä on koulu, millaista työllistyminen on, jne...

Mutta millaista on itse työ?

Ei varmaan ihan samanlaista kuin Ozissa, mutta onko oikeasti hengenlähtö koko ajan lähellä vai pidetäänkö tätä yleisesti siistinä sisätyönä? Tämäkin varmaan riippuu vankilasta tosin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noh, itse hakeuduin muualle (joillekin se kuitenkin sopii). Olen käynyt Vankeihoidon koulutuskeskuksen aikoinaan, jonka jälkeen työskentelin noin 3,5 vuotta vanginvartijana suljetussa "kivivankilassa", jossa lusi miehiä.

Olen kirjoittanut aiheesta joitakin vuosia sitten tässä ketjussa:

http://www.pakkotoisto.com/vbulleti...ighlight=vankeinhoidon+koulutuskeskus&page=10

Katso viimeinen viesti sivulla 10, sivu 11...

Ja unohda nuo antamani palkat, sillä ne ovat luonnollisesti nousseet markka-ajoista, vaikkakaan eivät vieläkään ole kait mitkään hekumalliset. Muutkin käytännön asiat ovat saattaneet muuttua jonkun verran, mutta ehkä noista kirjoituksistani välittyy jotain kuvaa.

Hih, sua vähän odottelinkin tänne! Kiitos :)

Palkka ei mua niin kiinnosta, tärkeämpää on, että viihtyis työssään. Tätähän ei voi kokeilematta tietää.

Tuolla olikin kattava paketti tietoa, kiitos!

Tota onkin monet kyselleet. En mä oikein tiedä. Ehkä se, että on tekemisissä erilaisten ihmisten kanssa, näkee myös sitä "toista puolta" ja olen ollut koko täysikäisyyteni vartijantyössä, olisi kiva kokeilla jotain muutakin. Mutta samantapaista kuitenkin.

Pari kertaa asiakkaana ollut ja sanoisin et tuon helpommalla ei voi enää rahaa tienata. Henki ei tosiaankaan ole sen enempää vaarassa kuin ravintolan ovellakaan. Ravintolan ovella mielestäni vaarallisempaa.

Pari kertaa asiakkaana ollut ja sanoisin et tuon helpommalla ei voi enää rahaa tienata. Henki ei tosiaankaan ole sen enempää vaarassa kuin ravintolan ovellakaan. Ravintolan ovella mielestäni vaarallisempaa.

No, mut entä jos sä oot siitä parhaimmasta päästä asiakaskuntaa? ;)

No jaa. Kyllähän tuolla naisvartijatkin ovat saaneet päänsä kipeäksi mutta kaipa se enimmäkseen on ihan iisiä nykyajan laitoksissa. Itse pitäisin veritautiriskiä pahimpana ongelmana.

Ja ainakin tulet saamaan paljon uusia ystäviä... ;)

No jaa. Kyllähän tuolla naisvartijatkin ovat saaneet päänsä kipeäksi mutta kaipa se enimmäkseen on ihan iisiä nykyajan laitoksissa. Itse pitäisin veritautiriskiä pahimpana ongelmana.

Ja ainakin tulet saamaan paljon uusia ystäviä... ;)

No se on kyllä peloista pahin. Täytyy ottaa kaikki mahdolliset rokotukset tietty ja olla varovainen... Toivottavasti AIDSiin keksitään lääke :D

Tiedän ainakin yhden seurannassa olleen pampun venkulan kanssa painittuaan. Ja kyllähän siellä oikeastaan kaikilla asiakkailla on hepatiitti C tai HIV, joten jos jotain vääntötilanteita tulee niin aina se veritartuntariski kummittelee.

Vittu joku naisvankila olis kyllä vihoviimeinen paikka, siellä kun joku käheä-ääninen hepatiittilissu näykkäsee pirin polttamilla hampaillaan niin koko värisuora testeissä onkin jo lähempänä. :rock:

putka, ihan mielenkiinnosta, miten perustelet sen että eivät olisi riski?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom