Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Isovanhempani asuivat maalla ja söivät aina erittäin kyseenalaisessa kunnossa olevia ruokia. Joskus he sitten kävivät jossain hotellissa tällaisessa vanhusten virkistystoimikunnan järjestämässä tapaamisessa. Sattui niin, että siellä oli jotain pilaantunutta ruokaa tarjolla ja joka ikinen ihminen henkilökuntaa myöten sairastui erittäin pahaan vatsatautiin, tietysti isovanhempiani lukuunottamatta :D (ja kyllä he sitä ruokaa söivät siinä missä muutkin)
.
Tai sitten niillä on pakki jo muutenkin sekaisin koko ajan niin pikkujuttuja ei huomaa.Tähän vielä lisätäkseni, appivanhemmat ovat tätä sakkia. Esim. leipäkin syödään loppuun, vaikka hometta olisi. Mitään ei heitetä hukkaan. On vanhuksilla ihan eri bakteerikanta kuin muilla – eikä vaivaa mahatauti koskaan.
No, 1000-vuotista munaa on tullut syötyä, ei mitään ihan kauheata
http://en.wikipedia.org/wiki/Century_egg
Joskus löysin pakastimesta 1.5 vuotta vanhan lättypizzan, muistaakseni oli hieman pahempaa kuin perus roiskeläppäpizza. Muuten pakastimessa on jatkuvasti jotain päiväysvanhoja ruokia. Mamma on entinen kauppias joten totuin jo tuolloin. Ulkomaanreissulla ei ole vatsataudit pahemmin vaivannut.
aina mehua tarjolla ja kerran olin juonut jo yli puoli purkkia mehua.. Huomasin yhtäkkiä että mehu maistuu hieman oudolta mutta jatkoin silti sen juomista. Viimeisen kerran kun kaadoin mukiin mehua niin purkista tuli sellaista viilimäistä mehua. mehu oli menny jo ajat sitten vanhaksi. Kyseessä oli juissi-mehu, josta tykkäsin tosi paljon. En enää sen päivän jälkeen :urjo:
[tekstiä] ... Ei toi saatanan lohi tiedä paljonko kello on, että heti kun kello lyö 12 niin menee huonoksi.
Sitä paitsi olen vakuuttunut, että moniin ruokiin laitetaan se päiväys vain koska on pakko. Todellisuudessa aine saattaa kestää pidempäänkin aiheuttamatta vahinkoa, mutta väri tai koostumus voi muuttua. Ehkä mulla on siksi niin hyvä vastustuskyky kun olen ikäni vedellyt naamariin vähän mitä sattuu.
Pari- kolme päivää vanhaa maitoakin tulee juotua, jos on tulee normaalisti ulos purkista.