Oma voimailu urani vaihtui viinan juontiin ja hauskanpitoon 25-vuotiaana, 35-vuotiaana aloitin voimailun uudelleen. Kohta vuoden verran olen treenannut 1-jakoisella 2-3krt/vko, 3 viikkoa treeniä ja sitten väliviikko. Treenit on tehty kotona, käytössä on levytanko, leuanvetotanko ja gymball, pelkästään isoja perusliikkeitä, veto, leuat, rive, pystäri ja punnerrukset. Aerobiset ovat tulleet hyötyliikuntana, pyöräilyä ja kävelyä. Tavoitteena on ollut voimanhankinta ja tällä hetkellä tulokset on samat kuin parikymppisenä. Kroppa näyttää vuodentakaiseen verrattuna huomattavasti lihaksikkaammalta ja painoakin on tullut n.3kg lisää. Ruokailut 4-5krt päivä, paljon proteiinia, ei valmisruokia. Ravintolisistä käytössä herakonsentraatti, soijaisolaatti, monivitamiini ja omega-3. Tehosekoitin on ollut suuri apu, sillä saa salaatit, kasvikset, hedelmät, pakastevihannekset ja pakastemarjat nopeasti helposti nautittaviksi pirtelöiksi.
Aloittaessani treenit 10v tauon jälkeen uudestaan hieman arvelutti miten kroppa reagoi treeniin, mutta hyvin on mennyt. Töitä tämän eteen on joutunut tekemään mutta hiljaa hyvä tulee. Suuri muutos elintavoissa on tuonut suuren muutoksen fyysiseen ja henkiseenkin olemukseeni. Olen monessa suhteessa erittäin tyytyväinen mies ja koen eläväni elämäni parasta aikaa.
Tsemppiä kaikille, koskaan ei ole liian myöhäistä.
Aloittaessani treenit 10v tauon jälkeen uudestaan hieman arvelutti miten kroppa reagoi treeniin, mutta hyvin on mennyt. Töitä tämän eteen on joutunut tekemään mutta hiljaa hyvä tulee. Suuri muutos elintavoissa on tuonut suuren muutoksen fyysiseen ja henkiseenkin olemukseeni. Olen monessa suhteessa erittäin tyytyväinen mies ja koen eläväni elämäni parasta aikaa.
Tsemppiä kaikille, koskaan ei ole liian myöhäistä.