- Ikä
- 57
Minä ja treenikaverini vanhapieru 2 ollaan väännetty autotallitreeniä kesästä lähtien ja aika lailla reippaasti. Aiemmin oonki jo kertonu vanhapieru 2:n erittäin nopeasta kehittymisestä, hänellä kun oli treenipohjaa vuosien takaa. Tuloksista en nyt sen tarkemmin viitti heittää, mutta hänen kohdallaan tulostaso nousi kaksinkertaiseksi 2-3 kk:n treenin jälkeen --> eli lihakset "muisti" pelin hengen ja ukkohan jölliintyi ihan silmissä. Mutta vanhapieru 2:lla vituttaa yksi asia, siis rintalihakset.. Nimittäin selkä, olkapää, kädet ovat kehittyneet reippaasti, mutta rintalihas ei lähellekään samaa vauhtia. Ollaan treenattu samalla metodilla, ja metodiakin ollaan vaihdeltu sopivin välein. Ainoana rintalihastreeninä on penkkipunnerrus. Mun kohdalla penkki on tuottanut tulosta eli rintaan on tullu lihaa ja massaa, mutta kaverilla ei. Mistä johtuu? Suoritustekniikka (joka on mielestäni samanlainen)? Yksilölliset tekijät? Vaiko mitä? Vaatisiko rintatreeni muitakin liikkeitä kuin penkin? No mulla toimii pelkkä penkkikin.. Oisko hyvä vetää pari sarjaa käsipainoilla vai tehdä koko penkki käsipaino versiona? Treenisysteemejä ollaan vaihdeltu, välillä vähän pitempiä sarjoja 10-12 toistoja ja välillä paukutettiin mega-duty systeemillä.. joka päättyi mun osalta siihen, että olkapää hajos --> kuntoutui kylläkin kun tein sikakevyellä pitkää sarjaa.. Jees, mutta kommentoikaapa, että miten vanhapieru 2 saisi massiiviset rintalihakset. Välineistönä on penkki, levytanko, käsipainot.. Ps. ainoa ero treenimetodeissamme on että minä kyykkään, vanhapieru 2 ei (ainakaan vielä, mutta puhun ympäri..). :kippis1: