Vanhapieru 2:en Rintalihakset?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
57
Minä ja treenikaverini vanhapieru 2 ollaan väännetty autotallitreeniä kesästä lähtien ja aika lailla reippaasti. Aiemmin oonki jo kertonu vanhapieru 2:n erittäin nopeasta kehittymisestä, hänellä kun oli treenipohjaa vuosien takaa. Tuloksista en nyt sen tarkemmin viitti heittää, mutta hänen kohdallaan tulostaso nousi kaksinkertaiseksi 2-3 kk:n treenin jälkeen --> eli lihakset "muisti" pelin hengen ja ukkohan jölliintyi ihan silmissä. Mutta vanhapieru 2:lla vituttaa yksi asia, siis rintalihakset.. Nimittäin selkä, olkapää, kädet ovat kehittyneet reippaasti, mutta rintalihas ei lähellekään samaa vauhtia. Ollaan treenattu samalla metodilla, ja metodiakin ollaan vaihdeltu sopivin välein. Ainoana rintalihastreeninä on penkkipunnerrus. Mun kohdalla penkki on tuottanut tulosta eli rintaan on tullu lihaa ja massaa, mutta kaverilla ei. Mistä johtuu? Suoritustekniikka (joka on mielestäni samanlainen)? Yksilölliset tekijät? Vaiko mitä? Vaatisiko rintatreeni muitakin liikkeitä kuin penkin? No mulla toimii pelkkä penkkikin.. Oisko hyvä vetää pari sarjaa käsipainoilla vai tehdä koko penkki käsipaino versiona? Treenisysteemejä ollaan vaihdeltu, välillä vähän pitempiä sarjoja 10-12 toistoja ja välillä paukutettiin mega-duty systeemillä.. joka päättyi mun osalta siihen, että olkapää hajos --> kuntoutui kylläkin kun tein sikakevyellä pitkää sarjaa.. Jees, mutta kommentoikaapa, että miten vanhapieru 2 saisi massiiviset rintalihakset. Välineistönä on penkki, levytanko, käsipainot.. Ps. ainoa ero treenimetodeissamme on että minä kyykkään, vanhapieru 2 ei (ainakaan vielä, mutta puhun ympäri..). :kippis1:

Kannattaa tehdä penkkiä myös käsipainoilla. Vaihtelu tekee hyvää. Lisäksi voitte tehdä vipunostoja penkillä ja pull-overia.

Ootteko kokeillu eri oteleveyksiä penkissä? En itsekään saa hyvää tuntumaa rintalihaksiin penkillä, mutta nyt olen siirtynyt tekemään penkin käsipainoilla ja polte rintalihaksissa on mieletön kunhan vaan tekee liikkeen rauhallisesti ja keskittyen rintalihaksiin...

Joo ja vielä käsipainopunnerruksissa yläasennossa kun puristaa habat kylkiin ja ala-asennossa kunnon venytys ja kyynärpäät kunnolla sivuilla niin ai kun tekee hyvvee...
Kyllähän tollanen autotallisäätö on vähän niin ja näin kun alkaa just liikemahikset loppumaan, mut eiköhän se siitä.
Tsemiä molemmille!

miten niin ei riitä liikkeet? tangolla pystyy tekee eri liikkeitä miljuunia, ja kun on viel puntit ni ei jää aikaa nukkumiselle.

Originally posted by nikke1
miten niin ei riitä liikkeet? tangolla pystyy tekee eri liikkeitä miljuunia, ja kun on viel puntit ni ei jää aikaa nukkumiselle.

No lähinnä jos vertaa salin tuomia mahdollisuuksia erilaisine koneineen juuri eristävinä mahdollisuuksina. tangolla pystyy tekemään miljuunia liikkeitä, mutta tosi yleinen vika on, että tangolla (tuolla tosimiesten välineellä) ei porukka vaan saa juuri sitä tuntumaa lihakseen, jonka koneella mielestäni saa.
Mutta tosimieshän pitää peck-deckiä homojen ja naisten laitteena ja vääntää itsepintaisesti penkkiä:rolleyes:

Originally posted by veijo esso
Minä ja treenikaverini vanhapieru 2 ollaan väännetty autotallitreeniä kesästä lähtien ja aika lailla reippaasti. Aiemmi.......

koittakaas näin:

laittakaa penkin alle (sinne päähän missä jalat on) jotai juttuja sillee että siitä tulee lisäkorkerkeutta n. 10 cm. esim. pari 20kg kiekkoa..sitte vaan normaalia penkkipunnerrusta..voi tuntua oudolta aluks pää alaviistoon mutta helvetin hyvä liike tuo on..

toinen hyvä:

jalat ylös ristiin ja sitten niska vielä niska ylös..leveä ote ja leuka koko ajan rinnassa kiinni..

myös lankkupenkkiä kannattaa koittaa...

näillä mä oon saanu hyviä tuloksia aikaan..onhan tää tietysti aina yksilöllistä mutta kuiteski...
kerro sitte miten kävi.:)

Itse saan parhaimman tuntuman rintaan ristikkäistaljassa ja Flyeseillä kovimman venytyksen. Peckdeckistä en pidä alkuunkaan, kun jotenkin ne ei tunnu sopivan meikäläisen anatomialle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
eipä mullakaan toi penkki niin käy rintalihaksiin kuin esim.käsipainopunnerrus, teen tosin aika kapealla otteella ja kaikki sormet samalla puolella tankoa(mikäse otteen nimi oli).
Eipä tarvi paljon olla kyynerpäät eteenpäin ja laskea tankoa alemmas(enemmän mahan päälle), niin ei käy enää rintalihakseen samalla tavalla.
Mulla tulee tosin toi suoritustekniikka alitajunnasta kun on penkissä pariin otteeseen rintalihas revähtäny, niin sitä varoo vielä vaikka kunnossa onkin.:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom