Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
CartDude sanoi:Vesipisarakuvassa se on muuten kokoajan yksi ja sama pisara :D
jalat sanoi:Ohhoh ompa siisti. Sopis hyvin johonkin nettisivun vasempaan reunaan kuvaksi. Tosi mahtava. Onko sulla joku 1Ds MarkII vai mikä? Tyyliin 20kuvaa/sekunti
Huppe sanoi:Itse en pitänyt siitä siilikuvasta ollenkaan. Yksi huonoimmista kuvista mitä olen tästä threadista katsellut. Nuo iso-maikin viimeisimmät mustavalkotuotokset ovat sen sijaan loistavia, henkilökuvassa oleva miehen selkä tosin häiritsee tunnelmaa :thumbs:
jalat sanoi:Ohhoh ompa siisti. Sopis hyvin johonkin nettisivun vasempaan reunaan kuvaksi. Tosi mahtava. Onko sulla joku 1Ds MarkII vai mikä? Tyyliin 20kuvaa/sekunti
CartDude sanoi:Kiitos! Kun olisikin, tosin 1D MkII olisi ehkä kivampi..(lue, taloudellisesti realistisempi) Mutta tuollainen kuva onnistuu Sigma EF DG 500 Super-salaman avulla, pistää stroboasetuksen päälle, taajuus taisi olla luokkaa 30hz. Eli sama pisara valotetaan yhteen ruutuun monta kertaa.
jalat sanoi:No perskeles Taas opittiin uutta.
Mitäs tuollainen zalama maksaa? Kerro nyt vielä mitä kameraa käytät myös?
Edit: No näyttikin digitarvikkeessa olevan 289e. Ei pahan hintainen verrattuna canonin omiin salamoihin. Täytyypä pistää mieleen kun tulee salaman ostohetki.
ak8400 sanoi:(itse olen kokeillut kaverin 550:llä, wireless e-ttl toimii)
Jonny sanoi:Silencio! Missä ihmeen sota-alueella sie asut?
jalat sanoi:Kerroppa lisää mikä tämä wireless e-ttl on?
Onko se se ominaisuus jonka avulla voin laittaa salaman vaikka kirjahyllyn päälle ja se napsauttaa väläyksen kun otan kuvan?
Mites se toimii? tarviiko kameralta jonkun lähettimen? vai vaatiiko että kamerasta käytetään omaa salamaa, josta se tunnistaa sen?
Eiköhän tuossa ole ihan vain levelit vähän tummana.rafael30 sanoi:Silencio, onko nuo sun kuvat otettu jollain halvatun värisuotimella vai pistätkö ihan kuvankäsittelyohjelmalla noi sävyt uusiksi? Jos tietokoneella, niin laita originaali näkyville tosta #1329 postista.