Valokuvaus-thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu
Komeita kuvia ihmisillä!

Sotketaan nyt itsekin pari otosta sekaan...

virta
tyttö ja ase
kelo & siilo
satama

Sen verran on p-shopattu, että valkoisen ja mustan sävyt on haettu suht kohdalleen. Kamerana 80-luvun täysmanuaalinen Contax perusjärkkäri ja pikkuisen on suotimiakin käytetty (kuten näkyy). ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Odu
Rauhottukaa niitten keskistysleirijuttujenne kanssa. Joitakin asia koskettaa oikeesti. Esim. mua. Mun vaari kuoli keskitysleirillä.

Kyseinen paikka ei todellakaan ole mikään vitsailun aihe. Ei paljon naurattanut kun siellä kävi, totuus on nimittäin aikapaljon raaempi mitä ikinä voi kuvitella.

Itse olen käynyt Bergenin ja Buchenwaldin leireillä.
Ei kovin vitsikkäitä paikkoja.

Palataanpa taas asiaan

Hvar, Kroatia

Liitteet

• hvar.jpg
    hvar.jpg
    54,4 KB · Katsottu: 945
Originally posted by gnut
mulla olis kuva otettu tuolta ausvitsin portilta, kaveri on siinä kuvassa sen portin alla ja näyttää persettä. saatiin vihasia katseita.

noh, me oltiin kännis.

jeh,taas muutama kännissä oleva deivid maailmalla näyttämässä kuinka fiksuja suomalaiset ovat.:5: idioottimaisuudesta

Originally posted by gnut
mulla olis kuva otettu tuolta ausvitsin portilta, kaveri on siinä kuvassa sen portin alla ja näyttää persettä. saatiin vihasia katseita.

noh, me oltiin kännis.

idiootit. Vielä tänne kirjoitit ja kerroit asiasta. Oikeita megaääliöitä.

Mitenköhän muuten on, asiasta toiseen, olen ostamassa uutta kameraa :
Canon A70 digi.

Noilla digikameroilla vaan tuntuu tulevan vähän erilaisia kuvia kuin tavallisilla filmikameroilla. Jotenkin se sävy on siinä erilainen, kuvissa on enemmän syvyyttä.
Tietäisikö kukaan mistä tämä johtuu?

Originally posted by lepex
Canon A70 digi.

Sen verran haluaisin sanoa, ittekki laitoin just digin. A70 ja A60 piti valita, niin päädyin A60:een. A70:ssä ei oo muuta kuin suurempi kuva koko on tarkempi. Hinta eroa löytyy kuitenki se 100e. Mutta jos ei pikku rahasta oo pulaa, niin ilman muuta A70 :thumbs:

Originally posted by hash pipe
Sen verran haluaisin sanoa, ittekki laitoin just digin. A70 ja A60 piti valita, niin päädyin A60:een. A70:ssä ei oo muuta kuin suurempi kuva koko on tarkempi. Hinta eroa löytyy kuitenki se 100e. Mutta jos ei pikku rahasta oo pulaa, niin ilman muuta A70 :thumbs:

hyvin sanottu. Itsekki hommasin viikko sitten canon a60 vanhan paskadigin tilalle, joka muuten oli hp 318. Se edellinen kuva jonka laitoin tähän ketjuun on muuten just tuolla hp:n kameralla otettu. Siis mielestäni silläkin sai hyviä kuvia kun olosuhteet sattui olemaan sopivat kameran automatiikalle. Mutta kun niitä olosuhteita ei voi aina valita, niin piti hommata kamera jossa on vähän käsisäätöjäkin ja budjetti kun ei ollut kovin suuri, niin päädyin tuohon canon a60:seen. Tässä yksi kyseisellä kameralla otettu kuva. valotusta 3.5 s, herkkyys ISO50 Ja aukko F2.8. Ja kuva on pienennetty resoista 1600x1200 kyseiseen kokoon. Meinaa vähän katuvalot levitä tuon tyyppisissä kuvissa. Vaikea maisema saada digillä tarkka kuva, kun liikaa kontrastieroja.

Helsinkiä Cinderellan kannelta. Otettu halvalla Canonin A200:lla.

Liitteet

• 01 016_2.jpg
    01 016_2.jpg
    89,6 KB · Katsottu: 987
Laitetaan tuohon nyt muutama kuva vedestä.
Kuvassa Salem Express -hylky Punaiselta mereltä.

Liitteet

• salemexpress.jpg
    salemexpress.jpg
    92,6 KB · Katsottu: 927
Originally posted by maolpa
Pakko kai sitten heittää omakin korsi kekoon. Olen keräillyt edes joten kuten onnistuneita kuvatuksia tänne

Nämä on kyllä aivan mahtavia! Noissa oli monta mitkä ottaisin mielellään tauluiksi itselleni.

Originally posted by spektro
Laitetaan tuohon nyt muutama kuva vedestä.
Kuvassa Salem Express -hylky Punaiselta mereltä.

:) Aika hienoja kuvia on kyllä.

Löytyykö sulla noita enemmänkin? Entä isompana?

Originally posted by Predator
Kyseinen paikka ei todellakaan ole mikään vitsailun aihe. Ei paljon naurattanut kun siellä kävi, totuus on nimittäin aikapaljon raaempi mitä ikinä voi kuvitella.
Joo, mun vaari putos vartiotornista ja taitto niskansa.

(toi _koko_ homma oli sitte vitsi) :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom