Valokuvaus-thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu
Voisitteko myös laittaa tiedot minkälaisella kameralla kuvat on otettu? Digikamera on hankinnassa pukin konttiin, sitä silmällä pitäen kiinnostaa onko kuvat digillä otettuja, skannattuja tms.

Hienoja kuvia!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun fotot Canon Elph (Suomessa IXUS) S300. Vähän saisi olla manuaalisäätöjä enemmän, valotusajat kun sais pidemmiksi niin tekis gutaa. Noita auringonlasku- tms. fotoja hämärässä voi ottaa kun kiilaa kameran kiinni johonkin ja ottaa kuvan itselaukaisimella. Ko. kamerassa parasta on koko - hienot featuret ei auta jos vehje on hotellihuoneen tallelokerossa.

Originally posted by Predator
Pari kuvaa Auschwitz-Birkenaun keskitysleireiltä. Otokset ei mitenkään erikoisen hyvin onnistuneita, mutta jos niihin olisi saanut vähänkään vangittua siellä vallinnutta ahdistunutta ilmapiiriä.

mulla olis kuva otettu tuolta ausvitsin portilta, kaveri on siinä kuvassa sen portin alla ja näyttää persettä. saatiin vihasia katseita.

noh, me oltiin kännis.

Rauhottukaa niitten keskistysleirijuttujenne kanssa. Joitakin asia koskettaa oikeesti. Esim. mua. Mun vaari kuoli keskitysleirillä.

Pakko kai sitten heittää omakin korsi kekoon. Olen keräillyt edes joten kuten onnistuneita kuvatuksia tänne

Originally posted by maolpa
Pakko kai sitten heittää omakin korsi kekoon. Olen keräillyt edes joten kuten onnistuneita kuvatuksia tänne

Noi oli kyllä erinomaisia, loistavat kuvattavat kohteet, värit ja valotus. Antoivat taiteellisen vaikutelman ainakin minulle. Olet varmaan kuvannut jo hieman pitempään?

Olen keräillyt edes joten kuten onnistuneita kuvatuksia tänne
Wau! Hienoja... erityisesti tykkäsin näistä:

58.jpg

72.jpg

Originally posted by Maolpa
On varmaan jo muutama kilpailukin takana, miten menestynyt?

Jösses kun on hienoja kuvia, varsinkin tuo kuva naisesta mistä foobarikin piti. Tässähän itekin alkaa kiinnostumaan valokuvauksesta.

Originally posted by SportBoy
Todella hienoja kuvia. Millä pelivälineellä olet kuvia napsinut?
...ja jatkoksi, onko kuvia käsitelty jälkeenpäin? Ei niin, että se kuvien arvoa yhtään alentaisi, ihan mielenkiinnosta kyselen?

Tässäpä tällainen jouluinen kuva parin vuoden takaa. Kuvassa Frouva ja koira...

Tulispa taas jouluksi samanlainen keli:worship:

Liitteet

• p1010075.jpg
    p1010075.jpg
    394,5 KB · Katsottu: 1 160
Suurkiitokset vaan kaikille kehuista, pistää ihan punastuttamaan. Kameran kanssa haahuilua olen harrastanut epäsäännöllisen säännöllisesti parisen vuotta. Mihinkään kilpailuihin en ole uskaltautunut, kunha näpsin omaksi ilokseni.

Sivuston kuvat on paria poikkeusta lukuunottamatta kuvattu Nikonin perusjärkkärillä ja muovizoomilla diafilmille. Yltiömäisen photosoppailun jätän paremmin osaaville, joskin puhelinpiuhat sun muut epäolennaisuudet, joihin ei kuvaushetkellä voi vaikuttaa yritän kuvista karsia.

nollasinpa tuonki kuvan, ku tuli ...tanan isona eli tässä vähän pienempi

Liitteet

• ruska200325.jpg
    ruska200325.jpg
    95,7 KB · Katsottu: 833

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom