metalman sanoi:setae, loistava idea! Ja palkintohana voisi olla vaikka pakkis-paita tms, jotain ihan pientä. luulen että jos aihe saadaan kohdilleen, niin osallistujai löytyy. senverran innokasta kuvausporukkaa täältä löytyy.
Ja voittajan voisi valita vaikka ylläpito + setae (ei valitusoikeutta )
Nääh, paras mielestäni on puhtaasti demokraattinen äänestys, eli kaikki rekisteröityneet saavat äänestää. Näin tuo on ainakin toiminut tuolla dvdplazan puolella ilman ongelmia.
Olen itse ko. forumissa koittanut antaa jokaisesta kuvasta analyysiä omista mietteistäni, koska ainakin itse toivon saavani kuvistani palautetta, niin kiitosta ja kunniaa kuin katkeraa kritiikkiäkin; palautteen myötä sitä saattaa huomata asioita, joihin ei kenties muuten kiinnittäisi huomiota, ja tätä kautta sitten kehittyä kuvaajana.
Jos pakkotoiston äänestyksen parhaalle forumin ylläpito suostuu/haluaa paidan lahjoittaa, on se mielestäni hieno ele, vaikka tämä aihe ei ihan kohdilleen forumin yleisaihepiirin kanssa osukkaan
Olen itse osallistunut yhteen ainoaan kilpailuun, siihenkin pyysin erikseen luvan, eikä kenelläkään ollut mitään sitä vastaan. Yleisesti katson kuitenkin olevani jäävi osallistumaan jo siksi, että minulla on tietysti pääsy katsomaan muiden kuvia jo lähetysvaiheessa; samoin voisin (kuten vahingossa kerran on käynytkin - ei siinä kisassa johon osallistuin :D) poistaa lähetettyjä kuvia ja tehdä ties mitä metkuja pakkispaidan saadakseni