Elements 10 oli Gigantissa 99 euroa. Noissa kaupasta ostetuissa se hyvä puoli, että tulee se romppu. Kun ostat verkosta, niin ainakaan itse ei tule polteltua mitään mihinkään kun on ne koodit millä saa latailtua ja sitten kun niitä vuoden päästä tarttee koneen kilahdettua, ei niitä löydä mistään.
Pittää varmaan tuo käydä hakemassa.
Itellä on Adoben tuotteita ja Elements 11 näyttää maksavan Adoben nettikaupasta 83,64 eur (sis alv). Ja voin kyllä sanoa että toimii ainakin mulla paremmin kuin mitkään romput. Kun olet tilin sinne luonnut, voit milloin tahansa käydä lataamassa uudestaan ostamasi tuotteet, näät tilausriveillä sarjanumerosi yms koodisi ja koska heillä on tiedot kondiksessa niin ohjelma päivittelee itseään automaattisesti (no tämän voi romppuversiokin tehdä ehkä, en tiiä).
Olen erittäin tyytyväinen softien ostamiseen sieltä. Ja sinnehän löytää ihan Adoben pääsivuilta, luo tilin jne ;)
e: mulla on vaihtunut kone ainakin kahdesti ja aina olen uudelle koneelle käynyt lataamassa omalta tililtä Lightroomin uudestaan...
e2: tosin saahan siinä kauppaversiossa aina hienon paketin ja ehkä jonkulaisen ohjekirjan