Valokuvaus-thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu
Pistetääs tänne. Näiden kuvien "valmisteluun" menikin aikaa. Itse kun piti pääraaka-aine pyydystää. :D

_small.jpg

_small.jpg

_small.jpg

_small.jpg

Omaan silmään on aika hyvä väriyhdistelmä tuo ravun punertava väri ja lautasena vihreä kuviolautanen. Itse ravuthan maistuu nyt aina hyvältä, kun niitä niin harvoin saa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Mä odotan innolla sitä päivää, kun julkistat tiedon siitä että kuvasi ovat jossain galleriassa seinillä. :) Semmonen missä nuo valokuvausnäyttelytkin välillä on, valkoinen iso huoneikko joka on seiniltä vuorattu näillä sun kuvilla.

Ei voi muuta kuin kehua, että ovat viihdyttäviä. Hyviä kuvia ja näitä jaksaa katsella. Kiitos näistä.

Mulla on käytössä sellainen käsilaukkuun mahtuva Canonin vanha malli PowerShot SX110 IS.

Viimeksi käytin sitä muutama päivä sitten, kun otin muutaman räpsyn ilotulituksen SM-kisoissa. Tänään huomasin, että kameralla pystyi ottamaan kuvia laukaisunäppäintä painamalla, mutta zoomi-näppäin ja se valintakiekko ovat jämähtäneet täysin. Eli kumpikaan eivät liikkuneet lainkaan.

Äsken otin kamerasta pois akkupatterit ja muistikortin, jonka jälkeen valintakiekko alkoi pikkuhiljaa liikkumaan. Zoomi-näppäin ei liiku vieläkään.

Kameran päälle ei ole kaatunut mitään nestettä ja se on ollut viimeisen käytön jälkeen koko ajan käsilaukussa.

Osaako kukaan sanoa, mikä voisi olla vikana?

http://www.canon.fi/For_Home/Product_Finder/Cameras/Digital_Camera/PowerShot/PowerShot_SX110_IS/

Viikon ollu nyt hyppysissä tuo 808, pari kuukautta joutu odottamaan omaa... Ihan tyytyväinen olen ollu. Mitään erityistä kuvaa ei tosin ole vielä tullu otettua.

Suositut

Back
Ylös Bottom