Valokuvaus-thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu
jarkko3.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hienot sävyt. Tossa alemmassa kuvassa mua häirittee joku epäloogisuus tossa valossa. Toi mustapaitanen mimmi nojaa tohon lamppuun (no se ei näytä olevan kyllä päällä), mutta sen kasvot on todella kirkkaasti valaistu verrattuna muuhun kroppaan. Mun silmään sopis että naama olis vähän hämyisempi. Mut se voi olla toi vasemmalta tuleva korkovalokin joka menee ehkä vähän överiksi. Ja sitä korkoa olis kannattanu jollain läpillä rajata ettei tuu sohvan päälle noin rajusti. Ylemmän kuvan valot menee kyllä nappiin. Tota käsihässäkkää en kyllä ymmärrä ;)

Sori oon joutunu viimeaikoina aika kriittisin silmin tuijottamaan omaa valaisua ja on vissiin jääny putki päälle :)

Make puhuu kyllä asiaa. Lampun luoma varjo mallin syliin ja siitä seinälle on silmiinpistävä.

Oli muuten vaikea mesta kuvata, ei saanut kuin seinille kuulemma valoa ja pimeessä hämyily
osoittautui hieman hankalaksi. Esim. tanssilattia oli pilkkopimeenä alkuperäisten suunnitelmien
vastaisesti.

joo varsinkin tollaset paikat mistä katsojalla on joku käsitys että minkälainen valaistus siellä oikeesti on, pitäs olla ylimääräisille valoille jonkunlainen järkevä syy. Esim. periaatteessa jos tossa näkyis pätkä tanssilattiaa niin se olis ihan eri juttu kun siellä on kaikenlaisia stroboja yms. mistä se valo vois tulla. Mut se olis ihan eri kuva taas sitte :) Eikä toikaan huono oo, ja sille on vielä photarissa tehtävissä vaikka mitä.

Kallen maisemakuvat ovat kyllä mageita, onko noiden sävyjen luomsien takana suurikin taika ja vaiva? :)

Kallen maisemakuvat ovat kyllä mageita, onko noiden sävyjen luomsien takana suurikin taika ja vaiva? :)

Layereita heitelty paljon päällekkäin, välillä vähän pilviä korostaen ja välillä vettä kirkastaen. Sävyt samoin parilla eri tasolla vaihdellen.
Jos on selvä visio, niin ei mee kauaa, mutta jos pitää kokeilemalla jotain kivaa keksiä, niin tuurista on kiinni kauanko menee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom