- Ikä
- 37
AM sanoi:Siellähän se postilaatikossa oli. 20.4.
Nyt pitäisi vaan yrittää hankkiutua eroon flunssasta.
Meillä on sama päivä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
AM sanoi:Siellähän se postilaatikossa oli. 20.4.
Nyt pitäisi vaan yrittää hankkiutua eroon flunssasta.
wtf? Kui sää ny kuitenki pääset sinne?kpsk sanoi:Pääsen sittenkin valintakokeeseen :D
:D
21.4, eli tulen sinne sitten 20. päivän iltana jos en saa autoa. Tai vaikka saisinkin.
Lilboi sanoi:wtf? Kui sää ny kuitenki pääset sinne?
jesse_n87 sanoi:Vähän tuo juoksu kunto huolettaa. Jonku 2500 ja rapiat kyllä jaksaa, mutta lihas kunto sitten varmaan vähä tasapainottaa tilannetta. Yli 20 leukaa kyllä lähetään hakemaan. Painoo yritetään tiputtaa 3-5 kiloa vielä pois jos avittas vähän tuota onnetonta juoksu tulosta. Mutta eipä taida nuo fyysiset testit olla ne suurimmat pudottajat onhan niissä testeissä 4 muutakin osiota.
jonkeli sanoi:KPSK!
Soititko ihan säkylän omaan numeroon? ( (02) 1815 2111) vai sille kapteenille ihan suoraan?
Itsellä sama tilanne. Rikosrekisteri- ja sakkotiedot syynä karsiutumiseen ja itekki kävin käräjillä ylinopeudesta.
Rauhanturvaajajoukot on mullekki ollu se juttu, isoveliki nyt kosovossa rauhanturvaajana.
Jos voisit vähä jelppii tässä asiassa jos itekki yrittäis vie puhumalla päästä sisään? Itekki oon tampreelta ja auto löytyy! Vaikka samalla kyydillä jos pääsis vie. :(
Vemar sanoi:Mites meinaatte valmistautua testeihin?
Porista tullaan.kpsk sanoi:Mistäs päin Vemar on tulossa?
jonkeli sanoi:KPSK
Pitää vie varmistaa. Oliko se tämä osote mihi lähetit? porpr.tiedottaja@mil.fi?
En löytäny muuta osotetta.
Menee kyl vaikeeks, pahoin pelkään että valmiusjoukut jää vaan haaveeks :itku:
Ja siitä rikkeestäki on aikaa vasta ~6kk.
Vemar sanoi:Porista tullaan.
Itse aion muuttaa treeniä vähän enemmän kestävyys painotteiseksi. Englantiakin pitäisi vähän kerrata, kun ei ole vuoteen tullut luettua.
Itse olen lyhyt ja pyöreäposkinen :D niin ja muita tuntomerkkejä on huonoin tulos coopperissa :jahas:kpsk sanoi:Mistä tunnistamme toisemme paikan päällä? Minulla on hopeiset, paksusankaiset silmälasit ja hölmö ilme. Vaatevalintana luultavasti siniset Adidaksen tuulihousut ja oranssi Haltin fleece. Jos sataa, niin kokomusta gear.
Vemar sanoi:Itse olen lyhyt ja pyöreäposkinen :D niin ja muita tuntomerkkejä on huonoin tulos coopperissa :jahas:
Jos oranssin fleecen laitat niin eiköhän sut sieltä sitten tunnista
tatu12 sanoi:Ne olis sitte pääsykokeet jo lähellä.. Oletteko miten valmistautunu kuntotesteihin ? Oletteko kokeilleet cooperia paljonko menee? Itsellä alkais tiistaina 8.00 testit ja alkaa vähän hirvittään, että miten pirun hyväkuntoista porukkaa sinne on muualta tulossa.